abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 21 juni 2021 @ 08:27:56 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199985824
Gisteren was saai, maar 1 setje wedstrijden om 6 uur. Vandaag echter 2 sets wedstrijden, na het genot van Nederland en een salonremise om 21.00 nóg twee potjes. De groepsfase loopt immers op zijn eind en we willen langzaam wel naar de KO-fase toe. Maar in deze laatste wedstrijden moeten er nog wel een paar landen afvallen, en Groep B kan wat dat betreft nog wel spannend worden. Het blijft de groep die tijdens de eerste wedstrijd opgeschrikt werd door de hartstilstand van Eriksen, waarna Finland zeer verrassend als evengoed onverdiend Denemarken wist te verslaan. De Finnen leker ook nog even op voorsprong te komen tegen de Russen. Maar helaas, buitenspel. In het resterende gedeelte was Rusland beter en daardoor is deze groep een stuk spannender. De Belgen wonnen twee keer, al was het tegen Denemarken meer geluk dan wijsheid. Nouja, de Bruyne liet zich weer fantastisch zien.

België is al geplaatst. Ze kunnen echter nog de eerste plaats verliezen aan Finland, en zelfs de tweede plaats aan Rusland als ze met 6-0 verliezen ofzo. Dat gaat niet gebeuren, al kan een nederlaag eventueel wel. Nouja, ook dat lijkt me sterk, haha. Finland is niet zo goed, namelijk. Dat die op 3 punten staan is echt meer geluk dan wijsheid. Bij een kleine nederlaag tegen Finland zou België alsnog eerste kunnen worden na winst Rusland. Ik verwacht niet dat België gaat spelen om niet te winnen. De Bruyne, Witsel, dat soort gasten moeten het van deze potjes hebben om ritme te krijgen. Dan mogen ze het ook laten zien ook. De uitslag zal ook weinig uitmaken bij het ontlopen van een tegenstander uit Groep F, daarbij is België net zo afhankelijk van de rest van de wereld als Nederland. Nouja, tenzij België niet eerste wordt, maar bewust verliezen wordt niet zo gewaardeerd, en níet bewust verliezen gaat niet tegen Finland.

Nouja, we nemen dus aan dat België gewoon gaat winnen tegen Finland, en dus kunnen alle andere ploegen nog op 3 punten komen. Denemarken kan hun foutje tegen Finland, of hun verlies dat ze door de UEFA werd opgedrongen, wegpoetsen. Ook daarom gaat België gewoon ballen trouwens, Lukaku zal het de Deense vrienden wel gunnen. Als ze Denemarken die kans niet geven zullen de Belgen ook boos op zichzelf zijn, denk ik. Denemarken kan dus nog gewoon tweede worden. Bij 1-0 telt het doelsaldo - hoogstwaarschijnlijk voldoende, tenzij België met maar 1 goal verschil wint. Bij 2-0 of een groter verschil is Denemarken door bij verlies van Finland. De Finnen moeten dan trouwens in de wachtkamer, maar ik geef het weinig kans dat die doorgaan als Finland een flinke nederlaag wacht. Bij een niet-overwinning van de Denen is Rusland door. Best spannend dus.

Ja, daarom gaan we allemaal Denemarken - Rusland kijken. Nouja, tenzij je voor België bent. Rusland heeft helaas wel het thuisvoordeel, maar ik vermoed dat dat weinig uitmaakt - twee keer eerder leek dat ook al totaal niet te boeien. Ik gun het Denemarken wel. Ook omdat zij het België tenminste moeilijk wisten te maken. Rusland deed werkelijk niets tegen de Belgen. De nummer 2 is trouwens een mogelijke opponent van Nederland in de kwartfinale. Niet dat we die halen als we zondag tegen Portugal moeten, hahaha!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 21 juni 2021 @ 10:11:08 #2
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_199986795
Mooie OP @Mexicanobakker !

Wordt een interessante ontknoping :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_199986924
*O* *O* *O* *O*
pi_199987764
Als Belgie van Finland wint en Denemarken van Rusland wie wordt dan tweede ? volgens mij is onderling resultaat het belangrijkst, dus dan zou Finland nog altijd boven Denemarken moeten staan, maar als de Russen vanavond verliezen ? want die wonnen van Finland :?

