Viesdikquote:Op maandag 21 juni 2021 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb eens 6 frikandellen speciaal gegeten
En ben 2de geworden met een wedstrijd frikandellen eten
13 in 5 min
Ja lekker manquote:Op maandag 21 juni 2021 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frikandellen eet je ook wel echt makkelijk weg volgens mij
Frikandellen of 2/3 per minuut. Moet wel lukken voor 5 minuten jaquote:
Op ten duur gaat t wat langzamer natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2021 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frikandellen of 2/3 per minuut. Moet wel lukken voor 5 minuten ja
Nee joh, saus maakt het volgens mij alleen maar moeilijker, vooral dikke saus zoals mayonaisequote:Op maandag 21 juni 2021 22:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Op ten duur gaat t wat langzamer natuurlijk
Dikke scheut mayo erbij mmmm
Glijdt zo lekker in je mondje dan mmmmmquote:Op maandag 21 juni 2021 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, saus maakt het volgens mij alleen maar moeilijker, vooral dikke saus zoals mayonaise
FOK!-eetwedstrijdquote:
Beetje glijenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, saus maakt het volgens mij alleen maar moeilijker, vooral dikke saus zoals mayonaise
Gvd geyl ditquote:Op maandag 21 juni 2021 22:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Glijdt zo lekker in je mondje dan mmmmm
Weet je zeker dat het geen gloryhole wedstrijd was?quote:Op maandag 21 juni 2021 22:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Glijdt zo lekker in je mondje dan mmmmm
Gadverquote:
Dat was daarnaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen gloryhole wedstrijd was?
Zo waterig lijkt me echt heel ranzig jaquote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gadver![]()
Van die hotdog wedstrijden dat het broodje in water sompen en dan 30 van die dingen naar binnen stouwen![]()
![]()
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gadver![]()
Van die hotdog wedstrijden dat het broodje in water sompen en dan 30 van die dingen naar binnen stouwen![]()
![]()
Succes, ga dat goed doenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Morgen examen, kat in t bakkie ja toch niet dan
Volgende WK gaan gewoon alle 4 de landen door!quote:
Bedankt, dat was ik wel van plan jaquote:
Volgend jaar alquote:Op maandag 21 juni 2021 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende WK gaan gewoon alle 4 de landen door!
Donald Trump achter het keyboardquote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef spinazieruiker het volgende:
We mogen weer![]()
https://fb.watch/6gJh-aEfyu/
Braddie en Het Marc in vol ornaat in één shot in beeld. Uniek moment wel.
Wel knap dat ze dit in VVS hebben kunnen filmen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef spinazieruiker het volgende:
We mogen weer![]()
@De_Ananas was een groot fanquote:
Top camerawerk dit, oscarwaardigquote:Op maandag 21 juni 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel knap dat ze dit in VVS hebben kunnen filmen.
Haha sorry. Zo zeggen ze dat hier in België. Maar ik bedoel natuurlijk, dat ga je vast goed doen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, dat was ik wel van plan ja
Wat ambetant zeg amaiquote:Op maandag 21 juni 2021 23:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha sorry. Zo zeggen ze dat hier in België. Maar ik bedoel natuurlijk, dat ga je vast goed doen.
Ja dat had ik wel door hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 23:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha sorry. Zo zeggen ze dat hier in België. Maar ik bedoel natuurlijk, dat ga je vast goed doen.
Jack van Gelderquote:Op maandag 21 juni 2021 23:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik zie nu bij Humberto Jack van Gelder en een weervrouw het Nederlandse politieke landschap analyseren. Toptelevisie
quote:Op maandag 21 juni 2021 23:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik zie nu bij Humberto Jack van Gelder en een weervrouw het Nederlandse politieke landschap analyseren. Toptelevisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
Hoi willen jullie deze caravan van binnen zien? Moment ik pak even de drone en geef jullie rondleiding weet je wat het is ik ben gewoon een veel te dikke man ik pas niet in de caravan.
ben benieuwd hoelang hij het werk volhoudt ik denk totdat hij alle fastfoodketens op de A1 op zijn terugweg heeft uitgeprobeerdquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben benieuwd hoelang hij het werk volhoudt ik denk totdat hij alle fastfoodketens op de A1 op zijn terugweg heeft uitgeprobeerd
De Braadgod kan gewoon iedere dag hetzelfde subway broodje presenteren als foodreview.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben benieuwd hoelang hij het werk volhoudt ik denk totdat hij alle fastfoodketens op de A1 op zijn terugweg heeft uitgeprobeerd
Ik denk dat hij binnen no time een vrouwelijke collega lastig valt met stalking en vanwege een me too’tje wordt ontslagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat in zich heeft hij is geen verkrachterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat hij binnen no time een vrouwelijke collega lastig valt met stalking en vanwege een me too’tje wordt ontslagen.
lekker discriminerend ik zie geen enkele man erbijquote:
of omdat ze geen werkkleding hebben voor in zijn maatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef Rozevla het volgende:
Of omdat hij blijft steken in een caravan en de hele tyfus zooi ontwricht omdat ie dan als een wilde koe die in een hek vast zit gaat lopen beuken.
Random muziekinstrumenten wie maar wat doen.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:52 schreef spinazieruiker het volgende:
We mogen weer![]()
Hoezo? @Mikeytt is de eerste met een pruik op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
of omdat ze geen werkkleding hebben voor in zijn maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |