abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 zondag 20 juni 2021 @ 19:40:24 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199981195
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij begint met rare uitspraken: 'Dit doet vermoeden dat je heel goed weet waar het voor staat en wat het moet bewerkstelligen. Dit soort schijnheilige gaslighting heeft vanuit dat oogpunt ook weinig zin, daar trapt niemand in.'.

Ik mag toch aannemen dat je volwassen bent, toch?
Ook wel kek, dejannn die het over schijnheiligheid heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199981231
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Alles wat je niet zint 'woke' noemen?
Verre van.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij begint met rare uitspraken: 'Dit doet vermoeden dat je heel goed weet waar het voor staat en wat het moet bewerkstelligen. Dit soort schijnheilige gaslighting heeft vanuit dat oogpunt ook weinig zin, daar trapt niemand in.'.

Ik mag toch aannemen dat je volwassen bent, toch?

Maar wat is de 'agenda' dan? Geef daar eens antwoord op.
Ik had het tegen Etto. En verder heb ik het woord 'agenda' niet in de mond genomen.
  Beste debater 2022 zondag 20 juni 2021 @ 19:43:24 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199981246
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Verre van.
[..]

Ik had het tegen Etto. En verder heb ik het woord 'agenda' niet in de mond genomen.
Oh sorry.

'Narratief'.

Welk 'narratief' moet gediend worden met deze kleurtjes, dejannn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 20 juni 2021 @ 19:44:15 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981262
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Verre van.
[..]

Ik had het tegen Etto. En verder heb ik het woord 'agenda' niet in de mond genomen.
Wat is het probleem dan in hemelsnaam? Laat ze lekker een vlag hebben, nadat men jarenlang niet hunzelf konden zijn. Het raakt je echt helemaal nergens, zeur dan ook niet zo. Of had je liever zelf de regenboogvlag voor iets gebruikt?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199981281
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Leuke poging je van de domme te houden. Ik zou eens even kijken naar de logo's van menig bedrijf, instantie en organisatie deze maand. Dat is het promoten van de LGBT "community". Dus nee, niet directe homoseksualiteit, maar wel de community en cultuur die voor velen onlosmakelijk is verbonden aan het LGB zijn.
Het promoten van het idee dat de lhbt-community er ook gewoon bij hoort en respect verdient. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen?

Je denkt dus dat deze maand bedoeld is om mensen voor de lhbt-community te werven?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199981322
Edit, foutje
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 20 juni 2021 @ 19:48:51 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199981339
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Tegen hetero's natuurlijk. Een oude maat van mij begon ook over dit soort dingen zeiken. Uiteindelijk kwam hij met: 'als we allemaal homo zijn vergaat de mensheid'. Ja, zie daar maar eens wat tegen in te brengen. Vervolgens begint hij over overbevolking van de aarde en dat ze eens in Afrika minder kinderen moesten maken.

Fijn, maar dan zou die juist vóór homoseksualiteit moeten zijn. Gelukkig heeft hij zelf 4 kinderen.
Typisch hoe dat geveinsde begaan zijn met het lot van de mensheid bij wat doorvragen vaak niks meer dan een stok blijkt te zijn om wat fossiele opvattingen aan op te hangen.
Huilen dan.
  zondag 20 juni 2021 @ 19:52:03 #33
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981381
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het promoten van het idee dat de lhbt-community er ook gewoon bij hoort en respect verdient. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen?

Je denkt dus dat deze maand bedoeld is om mensen voor de lhbt-community te werven?
Precies, ik snap dan ook echt niet waar men zo bang voor is. Maar op de een of andere manier schieten sommige mensen in paniek als er bijvoorbeeld een homo in een kinderprogramma zit. Vind men dan toch eng en besmettelijk. Dat het kinderen kan helpen die op het zelfde geslacht vallen en dat ze zich niet hoeven schamen telt niet mee. Want rechten zijn in de wet al geregeld.

Ga doorvragen en men zal zeggen dat het een afwijking is, gevaar voor de mensheid of gewoon vies 'want dan doen hetero's toch ook niet'.

Uiteindelijk past het precies in het wereldbeeld, aangezien dat precies de onderwerpen zijn van obscure websites en YouTube-filmpjes. Vraag verder en men zou ook voor Trump hebben gestemd en een hekel hebben aan alles wat media, overheid of links is.

Aandacht vragen voor een probleem of opkomen voor anderen is politiek correct en dat kan alleen maar slecht zijn. Of zoiets.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199981384
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Zonder enige twijfel. Maar het is vooral betreurenswaardig dat mensen denken dat een bepaalde provocatie een positieve uitwerking zal hebben. Helemaal in landen zoals Hongarije werkt dit enkel averechts. Die voeren straks zo nog zes "anti-homo" wetten door.
[..]

Femen, een extreem linkse feministische organisatie , moedigt haar leden om de blote tieten te laten zien . Waarom denk je dan ? Kunnen ze je ook niet vertellen maar het hoeft ook niet logisch te zijn

Zolang ze zichzelf kunnen wijsmaken dat ze vechten tegen onderdrukking zijn ze de wereld aan het veranderen, one boob at a time

Op een vergelijkbare manier zou je in deze geval kunnen zeggen , suck a dick for tolerance en genoeg activisten die meteen op de knieën gaan. Dat het een averechts effect zou kunnen hebben, dat is lange termijn denken en daar doen ze niet aan

Als ik Orban was zou ik wel weten welke hashtag ik op twitter zou laten trenden

quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef Dejannn het volgende:

Inderdaad. Het typerende is altijd dat bij deze mensen zelf de meest rigide en stereotype denkbeelden omtrent minderheden ten grondslag liggen aan hun activisme. Ik heb dit zelf meermaals ondervonden.
Het is ook een nieuwe religie, een die niet voor rede vatbaar is

Je kan spreken over de woke left, de sjw , de progressievelingen maar de chinezen hebben , in mijn bescheiden mening , een veel beter woord gevonden om dit soort mensen te omschrijven

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 20 juni 2021 @ 19:52:23 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199981391
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het promoten van het idee dat de lhbt-community er ook gewoon bij hoort en respect verdient. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen?

Je denkt dus dat deze maand bedoeld is om mensen voor de lhbt-community te werven?
O-wee wanneer kinderen in aanraking komen met het bestaan van diversiteit in seksuele oriëntatie; voor je het weet laten ze zich homoseksualiteit aanpraten :r .
Huilen dan.
  zondag 20 juni 2021 @ 19:54:03 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981414
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Femen, een extreem linkse feministische organisatie , moedigt haar leden om de blote tieten te laten zien . Waarom denk je dan ? Kunnen ze je ook niet vertellen maar het hoeft ook niet logisch te zijn

Zolang ze zichzelf kunnen wijsmaken dat ze vechten tegen onderdrukking zijn ze de wereld aan het veranderen, one boob at a time

Op een vergelijkbare manier zou je in deze geval kunnen zeggen , suck a dick for tolerance en genoeg activisten die meteen op de knieën gaan. Dat het een averechts effect zou kunnen hebben, dat is lange termijn denken en daar doen ze niet aan

Als ik Orban was zou ik wel weten welke hashtag ik op twitter zou laten trenden
[..]

Het is ook een nieuwe religie, een die niet voor rede vatbaar is

Je kan spreken over de woke left, de sjw , de progressievelingen maar de chinezen hebben , in mijn bescheiden mening , een veel beter woord gevonden om dit soort mensen te omschrijven

[ afbeelding ]
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Verre van.
[..]

Ik had het tegen Etto. En verder heb ik het woord 'agenda' niet in de mond genomen.
Kijk Dejann, wat voor figuren je gelijk aan je bindt met je comments.

Voor de goede orde: dat er extremistische mensen zijn, wil niet gelijk zeggen dat de hele gay community ineens slecht is of zo. Makkelijk ook om een foto gelijk te verbinden alle alle homo's en lesbiennes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Beste debater 2022 zondag 20 juni 2021 @ 19:55:40 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199981436
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Femen, een extreem linkse feministische organisatie , moedigt haar leden om de blote tieten te laten zien . Waarom denk je dan ? Kunnen ze je ook niet vertellen maar het hoeft ook niet logisch te zijn

Zolang ze zichzelf kunnen wijsmaken dat ze vechten tegen onderdrukking zijn ze de wereld aan het veranderen, one boob at a time

Op een vergelijkbare manier zou je in deze geval kunnen zeggen , suck a dick for tolerance en genoeg activisten die meteen op de knieën gaan. Dat het een averechts effect zou kunnen hebben, dat is lange termijn denken en daar doen ze niet aan

Als ik Orban was zou ik wel weten welke hashtag ik op twitter zou laten trenden
[..]

