Is ze wel, volgens het artikel heeft ze PCOS, een aandoening waarbij overmatig testosteron wordt aangemaakt bij vrouwen (wat dan weer niet in het artikel benoemd wordt, die benoemen enkel de beharing). Maar er is bij haar dus wel iets meer aan de hand dan gewoon een vrouw die niet scheert.quote:
Ik keek niet eens naar de beharing (prima mogelijk bij een vrouw) maar naar het bekken, de spieropbouw enz. Er zit totaal geen vrouwelijke vorm in deze lichaamsbouw.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Is ze wel, volgens het artikel heeft ze PCOS, een aandoening waarbij overmatig testosteron wordt aangemaakt bij vrouwen (wat dan weer niet in het artikel benoemd wordt, die benoemen enkel de beharing). Maar er is bij haar dus wel iets meer aan de hand dan gewoon een vrouw die niet scheert.
Overal?quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:19 schreef shawtyyy het volgende:
Ik heb zwarte minihaartjes over me lichaam. But im sexy asf. en nu? Het gaat er echt om hoe een vrouw zich gedraagt.. je kunt een kale kip hebben die onzekerheid uitstraalt 🤯
Ach hou toch opquote:Op donderdag 18 november 2021 20:02 schreef Bodypositivity het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omarm je pure natuurlijke schoonheid
Dit dus, volgens de redenatie hierboven, moet je jezelf niet verzorgen want dan ben je op zijn natuurlijkst....quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach hou toch op![]()
Je hebt twee topics hier over geopend: één in GC en één hier![]()
Mensen moeten lekker zelf weten of ze alles weghalen of laten groeien.
Met je 'Omarm je pure natuurlijke schoonheid' geneuzel.
Geloof er niks van, wookie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:19 schreef shawtyyy het volgende:
Ik heb zwarte minihaartjes over me lichaam. But im sexy asf. en nu? Het gaat er echt om hoe een vrouw zich gedraagt.. je kunt een kale kip hebben die onzekerheid uitstraalt 🤯
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |