abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 13:27:30 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200071451
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:26 schreef Whiskers82 het volgende:
Is er een mogelijkheid de quotemeldingen uit te zetten? Ik krijg steeds meldingen die er niet zijn. 😆
Waarschijnlijk heb je dan een like gehad
pi_200071464
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:26 schreef Whiskers82 het volgende:
Is er een mogelijkheid de quotemeldingen uit te zetten? Ik krijg steeds meldingen die er niet zijn. 😆
In settings overige en dan beetje onderaan.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200071471
Ja, die ook, maar de meldingen doen heel raar. Dan heb ik er 8, klik ik op het topic dan zijn het er 3 en zo door. 😂 Helemaal van slag lijkt wel.
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 13:33:36 #104
5428 crew  miss_sly
pi_200071494
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:30 schreef Whiskers82 het volgende:
Ja, die ook, maar de meldingen doen heel raar. Dan heb ik er 8, klik ik op het topic dan zijn het er 3 en zo door. 😂 Helemaal van slag lijkt wel.
Volgens mij is het zo dat als je 8 meldingen hebt, en je gaat naar de pagina waar die meldingen vandaan komen (de quote en de like) dan zie je er minder. Dus als op die pagina 5 van de 8 likes/quotes staan, zie je er maar 3 meer staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200071629
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat als je 8 meldingen hebt, en je gaat naar de pagina waar die meldingen vandaan komen (de quote en de like) dan zie je er minder. Dus als op die pagina 5 van de 8 likes/quotes staan, zie je er maar 3 meer staan.
Oooh, dat zou wel kunnen verklaren waarom dat steeds wisselt dan. 😊
pi_200079153
Vraag: hoe kan ik als ik op een topic klik *direct* naar de laatste post?

En is het ook mogelijk om de volgorde standaard om te draaien? Dus dat de nieuwste berichten altijd bovenaan staan, op pagina 1?
pi_200079195
@Danny Als ik op een quotemelding klik wordt er steeds een nieuw scherm geopend, kan dat ook uit? Nu eindig ik met 8 schermen op mijn arme mobiele browsertje.
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 20:54:29 #108
184769 crew  Deisyy
pi_200079196
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:52 schreef holyguacamole het volgende:
Vraag: hoe kan ik als ik op een topic klik *direct* naar de laatste post?

En is het ook mogelijk om de volgorde standaard om te draaien? Dus dat de nieuwste berichten altijd bovenaan staan, op pagina 1?
Het is niet mogelijk om de volgorde van de berichten aan te pasen.

En geldt je eerste voor mobiel of desktop?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin zaterdag 26 juni 2021 @ 21:01:22 #109
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200079367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:26 schreef Whiskers82 het volgende:
Is er een mogelijkheid de quotemeldingen uit te zetten? Ik krijg steeds meldingen die er niet zijn. 😆
in de meeste gevallen is dan de post verwijderd. het kan ook zijn dat je nét op een verkeerde pagina terechtkomt omdat er tussen het moment dat je de melding kreeg en het moment dat je 'm aanklikte bv posts zijn verwijderd waardoor de post inmiddels op een andere pagina staat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:30 schreef Whiskers82 het volgende:
Ja, die ook, maar de meldingen doen heel raar. Dan heb ik er 8, klik ik op het topic dan zijn het er 3 en zo door. 😂 Helemaal van slag lijkt wel.
meldingen van één topic verdwijnen allemaal op het moment dat je het topic bezoekt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:52 schreef holyguacamole het volgende:
Vraag: hoe kan ik als ik op een topic klik *direct* naar de laatste post?

En is het ook mogelijk om de volgorde standaard om te draaien? Dus dat de nieuwste berichten altijd bovenaan staan, op pagina 1?
Klik op de desktop in de lijst op de naam en tijdstip van de laatste post
op mobiel klik je direct links naast het cirkeltje met het aantal posts op de username. Dat is de naam van de laatste user die in het topic gereageerd heeft en die link brengt je daar meteen heen.

De volgorde kan niet worden omgedraaid. Dat is eigenlijk ook helemaal niet logisch want dan mis je de rest van de discussie :?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200079459
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:01 schreef Danny het volgende:

[..]

De volgorde kan niet worden omgedraaid. Dat is eigenlijk ook helemaal niet logisch want dan mis je de rest van de discussie :?
Op Viva kan dat wel en dat is superfijn. Want als het tempo in het topic nogal hoog ligt moet je je de volgende dag of week eerst door een brij van posts worstelen terwijl je eigenlijk gewoon meteen de nieuwste wil lezen. Afhankelijk van waar de discussie dan over gaat lees je dan eventueel een stuk terug (van boven naar beneden dus).
pi_200079488
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is niet mogelijk om de volgorde van de berichten aan te pasen.

En geldt je eerste voor mobiel of desktop?
Mobiel.
  Admin zaterdag 26 juni 2021 @ 21:06:54 #112
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200079519
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef holyguacamole het volgende:

[..]

Mobiel.
desktop:


mobiel:
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 26 juni 2021 @ 21:07:23 #113
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200079537
zo, de wedstrijd begint weer :W
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200079587
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:06 schreef Danny het volgende:

[..]

desktop:
[ afbeelding ]

mobiel:
[ afbeelding ]
Dank! Nu blijkt dat kunnen zoomen dus heel fijn is als ik op die kleine naam wil klikken (en niet ernaast). Ik ben geholpen!

[ Bericht 0% gewijzigd door holyguacamole op 26-06-2021 23:27:51 ]
pi_200087323
Het lukt me niet om de UI te plakken. Ik snap er ook niks van. De afbeelding staat in het vf kletstopic, is dit iets dat jij voor mij kunt doen? Of moet ik dat echt zelf doen?
pi_200087383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:06 schreef Danny het volgende:

[..]

desktop:
[ afbeelding ]

mobiel:
[ afbeelding ]
Bij mobiel ook nog de cirkel voor spring naar laatste niet gelezen post.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 11:05:24 #118
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200087671
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij mobiel ook nog de cirkel voor spring naar laatste niet gelezen post.
Dat is niet helemaal een correcte omschrijving.
Hij springt naar de eerste nieuwe post sinds je vorige bezoek. We houden niet bij elke topics je hebt gelezen, en dus ook niet welke posts je in die topics hebt gelezen.
Dus stel je was gisteravond om 22:45 op FOK! en vervolgens vanmorgen om 9 uur weer, dan ga je met die cirkel in ELK topic naar de eerste post die na 22:45 gisteravond is geplaatst.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200183163
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:35 schreef Boze_Eend het volgende:
Ik vond het punt van dat iets running gag is het niet goed praat wel goed.

-- Dat punt namen we al ter harte, daarom was het 'klaar' en kon het hier weer on-topic. :) --

Als het punt ter harte is genomen betekend dat FOK! dan doet erkennen dat een tt als negersex beledigend of kwetsend kan overkomen op sommige mensen? Dat 'het is een running gag die al 20 jaar loopt.' mensen buitensluit die hier niet al 20 jaar zitten.

Of is ter harte nemen 'we hebben het gelezen en doen er verder niks meer.

ik zeg niet dat de tt moet verdwijnen maar de erkenning dat het kwetsend kan zijn en een eventuele disclaimer zou goed zijn, past denk ik ook bij het verwelkomen van viva leden. want van hun kan je ook niet verwachten dat zij alle running gags hier kennen. en waar beeldje kapot trappen of saffraan is heel duur niet kwetsend zijn, zijn russische hoerenthee en negersex dat wel.

ook is het mij niet duidelijk wat dan wel mag want als ik ga posten
witmansex of hollandse hoerenhagelslag

mag dat dan ook? want dat is nog geen running gag maar kan het wel worden toch?