Het is ook een nieuwe religie, een die niet voor rede vatbaar is

Je kan spreken over de woke left, de sjw , de progressievelingen maar de chinezen hebben , in mijn bescheiden mening , een veel beter woord gevonden om dit soort mensen te omschrijven

[ afbeelding ]
Het zijn dus je geallieerden; met die islamitische import krijg je straks toch nog je 'patriarchaat' terug.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 20 juni 2021 @ 19:57:06 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981455
quote:
8s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

O-wee wanneer kinderen in aanraking komen met het bestaan van diversiteit in seksuele oriëntatie; voor je het weet laten ze zich homoseksualiteit aanpraten :r .
Dat is ook echt hoe hij dnekt, blijkbaar. Je kan niet zomaar op het eigen geslacht vallen, dat moet aangepraat zijn of misschien wel een ziekte. Vooral niet aan kinderen laten zien, want de kinderen die al merken dat ze anders zijn mogen zich vooral niet gewaardeerd voelen en moeten zich er altijd van bewust zijn dat ze niet normaal, vies en ziek zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 20 juni 2021 @ 19:57:15 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199981459
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:52 schreef Vis1980 het volgende:
Ga doorvragen en men zal zeggen dat het een afwijking is
Ik denk dat dit reden nummer 1 bij de meeste mensen is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 20 juni 2021 @ 19:58:45 #40
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981489
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit reden nummer 1 bij de meeste mensen is.
Als ik dan vervolgens vraag aan te wijzen waar het een afwijking is in het lichaam geven ze niet thuis. Het is namelijk helemaal geen afwijking, hoogstens een afwijking op hoe je bent opgevoed. Een afwijking van 'alles moet zo zijn als bij mij thuis'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 20 juni 2021 @ 20:00:55 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199981525
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als ik dan vervolgens vraag aan te wijzen waar het een afwijking is in het lichaam geven ze niet thuis. Het is namelijk helemaal geen afwijking, hoogstens een afwijking op hoe je bent opgevoed. Een afwijking van 'alles moet zo zijn als bij mij thuis'.
En al wás het een afwijking, dan wat?
Huilen dan.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 20 juni 2021 @ 20:04:39 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_199981575
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En al wás het een afwijking, dan wat?
Dan is het iets wat ze opdringen aan jonge kinderen!!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199981581
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het promoten van het idee dat de lhbt-community er ook gewoon bij hoort en respect verdient. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen?
Als je denkt dat het nodig is dit te promoten, is een onderliggende premisse dat het gros van de mensen in de Westerse wereld eigenlijk nog zeer negatief tegenover homoseksualiteit staan en vinden dat homo's eigenlijk geen respect verdienen. Ik kan je garanderen dat dit absoluut niet het geval is. Er is verschrikkelijk veel progressie geboekt de afgelopen decennia. Vanuit dat oogpunt is het continue krampachtig aanwakkeren van tribalisme op basis van seksualiteit niet nodig. En er zijn ook meer dan genoeg homo's, waaronder ikzelf, die hier niets van moeten hebben.
quote:
8s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

O-wee wanneer kinderen in aanraking komen met het bestaan van diversiteit in seksuele oriëntatie; voor je het weet laten ze zich homoseksualiteit aanpraten :r .
Dit kun je in één zinnetje doen. Daar is geen hele propaganda campagne voor nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2021 20:06:19 ]
  zondag 20 juni 2021 @ 20:05:34 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199981582
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan is het iets wat ze opdringen aan jonge kinderen!!
Maar hoe kan je een afwijking opdringen? Je kan kinderen toch ook geen Down aanpraten? IK SNAP ER NIKS MEER VAN 8.gif .
Huilen dan.
  zondag 20 juni 2021 @ 20:05:42 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199981584
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:52 schreef Ali_boo het volgende:
Het is ook een nieuwe religie, een die niet voor rede vatbaar is

Je kan spreken over de woke left, de sjw , de progressievelingen maar de chinezen hebben , in mijn bescheiden mening , een veel beter woord gevonden om dit soort mensen te omschrijven

