en volgende kerst gezellig weer samen aan de kalkoen?quote:Op maandag 21 juni 2021 00:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan lossen ze het op of gaan ze uit elkaar?
[..]
alsjeblieft
luister je meer joodse music?quote:
dit is gewoon reggaequote:Op maandag 21 juni 2021 00:08 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
luister je meer joodse music?
https://m.youtube.com/res(...)ut+a+crown+matisyahu
zeg niet dat je lukraak met je nichten of neven moet daten. maar als je elkaar echt heel leuk vindt/verliefd bent, waarom niet. doen hele volksstammen in het midden oostenquote:Op maandag 21 juni 2021 00:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
en volgende kerst gezellig weer samen aan de kalkoen?
als twee mensen het willen en gelukkig zijn met elkaar waarom niet. ik snap het taboe ook niet, ik zou niks willen met mijn nicht maar kan het wel begrijpen. als je voor elkaar gemaakt bent ben je voor elkaar gemaakt. ik heb neven en nichten die ik nooit zie zou ze kunnen treffen in de bioscoop aan de praat raken en niet eens weten dat het mijn nicht of neef is, zolang zie ik ze al niet meer.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat mag, maar dan is de bron van je afkeuring dus een soort irrationele verontwaardiging die samengevat kan worden in "het hoort niet!!!". vind ik persoonlijk niet de meest charmante manier om ethiek te bedrijven
is hij echt aan het werk nu?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:51 schreef Rozevla het volgende:
Of we krijgen een ontslag vlog
Of we krijgen een food review van 5 dagschotels van de bedrijfskantine
ging hij nu in magazijn werken? nu wil ik iets kopen bij bol.com puur zodat hij het order pickedquote:
Bij Bol.com werken vooral Polen en andere Oost-Europeanen toch? Misschien zit er wel een Bradski tussen.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ging hij nu in magazijn werken? nu wil ik iets kopen bij bol.com puur zodat hij het order picked
Bradge die carnaval viertquote:Op maandag 21 juni 2021 12:59 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Bij Bol.com werken vooral Polen en andere Oost-Europeanen toch? Misschien zit er wel een Bradski tussen.
Onze vlogmeister ging volgens mij bij een caravanzaak aan de slag.
Dit gelooft niemandquote:
hij is zelfs nog te gehandicapt om een aardappel te schillen hou op manquote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
In een magnetronmaaltijd zit een bom van zout in, Wel mooi hoe die op het eind aangeeft dat die het wel een keer leuk zou vinden om zelf te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |