abonnement Unibet Coolblue
pi_200006165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

ik ook :')
Wat een sick fucks zijn sommige mensen hier. :{
pi_200006214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat een sick fucks zijn sommige mensen hier. :{
Tsja, zo zit de mens in elkaar. Nieuwsgierig.
pi_200006466
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tsja, zo zit de mens in elkaar. Nieuwsgierig.
Nee zo zitten de groep sensatiezoekers in elkaar dat is echt niet elk mens. :P
pi_200012164
Wat een zooi, ik ben geen complotdenker en toch ben ik van mening dat hier een vreemd luchtje aan zit.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 18:08:40 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200012173
ja zo hebben ze hem ook gevonden he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200012177
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:08 schreef -river- het volgende:
Wat een zooi, ik ben geen complotdenker en toch ben ik van mening dat hier een vreemd luchtje aan zit.
Hij lag er ook al een tijdje. Dan krijg je dat.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 18:09:31 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200012190
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200012200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:08 schreef The_End het volgende:

[..]

Hij lag er ook al een tijdje. Dan krijg je dat.
Ah, kijk dat is het dan.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:16:27 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200012287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:08 schreef -river- het volgende:
Wat een zooi, ik ben geen complotdenker en toch ben ik van mening dat hier een vreemd luchtje aan zit.
Something's rotten in the municipality of Maaseik.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200012946
Er stond anders vandaag de eerste mafklapper voor de rechter wegens bedreigingen en verspreiden van opruiende filmpjes. 6 maanden celstraf heeft de man gekregen.
knetter- knettergek die vent. dan heb je nog dat groepje mensen die achter zo iemand aanlopen. heel bizar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:00:55 #211
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_200023558
Het is goed dat maar 1 van zijn plannen werkte.
pi_200037979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:08 schreef -river- het volgende:
Wat een zooi, ik ben geen complotdenker en toch ben ik van mening dat hier een vreemd luchtje aan zit.
Je bent dus wel een complotdenker.
pi_200044195
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:43 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Je bent dus wel een complotdenker.
Nee antoontje :') :W
pi_200044450


Zijn rouwbrief staat nu online. Ligt het aan mij of is het vreemd dat zijn kinderen niet bij naam genoemd worden?
Normaal staat in zo’n brief toch: “partner van……” “vader van…….” “zoon van……”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_200045607


Afscheid nemen met respect voor de coronamaatregelen.

Sorry, het is eigenlijk niet netjes maar dit is wel zo ...
  donderdag 24 juni 2021 @ 18:02:16 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200045615
Er is bij uitvaarten geen 'normaal', er is dat wat de familie wil. ;)
En vergeet niet dat dit België is, daar hebben ze andere gebruiken dan hier.

Hier staat sowieso het 'partner van' er juist meestal niet op die manier, hooguit als iemand weduwnaar was bijvoorbeeld, dan zie je nog wel eens staan
Sinds xxxx weduwnaar van XXXX XXXXX

Maar echt zo eronder 'partner van' zie ik iig niet veel. Wel is het idd in NL gebruikelijk dat de partner en de kinderen eronder bij naam en toenaam genoemd worden. Wat mij meer intrigeert is wie 'Danika' dan is dat zij wel bij naam genoemd wordt en de kinderen niet.
***
pi_200046044
Lijkt me prima ivm de privacy van die kinderen.
pi_200046083
Wat
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:02 schreef BE het volgende:
Er is bij uitvaarten geen 'normaal', er is dat wat de familie wil. ;)
En vergeet niet dat dit België is, daar hebben ze andere gebruiken dan hier.

