abonnement Unibet Coolblue
pi_199982240
Dat valt inderdaad wel tegen maar slechts een gevolg van hun eigen handelen.
  zondag 20 juni 2021 @ 21:21:39 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199982746
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:48 schreef Sywert het volgende:
Dat valt inderdaad wel tegen maar slechts een gevolg van hun eigen handelen.
Sywert :o :o
pi_199982872
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Juist. Niks meer, niks minder.

En leuk die Schuurman maar dat heeft verder weinig met "Stichting The Dreamery Foundation" en/of een bepaald gedachtegoed te maken toch?
Schuurman zit achter The Dreamery Foundation.

quote:
Lid van een partij is hij niet. Schuurman dankt zijn vermogen aan de beursgang van het internationaal actieve softwarebedrijf Elastic, waarvan hij een van de oprichters is. Elastic helpt bedrijven eigen databestanden te doorzoeken en heeft onder andere Facebook, Uber en TicketMaster als klant. Actief is hij zelf niet meer in het bedrijf. Met zijn eigen goededoelenfonds, The Dreamery Foundation, zet hij zich in voor het klimaat en behoud van biodiversiteit.
https://www.trouw.nl/poli(...)n-aan-pvdd~b890886b/

Maar goed, BBB zet zich in om landbouwgif en kunstmest breed verkrijgbaar te krijgen en het milieu te verpesten. En jij komt niet verder dan 'maar hunnie krijgen ook giften!'.
  zondag 20 juni 2021 @ 21:33:32 #54
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199982954
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:29 schreef luxerobots het volgende:

Schuurman zit achter The Dreamery Foundation.

https://www.trouw.nl/poli(...)n-aan-pvdd~b890886b/
Oh, nou prima... Wat boeit mij dat verder nou. Er is iig niet heel veel aandacht aan besteed toch?

quote:
Maar goed, BBB zet zich in om landbouwgif en kunstmest breed verkrijgbaar te krijgen en het milieu te verpesten. En jij komt niet verder dan 'maar hunnie krijgen ook giften!'.
Maar waar kan ik lezen dat BBB zich daarvoor inzet? Omdat Bram Wissink dat "denkt"?
pi_199983078
Maurice de mongool :')
pi_199983564
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:33 schreef AchJa het volgende:
Maar waar kan ik lezen dat BBB zich daarvoor inzet? Omdat Bram Wissink dat "denkt"?
Lees het partijprogramma van BBB maar.
  zondag 20 juni 2021 @ 22:16:25 #57
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_199983570
Goh, alsof Omtzigt iets "goeds" heeft gedaan. Het partijbestuur wilde naarstig sensibiliseren, maar eindigde in een breuk met een populair kamerlid. Alsof ze niet hadden verwacht dat Omtzigt razend populair is onder diens achterban. Een dossiertijger, een pitbull, allerlei termen die hem toepassen. Vijf zetels in totaal, dat is niet voor niets. En zij presteren het om hem te overspannen, te treiteren, jawel, zelfs hem te kleineren door allerlei fluistercampagnes, enzovoorts. Bij de keper genomen, is de strategie van het CDA-bestuur jammerlijk te noemen. Ten eerste reflecteer dit slecht op de partij zelf. Voor een partij met een Christelijke inslag, dat preekt over "moraal" door middel van normen en waarden, lijkt deze alsmaar op een wespennest te lijken. Om zo slecht om te gaan met de #2 van de partij (niet uitnodigen voor officieuze gesprekken bijvoorbeeld), is bestuur-onwaardig.

Over Omtzigt: helaas moet ik bekennen dat ik niet denk dat hij geschikt is om een eigen partij te leiden. En dat maakt het juist zo jammerlijk. Het CDA-bestuur en het VVD-bestuur wint hiermee, omdat ze een lastig kamerlid hebben weten weg te werken. Met andere woorden, diegenen die hem weg wilden hebben, hebben gewonnen. Hopelijk bewijst de heer Omtzigt mij in het ongelijk, want wat hij heeft betekend voor de toeslagenaffaire is grandioos en zou daar een lintje voor moeten verdienen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  maandag 21 juni 2021 @ 14:55:44 #58
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199990423
Van Agt verlaat CDA vanwege gebrek steun partij aan Palestijnen

Oud-premier Dries van Agt heeft zijn lidmaatschap van het CDA opgezegd. Hij is ontevreden over de in zijn ogen te pro-Israëlische koers van de partij, laat hij in een verklaring weten.

https://www.ad.nl/politie(...)alestijnen~a7139173/

De laatste ratten verlaten het zinkende schip :')
  User die het meest klaagt 2022 maandag 21 juni 2021 @ 15:50:30 #59
414785 sirdanilot
pi_199991293
Allemaal leuk en aardig dat het CDA nauwelijks nog scoort in de peilingen. Maar wie doen er mee aan de peilingen? Mensen die de politiek enigszins volgen.

Wie weet dit hele schandaal over 3 jaar nog (het volle 4 jaar geef ik het volgende kabinet sowieso al niet...)? Weet je oude oma uit twente die al haar hele leven CDA stemt het dan nog? Dat betwijfel ik dus ik denk dat het resultaat alsnog beter gaat uitpakken voor het CDA.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 21 juni 2021 @ 16:12:59 #60
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199991628
Waarom snijden ze bij de Telegraaf eigenlijk zomaar even 3 partijen weg uit de tabel?

pi_199991694
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:56 schreef Montagui het volgende:
Niet best. Een perfecte reden voor het CDA om nu op allerlei gebied toe te geven om mee te regeren. Dan houden ze voorlopig het aantal zetels dat ze nu hebben.
Oh nee! De enige visie die het CDA de afgelopen jaren zelf heeft gehad is dat we meer spioneren en poepen op de burger en als het even kan vrijheden afpakken. Straks moeten ze die kroonjuwelen uit handen geven.
pi_199991716
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:10 schreef TFL het volgende:
Het was al lang bekend dat cda niet deugt. En toch erop stemmen op 17 maart.
Had zelf eigenlijk verwacht dat er ondertussen een groot lijk uit de kast van Mark R. zou zijn gevallen. Deze complete implosie van het CDA had ik niet zo snel verwacht.
pi_199992018
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

'Hulp' eigenlijk is het nog een eufemisme, ze zijn opgericht door dat marketingbureau.

En om maar even een vergelijking te maken. Als de VVD geld en hulp zou krijgen van het marketingbureau van Shell had je wel anders gepiept.
Vervang het marketingbureau van Shell door de pr-staf plus geld van Heineken en het is gewoon een onderdeel van de geschiedenis: https://www.groene.nl/artikel/profiel-alfred-heineken
pi_199992272
quote:
6s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Agt verlaat CDA vanwege gebrek steun partij aan Palestijnen

Oud-premier Dries van Agt heeft zijn lidmaatschap van het CDA opgezegd. Hij is ontevreden over de in zijn ogen te pro-Israëlische koers van de partij, laat hij in een verklaring weten.

https://www.ad.nl/politie(...)alestijnen~a7139173/

De laatste ratten verlaten het zinkende schip :')
misschien kan hij wel aansluiten bij GL en een grote arafat sjaal omdoen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')