Moest lachen. Dat bestaat dus echt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Baizuo

quote:
Baizuo (Chinese: 白左; pinyin: báizuǒ, Mandarin pronunciation: [pǎi.tswò]; literally White Left)[1][2] is a Chinese neologism and political epithet used to refer to Western leftist ideologies primarily espoused by white leftists.[3] The term baizuo is related to the term shèngmǔ (simplified Chinese: 圣母; traditional Chinese: 聖母; pinyin: shèngmǔ; literally "Blessed Mother") or shèngmǔbiǎo (simplified Chinese: 圣母婊; traditional Chinese: 聖母婊; pinyin: shèngmǔbiǎo; literally "Blessed Mother of Bitch"), a sarcastic reference to those whose political opinions are perceived as being guided by emotions or a hypocritical show of selflessness and empathy.[4][5]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 20 juni 2021 @ 20:06:46 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981609
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En al wás het een afwijking, dan wat?
Lekker wijzen en jezelf hoger in de rangorde plaatsen dan iemand met een afwijking. Het is een drang die bepaalde mensen hebben. Ook zeggen dat iemand uit een continent komt met een minder IQ. Dat IQ testen overal anders zijn doet er niet toe, maar het is belangrijk in discussies over immigratie. Het is dan ineens belangrijk hoe hoog een IQ is om toegelaten te worden tot 'onze' beschaving. En dan heb je gevoelsmatig minder rechten.

Het is voor deze mensen heel belangrijk dat ze zich beter voelen dan een ander en zichzelf te zien als normaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 20 juni 2021 @ 20:07:28 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199981619
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je denkt dat het nodig is dit te promoten, is een onderliggende premisse dat het gros van de mensen in de Westerse wereld eigenlijk nog zeer negatief tegenover homoseksualiteit staan en vinden dat homo's eigenlijk geen respect verdienen. Ik kan je garanderen dat dit absoluut niet het geval is. Er is verschrikkelijk veel progressie geboekt de afgelopen decennia. Vanuit dat oogpunt is het continue krampachtig aanwakkeren van tribalisme op basis van seksualiteit niet nodig. En er zijn ook meer dan genoeg homo's, waaronder ikzelf, die hier niets van moeten hebben.
[..]

Dit kun je in één zinnetje doen. Daar is geen hele propaganda campagne voor nodig.
Ah nu ga je ook bepalen in welke vorm of mate men dat mag doen. Laat ze dat lekker zelf bepalen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 20 juni 2021 @ 20:08:41 #48
319979 Fok-it
All is well
pi_199981640
quote:
9s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar hoe kan je een afwijking opdringen? Je kan kinderen toch ook geen Down aanpraten? IK SNAP ER NIKS MEER VAN [ afbeelding ] .
Je moet er toch niet aan denken dat je kind naar je toe komt en zegt: pap, ik moet je iets vertellen, ik voel me al heel lang een zure kortzichtige boomer. Dan vraag je je toch af wat je verkeerd hebt gedaan ;(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199981657
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Moest lachen. Dat bestaat dus echt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Baizuo
[..]

Witte mensen zien al niet meer in welke mate een ruime hoeveelheid van hun bevolking totaal de weg kwijt is. Mensen die daar van een afstandje naar kijken, merken dit natuurlijk veel eerder op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2021 20:11:38 ]
pi_199981675
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Als je denkt dat het nodig is dit te promoten, is een onderliggende premisse dat het gros van de mensen in de Westerse wereld eigenlijk nog zeer negatief tegenover homoseksualiteit staan en vinden dat homo's eigenlijk geen respect verdienen. Ik kan je garanderen dat dit absoluut niet het geval is. Er is verschrikkelijk veel progressie geboekt de afgelopen decennia. Vanuit dat oogpunt is het continue krampachtig aanwakkeren van tribalisme op basis van seksualiteit niet nodig. En er zijn ook meer dan genoeg homo's, waaronder ikzelf, die hier niets van moeten hebben.
[..]

Dit kun je in één zinnetje doen. Daar is geen hele propaganda campagne voor nodig.
Mwoah, ik denk dat er in ons land nog altijd een hoop mensen wonen die (zeer) negatief tegenover homo's staan. Denk aan de vele moslims die niets van homo's moeten weten. Maar ook in mijn regio (de Veluwe) is acceptatie van homoseksualiteit in bepaalde hoeken nog ver te zoeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')