Hier staat sowieso het 'partner van' er juist meestal niet op die manier, hooguit als iemand weduwnaar was bijvoorbeeld, dan zie je nog wel eens staan
Sinds xxxx weduwnaar van XXXX XXXXX

Maar echt zo eronder 'partner van' zie ik iig niet veel. Wel is het idd in NL gebruikelijk dat de partner en de kinderen eronder bij naam en toenaam genoemd worden. Wat mij meer intrigeert is wie 'Danika' dan is dat zij wel bij naam genoemd wordt en de kinderen niet.
ik begrepen heb is Danika haar dochter. Vandaar dat ik het raar vond. Haar dochter wel noemen maar zijn kinderen niet :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 24 juni 2021 @ 18:51:43 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200046132
Ja, dat is wel apart dan idd. Maar ik dacht ook net als @Bosjetulpen dat het misschien wel wegens privacy was?
***
pi_200052214
Zo'n rouwkaart schrijf je toch niet voor zo'n staatsgevaarlijke idioot...

Wat een familie zeg.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 08:20:36 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200052262
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:12 schreef AToontje87 het volgende:
Zo'n rouwkaart schrijf je toch niet voor zo'n staatsgevaarlijke idioot...

Wat een familie zeg.
Is toch een mooie neutrale kaart? Niets mis mee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200052627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:12 schreef AToontje87 het volgende:
Zo'n rouwkaart schrijf je toch niet voor zo'n staatsgevaarlijke idioot...

Wat een familie zeg.
Ooit was het een normaal gerespecteerd man. Mensen hielden van hem, geef die mensen de kans hun verdriet te verwerken. Die vervelende nasmaak zullen ze toch wel houden maar nu zijn ze de partner en (stief?)vader kwijt.
pi_200054377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:56 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ooit was het een normaal gerespecteerd man. Mensen hielden van hem, geef die mensen de kans hun verdriet te verwerken. Die vervelende nasmaak zullen ze toch wel houden maar nu zijn ze de partner en (stief?)vader kwijt.
Waarom moet dat via de media gebeuren?

Totaal geen respect voor de slachtoffers van de daden van Conings.
pi_200055641
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef valentijn101 het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.hbvl.be%2Fcnt%2Fdmf20210623_93552709&psig=AOvVaw0Ly2pluJ2By2MabVZNEGFc&ust=1624631595541000&source=images&cd=vfe&ved=0CAcQjRxqFwoTCNjr2cC-sPECFQAAAAAdAAAAABAD]afbeelding[/url] ]

Zijn rouwbrief staat nu online. Ligt het aan mij of is het vreemd dat zijn kinderen niet bij naam genoemd worden?
Normaal staat in zo’n brief toch: “partner van……” “vader van…….” “zoon van……”
Geen idee hoe ze dat in België gewend zijn.
Ik vind de kaart vrij afstandelijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 23:34:18 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200065583
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200067721
quote:
Lees en huiver:

PERSBERICHT

Geen waardig afscheid voor bloedverwanten
Rechter en begrafenisondernemer weigeren identificatie lichaam Jürgen Conings

Dilsen – Stokkem – Vandaag besliste Elisabeth Raskin, voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg te Tongeren dat er door de familie Conings geen identificatie van de stoffelijk resten van Jurgen noch een tegensprekelijke autopsie mag gebeuren en zijn crematie morgen, zaterdag 26 juni 2021 mag doorgaan. Met deze beslissing ontzegt de rechter de tantes, nonkel, neven en nichten van Jurgen Conings de tweede opinie waar zij als bloedverwanten recht op hebben. De rechter heeft enkel aan de familie Conings toelating verleend om op een waardige manier afscheid te nemen van Jurgen, maar ook dat heeft begrafenisondernemer Maarten Stulens niet toegelaten. Na betekening van het gerechtelijk bevel heeft hij pas na aandringen een kist getoond en tot driemaal toe geweigerd te antwoorden wie er in de kist lag. Er is een proces-verbaal van vaststelling opgesteld door de gerechtsdeurwaarders, waarna Maarten Stulens uiteindelijk toch bereid was om het deksel van de kist te lichten op voorwaarde dat de familie na 10 minuten zou vertrekken en nooit meer zou terug komen, ook niet voor de laatste groet deze avond en de crematie morgen.
“Het resultaat is dat niemand van zijn bloedverwanten het stoffelijk overschot heeft kunnen identificeren”, zegt Meester Carine Knapen, advocaat van de familie. “De manier waarop de rechtstreekse familie hierin wordt tegengewerkt, tart alle verbeelding. De morele schade is enorm. Zij wensen eerherstel voor Jurgen en henzelf.”