kan fok op zijn minst erkennen dat zulke dingen kwetsend kunnen zijn. of gaan we ons eeuwig verstoppen achter mijn beste vriend is neger dus mag het. want ik heb veel nederlandse vrienden kan ik ook alles gaan roepen over nederland

groetjes van een duitse polack

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2021 12:11:17 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 3 juli 2021 @ 12:47:21 #120
269689 crew  Viv
pi_200183634
quote:
87s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 12:10 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Als het punt ter harte is genomen betekend dat FOK! dan doet erkennen dat een tt als negersex beledigend of kwetsend kan overkomen op sommige mensen? Dat 'het is een running gag die al 20 jaar loopt.' mensen buitensluit die hier niet al 20 jaar zitten.

Of is ter harte nemen 'we hebben het gelezen en doen er verder niks meer.
We zijn ons ervan bewust dat de verkeerde indruk al gewekt wordt voordat we het hebben kunnen uitleggen. En dat we daardoor mogelijk nieuwe aanwas mislopen.

Dat punt nemen we ter harte en ik wil vanuit mijn rol bij PR kijken wat hieraan te doen is.

Een andere FOK!ker opperde bijvoorbeeld al om de slowchats (want daar zitten de meeste dubieuze TT's) niet meer te tonen bij Actieve Topics. :)
pi_200183714
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 12:47 schreef Viv het volgende:

[..]

We zijn ons ervan bewust dat de verkeerde indruk al gewekt wordt voordat we het hebben kunnen uitleggen. En dat we daardoor mogelijk nieuwe aanwas mislopen.

Dat punt nemen we ter harte en ik wil vanuit mijn rol bij PR kijken wat hieraan te doen is.

Een andere FOK!ker opperde bijvoorbeeld al om de slowchats (want daar zitten de meeste dubieuze TT's) niet meer te tonen bij Actieve Topics. :)
zie ook wel vaak dat bv lui uit VBL 'on tour' gaan en dan gewoon een goeie sc in eurovision of zo pakken en daar ook met zulke TT's komen. kan er ook gekeken worden of met de SC's waar zulke tt's gebruikelijk zijn dat ze het daar houden? en kan er harder worden opgetreden als er weer 'on tour' gegaan wordt?

want je raakt zo echt nieuwe aanwas kwijt. is beetje alsof ik yoga lessen ga geven aan wat vrouwen en dan komen er wat luidruchtige bouwvakkers naar binnen die beginnen te catcallen en zo
pi_200184315
Wat ik in het andere topic had willen voorstellen was om die running gag bij VBL eerst eens vanuit de titel te verplaatsen naar de openingspost zodat het binnen VBL blijft.

Dat er in bepaalde subfora wat meer mag dan in ander dat vind ik geen probleem, die fora trekken mij toch al niet. Maar met een topictitel ligt dat anders want dat blijft niet beperkt tot het forumdeel.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 18:21:06 #123
2651 svann
night-hawk
pi_200188612
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 12:47 schreef Viv het volgende:
Een andere FOK!ker opperde bijvoorbeeld al om de slowchats (want daar zitten de meeste dubieuze TT's) niet meer te tonen bij Actieve Topics. :)
Of alleen van die ene beruchte slowchat.
Groffe humor in de ticker is ook zoiets qua PR (en zodoende enigszins ontopic).

Compleet ontopic :P: goed idee, dit forum.
Tot en met augustus ofzo sticky?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_200198211
Niet relevant voor dit subform, je kan er hier een topic over openen Feedback

[ Bericht 81% gewijzigd door Deisyy op 04-07-2021 20:35:18 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200249722
Is het mogelijk dat ik op de tablet de tekst groter kan maken zoals ik op het Viva forum deed (met mijn vinger slepen tot de tekst nog precies in het beeldscherm past)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')