abonnement Unibet Coolblue
pi_199989080
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Er ligt hier een spion van de gemeente om te kijken of iedereen goed zijn afval scheidt.
Wie het niet doet, is het haasje.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199989098
Maar Portugal kan Frankrijk wel een handje helpen door hem weer een paar keer het eigen doel in te werken.
  † In Memoriam † maandag 21 juni 2021 @ 13:22:31 #278
43556 miss_dynastie
pi_199989148
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:14 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Frankrijk die met een flinke marge van Portugal wint zou mij heel erg verbazen gezien het aantal goals dat ze tot nu toe gescoord hebben :P
Misschien als Portugal ze net zo helpt als ze tegen Duitsland hebben gedaan 8-)
pi_199989273
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Er ligt hier een spion van de gemeente om te kijken of iedereen goed zijn afval scheidt.
O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 13:36:23 #280
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199989318
quote:
8s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:47 schreef Momo het volgende:

83 procent kans dat Oranje in Boedapest topland uit poule F tegenkomt


De ontknoping in groep A is slecht nieuws voor Oranje, want deze poule lijkt een sterke nummer drie af te leveren. Wales en Zwitserland eindigden allebei op vier punten. Zwitserland moet daardoor nog tot woensdagavond in de wachtkamer om te weten of het doorgaat naar de achtste finales als een van de vier ‘beste nummers drie’ op dit EK.
Sportredactie 20-06-21, 20:46 Laatste update: 08:53

Zwitserland moet dus in de wachtkamer, maar voor het Nederlands elftal is inmiddels duidelijk dat de kans enorm groot is dat het volgende week zondag in de achtste finale in Boedapest een ijzersterke tegenstander zal gaan treffen. De situatie in poule A betekent namelijk dat de kans liefst 83,3 procent is dat Oranje volgende week stuit op de nummer drie van F, áls dat land bij de beste nummers drie zit.

Poule F is de groep met Frankrijk, Duitsland, Portugal en Hongarije. Vijf van de zes opties zijn dat Oranje de nummer drie uit poule F treft, als dat land een nummer drie heeft dat doorgaat naar de achtste finales. Nederland kan ook de nummer drie uit poule D of E treffen in Boedapest, maar die kans is dus een stuk kleiner. Als Frankrijk met een flinke marge van Portugal wint en Duitsland te sterk is voor Hongarije, vaardigt poule F waarschijnlijk geen nummer drie af voor de knock-outfase.
Dan heb ik eigenlijk nog liever Duitsland dan Portugal. :X
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 21 juni 2021 @ 13:41:02 #281
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199989383
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Die gooit toch pijltjes?
Dat is een andere postbode :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:41:14 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199989386
Zolang enkel bekend is wie de nr 3 uit poule A is, valt er natuurlijk nog helemaal niks te zeggen of we tegen de nr 3 uit poule F komen. Daarvoor zijn er nu nog veel te veel onzekerheden en aannames om dat al te zeggen. Maar wanneer de nr 3 uit poule A doorgaat, is de kans wel een stuk aanzienlijker dat het de nr 3 uit poule F wordt.

Ik denk dat we na dinsdagavond, wanneer 4 poules bekend zijn, dat we dan al de meeste nr 3 kunnen gaan invullen. Tot die tijd heeft het nog weinig nut. Het is nog altijd mogelijk dat de vier punten van Zwitserland niet genoeg blijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 13:42:49 #283
375570 crew  Cyan9
pi_199989407
Ik had vanochtend om 9 uur een afspraak met de interim leidinggevende over het wel of niet mogen werven van een nieuwe collega (wat echt hoognodig is). Ik kom aan, en het eerste wat ik van m'n collega hoor is dat de afspraak nu om 10 uur is. Leuk begin van de ochtend.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar dan. Om 10 uur laat de secretaresse ons weten dat de afspraak gecanceld is omdat er een spoedoverleg is met de directie (en ik garandeer je dat dat niet gaat over onze mogelijke nieuwe collega). Later vandaag is ook geen optie. Dus weten we nog steeds niks.

Het maken van een nieuwe afspraak was ook bijzonder moeizaam. Deze week kan niet, volgende week is de leidinggevende vrij.. Nu maar gevraagd of het telefonisch of per mail kan, we hoeven op zich toch alleen maar te horen of het mag. Maar het duurt allemaal zo lang op deze manier.

;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:42:57 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199989409
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:35 schreef Strani het volgende:
Oh dit is wel leuk, een mini-onderzoekje. Ik ben zelf linkshandig.