Sinds afgelopen zondag vragen de bloedverwanten van Jurgen Conings onophoudelijk om het stoffelijk overschot van Jurgen te kunnen zien. De politie, het Parket, het gerecht, de begrafenisondernemer hebben dit geweigerd. De familie heeft niet kunnen rekenen op enige bijstand van de vriendin met wie Jurgen bij leven samenwoonde. Daar waar zij tot en met woensdag akkoord was dat de familie de stoffelijke resten van Jurgen zouden identificeren, heeft ook zij vandaag geweigerd dat de lijkzak nog zou geopend worden.

Meester Knapen: “De begrafenisondernemer heeft met alle mogelijke argumenten getracht de familie te ontmoedigen en zich naar hen en naar Jurgen toe zeer onrespectvol gedragen. In zijn woorden : ‘het is enkel nog een hoop zwarte smurrie’, ‘ de stank is niet te harden ‘ en andere hallucinante uitlatingen die alle verbeelding tarten. Toen zij ondanks deze argumenten afgelopen woensdag toch het stoffelijk overschot wilden zien, eiste de begrafenisondernemer 600¤ omwille van de stankgeur die zou vrijkomen bij het openen van de lijkzak. Toen bleek dat de familie hiertoe bereid was, volgde er een reeks van navolgende telefonische oproepen van Maarten Stulens waarbij hij steeds agressiever en grover werd en de toegang tot zijn mortuarium weigerde tenzij de familie een gerechtelijk bevel kon voorleggen.
De familie stapte daarom naar de rechter om waardig afscheid te mogen nemen van Jurgen Conings en een tweede autopsie te eisen. “Bloedverwanten hebben recht op identificatie van de stoffelijke resten van hun familielid en op een tweede tegensprekelijke autopsie ”, stipuleert Meester Knapen.

Crematie zonder absolute zekerheid over identiteit
De familie trok vanmiddag met twee gerechtsdeurwaarders opnieuw naar de begrafenisondernemer. Hij weigerde om vrijwillig toegang te verschaffen en de kist te tonen. Het is pas na de betekening van het bevel dat de familie na veel discussie een kist getoond werd. Op de herhaalde vraag of in deze kist het stoffelijk overschot van Jurgen Conings zat, antwoordde hij niet. Dit werd door de gerechtsdeurwaarders geacteerd in een proces-verbaal van vaststelling. Onder de bedreiging van een strafklacht heeft Maarten Stulens uiteindelijk het deksel van de kist gelicht en kreeg de familie een grote witte zak, 2 meter lang, te zien. Hij heeft geen informatie verschaft over de inhoud van de zak die volgens de familie aanvoelde alsof er enkel lucht in zat. “ Dit kan bezwaarlijk beschouwd worden als een waardig afscheid, zeker niet wanneer men bekijkt wat er allemaal aan vooraf gegaan is “’ aldus Meester Knapen.

Door de weigering van de rechtbank, de begrafenisondernemer en thans ook de vriendin, zal het stoffelijk overschot morgen 26 juni 2021 worden gecremeerd zonder dat de bloedverwanten absolute zekerheid hebben dat het om Jurgen gaat. De rechten van de familie Conings zijn aanhoudend geschonden geworden. ‘De manier waarop de familie Conings behandeld wordt is een regelrechte schande en een blaam voor onze democratische rechtstaat ‘ besluit Meester Knapen.

De spreekwoordelijke stok is in het hoenderhok gesmeten
De vaststelling dat al hun rechten zijn ontzegd en zij stelselmatig tegengewerkt worden in hun gefundeerde eisen, sterkt de familie in de overtuiging dat veel van wat beweerd wordt niet in overeenstemming is met de werkelijkheid. Zij zullen zich beraden over de verdere stappen en geen enkele inspanning onbenut laten om de waarheid aan de oppervlakte te krijgen zodat Jurgen in ere kan worden hersteld.

Op dit rouwkaartje worden zijn kinderen en familie al helemaal niet meer genoemd. Het lijkt of zijn vriendin in onmin is met zijn familie.

[ Bericht 1% gewijzigd door valentijn101 op 26-06-2021 08:07:21 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_200069750
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 07:59 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Lees en huiver:

PERSBERICHT

Geen waardig afscheid voor bloedverwanten
Rechter en begrafenisondernemer weigeren identificatie lichaam Jürgen Conings

Dilsen – Stokkem – Vandaag besliste Elisabeth Raskin, voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg te Tongeren dat er door de familie Conings geen identificatie van de stoffelijk resten van Jurgen noch een tegensprekelijke autopsie mag gebeuren en zijn crematie morgen, zaterdag 26 juni 2021 mag doorgaan. Met deze beslissing ontzegt de rechter de tantes, nonkel, neven en nichten van Jurgen Conings de tweede opinie waar zij als bloedverwanten recht op hebben. De rechter heeft enkel aan de familie Conings toelating verleend om op een waardige manier afscheid te nemen van Jurgen, maar ook dat heeft begrafenisondernemer Maarten Stulens niet toegelaten. Na betekening van het gerechtelijk bevel heeft hij pas na aandringen een kist getoond en tot driemaal toe geweigerd te antwoorden wie er in de kist lag. Er is een proces-verbaal van vaststelling opgesteld door de gerechtsdeurwaarders, waarna Maarten Stulens uiteindelijk toch bereid was om het deksel van de kist te lichten op voorwaarde dat de familie na 10 minuten zou vertrekken en nooit meer zou terug komen, ook niet voor de laatste groet deze avond en de crematie morgen.
“Het resultaat is dat niemand van zijn bloedverwanten het stoffelijk overschot heeft kunnen identificeren”, zegt Meester Carine Knapen, advocaat van de familie. “De manier waarop de rechtstreekse familie hierin wordt tegengewerkt, tart alle verbeelding. De morele schade is enorm. Zij wensen eerherstel voor Jurgen en henzelf.”

Sinds afgelopen zondag vragen de bloedverwanten van Jurgen Conings onophoudelijk om het stoffelijk overschot van Jurgen te kunnen zien. De politie, het Parket, het gerecht, de begrafenisondernemer hebben dit geweigerd. De familie heeft niet kunnen rekenen op enige bijstand van de vriendin met wie Jurgen bij leven samenwoonde. Daar waar zij tot en met woensdag akkoord was dat de familie de stoffelijke resten van Jurgen zouden identificeren, heeft ook zij vandaag geweigerd dat de lijkzak nog zou geopend worden.

Meester Knapen: “De begrafenisondernemer heeft met alle mogelijke argumenten getracht de familie te ontmoedigen en zich naar hen en naar Jurgen toe zeer onrespectvol gedragen. In zijn woorden : ‘het is enkel nog een hoop zwarte smurrie’, ‘ de stank is niet te harden ‘ en andere hallucinante uitlatingen die alle verbeelding tarten. Toen zij ondanks deze argumenten afgelopen woensdag toch het stoffelijk overschot wilden zien, eiste de begrafenisondernemer 600¤ omwille van de stankgeur die zou vrijkomen bij het openen van de lijkzak. Toen bleek dat de familie hiertoe bereid was, volgde er een reeks van navolgende telefonische oproepen van Maarten Stulens waarbij hij steeds agressiever en grover werd en de toegang tot zijn mortuarium weigerde tenzij de familie een gerechtelijk bevel kon voorleggen.
De familie stapte daarom naar de rechter om waardig afscheid te mogen nemen van Jurgen Conings en een tweede autopsie te eisen. “Bloedverwanten hebben recht op identificatie van de stoffelijke resten van hun familielid en op een tweede tegensprekelijke autopsie ”, stipuleert Meester Knapen.

