abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_201260968
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit, dat is geen vrouw/ meisje.
Is ze wel, volgens het artikel heeft ze PCOS, een aandoening waarbij overmatig testosteron wordt aangemaakt bij vrouwen (wat dan weer niet in het artikel benoemd wordt, die benoemen enkel de beharing). Maar er is bij haar dus wel iets meer aan de hand dan gewoon een vrouw die niet scheert.
pi_201260969
Een streepje/kleine driehoekje op de Venusheuvel is juist super sexy.

Haar op schaamlippen/kont/oksels/benen is ronduit smerig.

Bij een man is een oerwoud ook geen gezicht. Gewoon kort houden en ballen scheren. Borsthaar kan wel sexy zijn, maar dan niet van die vlassige plukjes. Rughaar/konthaar is ronduit smerig
hardcoholic
pi_201261074
Linkerhand heeft iets meer beharing dan de rechterhand. Geeft niets, iedere hand rukt zoals ie behaard is. Dat moet je accepteren in een relatie.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201302649
Ik heb zwarte minihaartjes over me lichaam. But im sexy asf. en nu? Het gaat er echt om hoe een vrouw zich gedraagt.. je kunt een kale kip hebben die onzekerheid uitstraalt 🤯
pi_201303698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:19 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Is ze wel, volgens het artikel heeft ze PCOS, een aandoening waarbij overmatig testosteron wordt aangemaakt bij vrouwen (wat dan weer niet in het artikel benoemd wordt, die benoemen enkel de beharing). Maar er is bij haar dus wel iets meer aan de hand dan gewoon een vrouw die niet scheert.
Ik keek niet eens naar de beharing (prima mogelijk bij een vrouw) maar naar het bekken, de spieropbouw enz. Er zit totaal geen vrouwelijke vorm in deze lichaamsbouw.
Maar ok, als ze zegt dat ze een vrouw is, wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet is :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201475837
Ja, heerlijk. Op een vrouw zonder haar op haar poes knap ik echt af. Okselhaar vind ik toch ook wel erg fijn. Beenhaar hoeft van mij niet per se, maar is geen probleem en ik kik er ook wel een beetje op. Gezichtshaar (snor/baard) gaat me dan wel weer een beetje ver, maar ik zou het wel respecteren.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_201654022
Onder de armen! Heerlijk als teugels gebruiken! :D
  woensdag 6 oktober 2021 @ 08:40:29 #58
27929 piere
doe mij maar bier
pi_201655311
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 03:19 schreef shawtyyy het volgende:
Ik heb zwarte minihaartjes over me lichaam. But im sexy asf. en nu? Het gaat er echt om hoe een vrouw zich gedraagt.. je kunt een kale kip hebben die onzekerheid uitstraalt 🤯
Overal?
fok you ja!
pi_202235157

Omarm je pure natuurlijke schoonheid
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:34:20 #60
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_202240177
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef Bodypositivity het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Omarm je pure natuurlijke schoonheid
Ach hou toch op :')
Je hebt twee topics hier over geopend: n in GC en n hier :')

Mensen moeten lekker zelf weten of ze alles weghalen of laten groeien.
Met je 'Omarm je pure natuurlijke schoonheid' geneuzel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202240195
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ach hou toch op :')
Je hebt twee topics hier over geopend: n in GC en n hier :')

Mensen moeten lekker zelf weten of ze alles weghalen of laten groeien.
Met je 'Omarm je pure natuurlijke schoonheid' geneuzel.
Dit dus, volgens de redenatie hierboven, moet je jezelf niet verzorgen want dan ben je op zijn natuurlijkst....
Nee, sorry, nee.

En scheren dan "mutilating" noemen. Als ik mijn baard nooit bijwerk wordt het er echt niet beter op hoor :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:16:27 #62
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202240442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 03:19 schreef shawtyyy het volgende:
Geloof er niks van, wookie.
pi_202240458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef piere het volgende:

[..]
Overal?
Zelfs op haar clit.
pi_202241076
Lekker geschoren voor mij. Gelukkig vindt mevrouw Makamba dat ook. Kaal past voor mij bij een vrouwelijke vrouw. Maar goed, iedereen moet lekker doen waar hij-zij zin in heeft.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')