[poll=2628]
Vooral onhandig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 13:44:16 #285
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199989427
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had vanochtend om 9 uur een afspraak met de interim leidinggevende over het wel of niet mogen werven van een nieuwe collega (wat echt hoognodig is). Ik kom aan, en het eerste wat ik van m'n collega hoor is dat de afspraak nu om 10 uur is. Leuk begin van de ochtend.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar dan. Om 10 uur laat de secretaresse ons weten dat de afspraak gecanceld is omdat er een spoedoverleg is met de directie (en ik garandeer je dat dat niet gaat over onze mogelijke nieuwe collega). Later vandaag is ook geen optie. Dus weten we nog steeds niks.

Het maken van een nieuwe afspraak was ook bijzonder moeizaam. Deze week kan niet, volgende week is de leidinggevende vrij.. Nu maar gevraagd of het telefonisch of per mail kan, we hoeven op zich toch alleen maar te horen of het mag. Maar het duurt allemaal zo lang op deze manier.

;(
Zucht, dit klinkt zo typisch
  maandag 21 juni 2021 @ 13:46:10 #286
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199989453
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had vanochtend om 9 uur een afspraak met de interim leidinggevende over het wel of niet mogen werven van een nieuwe collega (wat echt hoognodig is). Ik kom aan, en het eerste wat ik van m'n collega hoor is dat de afspraak nu om 10 uur is. Leuk begin van de ochtend.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar dan. Om 10 uur laat de secretaresse ons weten dat de afspraak gecanceld is omdat er een spoedoverleg is met de directie (en ik garandeer je dat dat niet gaat over onze mogelijke nieuwe collega). Later vandaag is ook geen optie. Dus weten we nog steeds niks.

Het maken van een nieuwe afspraak was ook bijzonder moeizaam. Deze week kan niet, volgende week is de leidinggevende vrij.. Nu maar gevraagd of het telefonisch of per mail kan, we hoeven op zich toch alleen maar te horen of het mag. Maar het duurt allemaal zo lang op deze manier.

;(
Pfff dat is wel heel irritant ja.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 21 juni 2021 @ 13:48:05 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199989474
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had vanochtend om 9 uur een afspraak met de interim leidinggevende over het wel of niet mogen werven van een nieuwe collega (wat echt hoognodig is). Ik kom aan, en het eerste wat ik van m'n collega hoor is dat de afspraak nu om 10 uur is. Leuk begin van de ochtend.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar dan. Om 10 uur laat de secretaresse ons weten dat de afspraak gecanceld is omdat er een spoedoverleg is met de directie (en ik garandeer je dat dat niet gaat over onze mogelijke nieuwe collega). Later vandaag is ook geen optie. Dus weten we nog steeds niks.

Het maken van een nieuwe afspraak was ook bijzonder moeizaam. Deze week kan niet, volgende week is de leidinggevende vrij.. Nu maar gevraagd of het telefonisch of per mail kan, we hoeven op zich toch alleen maar te horen of het mag. Maar het duurt allemaal zo lang op deze manier.

;(
Handig dat die leidinggevende het heel serieus neemt :{ Hopelijk heeft die ergens tussendoor nog ergens tijd en keurt die het goed.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:49:45 #288
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_199989496
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:14 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Frankrijk die met een flinke marge van Portugal wint zou mij heel erg verbazen gezien het aantal goals dat ze tot nu toe gescoord hebben :P
Hoewel ik net als @Fred_B niet verwacht dat het een spectaculaire wedstrijd wordt, to say the least, is het wel een kans voor de Fransen om de Portugezen alvast uit het toernooi te knikkeren, dat kan nog enigszins interessant zijn voor ze :Y
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 13:51:14 #289
375570 crew  Cyan9
pi_199989511
quote:
9s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:44 schreef Momo het volgende:

[..]

Zucht, dit klinkt zo typisch
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef Strani het volgende:

[..]

Pfff dat is wel heel irritant ja.
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Handig dat die leidinggevende het heel serieus neemt :{ Hopelijk heeft die ergens tussendoor nog ergens tijd en keurt die het goed.
Het verbaast me inderdaad niet dat het zo loopt, het is niet de eerste keer..
Op zich neemt de leidinggevende het wel serieus, het is vooral irritant dat het zo lang duurt, vooral omdat de zomervakantieperiode er aan komt. En ok, we hebben sowieso geen oplossing voor de zomer, maar er kunnen met groen licht wel wat dingen in gang worden gezet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:53:56 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199989540
Ik zie trouwens niet in waarom Frankrijk ruim moet winnen van Portugal. Op het moment dat Frankrijk en Duitsland winnen. Heeft Frankrijk 7 punten, Duitsland 6, dus die zijn door. Portugal blijft dan steken op 3 punten. Daarvan is nu nog alles behalve zeker dat dan genoeg gaat zijn om door te gaan. Portugal heeft nu een doelsaldo van +1. Wanneer ze verliezen, wordt dat sowieso een doelsaldo van 0 of lager.