Ingewikkeld allemaal :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 21 juni 2021 @ 12:41:19 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199988559
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef TLC het volgende:
Als Belgie van Finland wint en Denemarken van Rusland wie wordt dan tweede ? volgens mij is onderling resultaat het belangrijkst, dus dan zou Finland nog altijd boven Denemarken moeten staan, maar als de Russen vanavond verliezen ? want die wonnen van Finland :?

Ingewikkeld allemaal :D :P
Als van drie ploegen die gelijk staat iedereen 1 keer van een ander heeft gewonnen en een keer verloren dan geldt het (onderling) doelsaldo. Zie bijvoorbeeld ook de poulefase WK94 Nederland, Belgie en Saoedi-Arabie.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199990577
België zie ik wel met 2-0 winnen van Finland.
Cindy De Vuyst
pi_199990591
Martinez zet trouwens in de aanval zijn A-elftal en in de defensie een B-elftal.
Cindy De Vuyst
pi_199990610
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:06 schreef einzeinz het volgende:
Martinez zet trouwens in de aanval zijn A-elftal en in de defensie een B-elftal.
Defensie was toch al een B-elftal? HAHAHAHAHAH

MOKERTRAAG
pi_199990914
quote:
9s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Defensie was toch al een B-elftal? HAHAHAHAHAH

MOKERTRAAG
Met Boyata en Denayer :')
Kun je evengoed m'n dikke tante en Abid voor het doel leggen, dan is het tenminste potdicht :')
Cindy De Vuyst
  maandag 21 juni 2021 @ 16:28:42 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199991851
Belgie gaat vanavond even testen hoe goed ze zijn denk ik. Dit wordt 6-0 of 7-0.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199991865
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef -XOR- het volgende:
Belgie gaat vanavond even testen hoe goed ze zijn denk ik. Dit wordt 6-0 of 7-0.
Welnee. 2-0 / 3-0 / 3/1 of zo. Die gaan geen overmatige inspanning leveren.
pi_199992371
twitter
Ik heb er heel veel zin in.
pi_199996730
Present.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199996879
Het is DEVILTIME *O* *O* *O*
pi_199996906
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:30 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Met Boyata en Denayer :')
Kun je evengoed m'n dikke tante en Abid voor het doel leggen, dan is het tenminste potdicht :')
Gooi mijn Tante Julia er ook maar bij, met haar 128kg komt er geen enkele aanvaller langszij
pi_199996955
blijft wel een vette plaat. :D }) }) })
  maandag 21 juni 2021 @ 20:20:38 #17
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199997148
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Gooi mijn Tante Julia er ook maar bij, met haar 128kg komt er geen enkele aanvaller langszij
@Poepz0r
We have always been at war with Eastasia.
pi_199997326
Present.
  Redactie Sport maandag 21 juni 2021 @ 20:28:01 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199997382
Bij een nederlaag van Finland en winst Denemarken is Denemarken 2e, ongeacht de grootte van de uitslagen. Bij winst van Rusland en Finland zal het afhangen van de grootte van de winst van Finland, Finland moet met minimaal 3 goals verschil winnen om 1e te worden, anders wordt België 1e.

Als Rusland en Finland allebei gelijkspelen wordt Rusland 2e.

Logisch, toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199997412
Chadli speelt :') Bankzitter bij Istanbul Basaksehir
  maandag 21 juni 2021 @ 20:30:49 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199997432
Denayer, Chadli, Boyata...

We have always been at war with Eastasia.
pi_199997443
201013_1_daily135_36.jpg
pi_199997452
KONG GENOT.
  maandag 21 juni 2021 @ 20:34:55 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199997524
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij een nederlaag van Finland en winst Denemarken is Denemarken 2e, ongeacht de grootte van de uitslagen. Bij winst van Rusland en Finland zal het afhangen van de grootte van de winst van Finland, Finland moet met minimaal 3 goals verschil winnen om 1e te worden, anders wordt België 1e.

Als Rusland en Finland allebei gelijkspelen wordt Rusland 2e.

Logisch, toch?
Waarom is Denemarken 2e bij winst?
We have always been at war with Eastasia.
pi_199997571
Onee ik ga denk ik die andere match kijken, die is spannender. Denk ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')