Crematie zonder absolute zekerheid over identiteit
De familie trok vanmiddag met twee gerechtsdeurwaarders opnieuw naar de begrafenisondernemer. Hij weigerde om vrijwillig toegang te verschaffen en de kist te tonen. Het is pas na de betekening van het bevel dat de familie na veel discussie een kist getoond werd. Op de herhaalde vraag of in deze kist het stoffelijk overschot van Jurgen Conings zat, antwoordde hij niet. Dit werd door de gerechtsdeurwaarders geacteerd in een proces-verbaal van vaststelling. Onder de bedreiging van een strafklacht heeft Maarten Stulens uiteindelijk het deksel van de kist gelicht en kreeg de familie een grote witte zak, 2 meter lang, te zien. Hij heeft geen informatie verschaft over de inhoud van de zak die volgens de familie aanvoelde alsof er enkel lucht in zat. “ Dit kan bezwaarlijk beschouwd worden als een waardig afscheid, zeker niet wanneer men bekijkt wat er allemaal aan vooraf gegaan is “’ aldus Meester Knapen.

Door de weigering van de rechtbank, de begrafenisondernemer en thans ook de vriendin, zal het stoffelijk overschot morgen 26 juni 2021 worden gecremeerd zonder dat de bloedverwanten absolute zekerheid hebben dat het om Jurgen gaat. De rechten van de familie Conings zijn aanhoudend geschonden geworden. ‘De manier waarop de familie Conings behandeld wordt is een regelrechte schande en een blaam voor onze democratische rechtstaat ‘ besluit Meester Knapen.

De spreekwoordelijke stok is in het hoenderhok gesmeten
De vaststelling dat al hun rechten zijn ontzegd en zij stelselmatig tegengewerkt worden in hun gefundeerde eisen, sterkt de familie in de overtuiging dat veel van wat beweerd wordt niet in overeenstemming is met de werkelijkheid. Zij zullen zich beraden over de verdere stappen en geen enkele inspanning onbenut laten om de waarheid aan de oppervlakte te krijgen zodat Jurgen in ere kan worden hersteld.

Op dit rouwkaartje worden zijn kinderen en familie al helemaal niet meer genoemd. Het lijkt of zijn vriendin in onmin is met zijn familie.
Ik vraag me af wat voor eerherstel de familie bedoelt.
Verder rare gang van zaken. Waarom zou hard naar de nabestaanden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 11:41:20 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200069962
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor eerherstel de familie bedoelt.
Verder rare gang van zaken. Waarom zou hard naar de nabestaanden?
Zo raar is dat toch niet als een lijk niet toonbaar is? Het lichaam is geidentificeerf dus ik snap het probleem van de nabestaanden niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200070246
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet als een lijk niet toonbaar is? Het lichaam is geidentificeerf dus ik snap het probleem van de nabestaanden niet.
Nee, ik begrijp hun twijfel ook niet. Maar de uitvaartondernemer kan toch gewoon bevestigen dat het Conings is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200070483
Als hij zichzelf door z'n hoofd heeft geschoten en drie weken in een bos heeft gelegen kan ik mij voorstellen dat het er niet echt plezant meer uitziet.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:00:30 #231
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200071714
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet als een lijk niet toonbaar is? Het lichaam is geidentificeerf dus ik snap het probleem van de nabestaanden niet.
Vaak maken ze dan foto’s van specifieke kenmerken zoals tatoeages of moedervlek waaraan nabestaanden kunnen opmaken dat het om hun geliefde gaat. Ik begrijp best dat ze niet zitten te wachten op traumatische ervaringen met de nabestaanden.
pi_200072057
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vaak maken ze dan foto’s van specifieke kenmerken zoals tatoeages of moedervlek waaraan nabestaanden kunnen opmaken dat het om hun geliefde gaat. Ik begrijp best dat ze niet zitten te wachten op traumatische ervaringen met de nabestaanden.
Klopt, maar de familie lijkt wel te denken dat de kist leeg is.
Dat is ook merkwaardig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:42:17 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200072105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar de familie lijkt wel te denken dat de kist leeg is.
Dat is ook merkwaardig.
Als ze zo eigenwijs zijn, dan zou ik ze inderdaad het lichaam maar laten zien.
Natuurlijk is die kist flink lichter, drie weken in het bos boven de grond. Die man bestond voor de helft uit maden en larven.
pi_200077886
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp hun twijfel ook niet. Maar de uitvaartondernemer kan toch gewoon bevestigen dat het Conings is?
Volgens mij kan de uitvaartondernemer enkel verklaren dat hij opdracht heeft verkregen een lichaam geïdentificeerd als Jurgen Conings te bewaren en te cremeren. Hij heeft hem zelf natuurlijk niet geïdentificeerd.

Dat hij de lijkzak niet open maakt is volgens mij ook niet vreemd.
Wie betaald bepaald. Dus de vriendin van Jurgen bepaald wie er wel en niet bij het lijk komt. Ivreemd dat zijn kinderen ook hier weer nergens genoemd worden want die zijn directer verwant en zouden dus wel meer kunnen eisen denk ik)

Ook kan ik me voorstellen dat er richtlijken zijn voor het opslaan van een lijk in verregaande staat van ontbinding en dat het openen van de lijkzak door de begrafenisondernemer niet toegestaan is. (iets met volksgezondheid en zo)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:03:38 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201052748
quote:
Stappenteller Jürgen Conings geanalyseerd, lijkt snel zelfmoord te hebben gepleegd



Belgische onderzoekers hebben vastgesteld dat de in mei verdwenen militair Jürgen Conings zich kort na zijn verdwijning van het leven heeft beroofd. Dat blijkt uit de analyse van de stappenteller in zijn smartphone.

Conings verdween op 17 mei. "We weten dat zijn gsm nog zo'n 800 stappen heeft geregistreerd op 18 mei, daarna is het gestopt", zei federaal procureur Frédéric De Leeuw van het Belgische Openbaar Ministerie op de Vlaamse Radio 1. "Meer dan waarschijnlijk heeft hij zich dus van het leven beroofd in de eerste dagen na zijn verdwijning."

De exacte datum van overlijden kan niet worden vastgesteld, omdat de weersomstandigheden na zijn verdwijning steeds veranderden. Dat maakt het vaststellen van het tijdstip van overlijden moeilijk bij lichamen die in de buitenlucht hebben gelegen.

De schattingen liepen uiteen van een tot vier weken voor de vondst van zijn lichaam. Dat was op 20 juni in Nationaal Park Hoge Kempen, dicht bij de grens met de provincie Limburg.

Viroloog moest onderduiken
Conings verdween met wapens die hij had meegenomen uit een kazerne. Hij had extreemrechtse sympathieën. Voor zijn verdwijning had hij coronadeskundigen bedreigd. Viroloog Marc van Ranst moest onderduiken, omdat gevreesd werd dat Conings naar hem op zoek was.

Het lichaam van Conings werd uiteindelijk gevonden door de burgemeester van Maaseik, die bij een mountainbiketocht naar eigen zeggen plotseling een lijkgeur had geroken.

https://nos.nl/artikel/23(...)d-te-hebben-gepleegd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')