Oekraïne en Oostenrijk moeten gelijk spelen, dan hebben ze allebei 4 punten.
Wanneer er een winnaar komt tussen Kroatië en Schotland komt een van die twee op 4 punten. Engeland en Tsjechië hebben nu al 4 punten, dus die uitslag maakt niet uit.

Er zijn dan uit 3 poules 3 teams met 4 punten.

In de poule van België zie ik België wel van Finland winnen. Daarmee komen de Belgen op 9 punten. Finland blijft steken op 3 punten met een negatief doelsaldo. Wanneer Denemarken wint van Rusland, is het nog mogelijk dat de Denen als nummer 2 doorgaan met 3 punten. Er zijn dan 3 teams met 3 punten. Waarvan verwacht ik dat enkel de nummer 2 doorgaat.

In Groep E heeft Zweden al 4 punten. Slowakije heeft aan een gelijkspel genoeg tegen Spanje om ook op 4 punten te komen en zijn dan door. Spanje moet winnen om op 5 punten te komen. Polen moet winnen om op 4 punten te komen. Dus wanneer Slowakije, Spanje op een gelijkspel houdt en Polen wint van Zweden, zijn er daar drie ploegen met 4 punten.

Uit vijf groepen hebben we dan 4 teams met 4 punten. Dan kan Portugal niet meer doorgaan met een verlies tegen Frankrijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 13:55:44 #291
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199989558
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had vanochtend om 9 uur een afspraak met de interim leidinggevende over het wel of niet mogen werven van een nieuwe collega (wat echt hoognodig is). Ik kom aan, en het eerste wat ik van m'n collega hoor is dat de afspraak nu om 10 uur is. Leuk begin van de ochtend.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar dan. Om 10 uur laat de secretaresse ons weten dat de afspraak gecanceld is omdat er een spoedoverleg is met de directie (en ik garandeer je dat dat niet gaat over onze mogelijke nieuwe collega). Later vandaag is ook geen optie. Dus weten we nog steeds niks.

Het maken van een nieuwe afspraak was ook bijzonder moeizaam. Deze week kan niet, volgende week is de leidinggevende vrij.. Nu maar gevraagd of het telefonisch of per mail kan, we hoeven op zich toch alleen maar te horen of het mag. Maar het duurt allemaal zo lang op deze manier.

;(
Pfft. Zo vervelend als je zo bezig moet met regelen om het überhaupt te kunnen bespreken. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 13:58:28 #292
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199989579
En m'n mobieltje is overleden. -O-
Al contact gehad met een reparateur, maar het scherm zou er af moeten om het probleem te fixen waardoor het dus extra duur wordt en niet geld waard eigenlijk. Had 'm nu 2,5 jaar, wat op zich redelijk is, maar hoopte er zeker nog 1 jaar meer mee te doen. Werkte tot nu toe eigenlijk nog prima.

Nouja, dan maar opzoek naar een nieuwe. |:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 21 juni 2021 @ 13:59:25 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199989588
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
En m'n mobieltje is overleden. -O-
Al contact gehad met een reparateur, maar het scherm zou er af moeten om het probleem te fixen waardoor het dus extra duur wordt en niet geld waard eigenlijk. Had 'm nu 2,5 jaar, wat op zich redelijk is, maar hoopte er zeker nog 1 jaar meer mee te doen. Werkte tot nu toe eigenlijk nog prima.

Nouja, dan maar opzoek naar een nieuwe. |:)
rip
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:59:51 #294
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_199989594
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
En m'n mobieltje is overleden. -O-
Al contact gehad met een reparateur, maar het scherm zou er af moeten om het probleem te fixen waardoor het dus extra duur wordt en niet geld waard eigenlijk. Had 'm nu 2,5 jaar, wat op zich redelijk is, maar hoopte er zeker nog 1 jaar meer mee te doen. Werkte tot nu toe eigenlijk nog prima.

