abonnement Unibet Coolblue
pi_199981128
Vanwege een aankomende verhuizing ben ik mijn collectie een beetje aan het uitdunnen. Dit compacte 1x10" 10W buizenampje is geschikt voor zowel thuisgebruik als podia. Laat je niet misleiden door het compacte formaat; er komt een flinke bak volume uit deze versterker!

Specificaties:

• Marshall JTM style circuit design
• 2 kanalen (clean/drive)
• Triode naar Pentode switch (5W naar 10W)
• 3 kanaals EQ (Treble/Mid/Bass)
• Celestion Ten 30 (G10R-30) speaker
• 1x EL34B eindbuis
• 2x 12AX7B voorversterker buizen
• On-board buffered FX loop
• Speaker Out (8 Ohm minimum)
• Gewicht 12 kg

Dankzij de speaker out aansluiting ook te gebruiken op andere speaker cabinets; zo heb ik de amp een poos gebruikt op een 2x12" V30 cabinet, waardoor versterker ineens los komt en een volwassen karakter krijgt.

Dankzij het geringe gewicht en formaat is de versterker ook te versturen; maar de verzendkosten en het risico zijn dan uiteraard voor de koper.

De versterker is uiteraard hier in Stedum (Noord-oost Gronignen) uit te proberen (indien gewenst met het 2x12" cabinet om te zien hoe dat gaat).

Vragen? Stuur een berichtje! :)

P.s.: Ja ik heb 'm letterlijk om de naam gekocht, want ik vond Wangs hilarisch. :D Blijkt dat je het uitspreekt als Wongs; de familienaam van de oprichters van het merk.
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
  maandag 21 juni 2021 @ 21:22:57 #2
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_199998975
Uit de policy & faq:

quote:
2. Aanvullende regels

• Een richtprijs vermelden is verplicht (dit mag ook een prijs zijn voor alle goederen tezamen), dus niet "bieden vanaf"
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_200089067
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:22 schreef PetervdK het volgende:
Uit de policy & faq:
[..]

Ah excuus, de tekst was gekopieerd vanaf Marktplaats; daar stond de vraagprijs natuurlijk in een separaat vakje. :)
Inmiddels is de amp verkocht, dus het topic kan dicht!
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 14:50:42 #4
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_200168875
Dank voor de TR ! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')