Nouja, dan maar opzoek naar een nieuwe. |:)
Da's ook leuk, een nieuwe uitzoeken :Y

Wel gecondoleerd ;(

Edit: Bovenstaande gaat over een telefoon, niet de geliefde van @ijs_beer
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_199989614
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
En m'n mobieltje is overleden. -O-
Al contact gehad met een reparateur, maar het scherm zou er af moeten om het probleem te fixen waardoor het dus extra duur wordt en niet geld waard eigenlijk. Had 'm nu 2,5 jaar, wat op zich redelijk is, maar hoopte er zeker nog 1 jaar meer mee te doen. Werkte tot nu toe eigenlijk nog prima.

Nouja, dan maar opzoek naar een nieuwe. |:)
RIP ;(

Mijne is wel wat ouder dan dat en werkt nog gewoon, maar ik raak wel ondertussen uit de updates :{
pi_199989622
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had vanochtend om 9 uur een afspraak met de interim leidinggevende over het wel of niet mogen werven van een nieuwe collega (wat echt hoognodig is). Ik kom aan, en het eerste wat ik van m'n collega hoor is dat de afspraak nu om 10 uur is. Leuk begin van de ochtend.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar dan. Om 10 uur laat de secretaresse ons weten dat de afspraak gecanceld is omdat er een spoedoverleg is met de directie (en ik garandeer je dat dat niet gaat over onze mogelijke nieuwe collega). Later vandaag is ook geen optie. Dus weten we nog steeds niks.

Het maken van een nieuwe afspraak was ook bijzonder moeizaam. Deze week kan niet, volgende week is de leidinggevende vrij.. Nu maar gevraagd of het telefonisch of per mail kan, we hoeven op zich toch alleen maar te horen of het mag. Maar het duurt allemaal zo lang op deze manier.

;(
Lekker dan :')

Maar goed, zolang je alles hebt gedaan wat je eraan kan doen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199989676
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang enkel bekend is wie de nr 3 uit poule A is, valt er natuurlijk nog helemaal niks te zeggen of we tegen de nr 3 uit poule F komen. Daarvoor zijn er nu nog veel te veel onzekerheden en aannames om dat al te zeggen. Maar wanneer de nr 3 uit poule A doorgaat, is de kans wel een stuk aanzienlijker dat het de nr 3 uit poule F wordt.

Ik denk dat we na dinsdagavond, wanneer 4 poules bekend zijn, dat we dan al de meeste nr 3 kunnen gaan invullen. Tot die tijd heeft het nog weinig nut. Het is nog altijd mogelijk dat de vier punten van Zwitserland niet genoeg blijken.
Met vier punten eruit vliegen als derde is wel heel zeldzaam hoor. Het moet dan echt allemaal verkeerd vallen, en dan wordt het qua kans dat het uitkomt, zo’n comboweddenschap, waarin je Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse allemaal laat winnen en in de praktijk opeens AZ-VVV 0-0 blijft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199989678
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
En m'n mobieltje is overleden. -O-
Al contact gehad met een reparateur, maar het scherm zou er af moeten om het probleem te fixen waardoor het dus extra duur wordt en niet geld waard eigenlijk. Had 'm nu 2,5 jaar, wat op zich redelijk is, maar hoopte er zeker nog 1 jaar meer mee te doen. Werkte tot nu toe eigenlijk nog prima.

Nouja, dan maar opzoek naar een nieuwe. |:)
RIP ;( * Aoibhin gaat rond met koffie en cake

Hopelijk vind je snel wel een goede nieuwe :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 21 juni 2021 @ 14:08:20 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199989712
quote:
9s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Het verbaast me inderdaad niet dat het zo loopt, het is niet de eerste keer..
Op zich neemt de leidinggevende het wel serieus, het is vooral irritant dat het zo lang duurt, vooral omdat de zomervakantieperiode er aan komt. En ok, we hebben sowieso geen oplossing voor de zomer, maar er kunnen met groen licht wel wat dingen in gang worden gezet.
Ook al zit de zomervakantie ertussen. Des te eerder je er mee kan gaan starten des te eerder kan alles in gang gezet worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 21 juni 2021 @ 14:08:32 #300
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199989716
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Met vier punten eruit vliegen als derde is wel heel zeldzaam hoor. Het moet dan echt allemaal verkeerd vallen, en dan wordt het qua kans dat het uitkomt, zo’n comboweddenschap, waarin je Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse allemaal laat winnen en in de praktijk opeens AZ-VVV 0-0 blijft.
Wanneer Portugal verliest, hebben zij geen 4 punten. Dus het is dan totaal niet zeker dat ze dan door zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')