Je doet wel hard je best om in haar broekje te komen. Helaas nog geen succes.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
hij wil gewoon gecucked worden door de bradge dat is zijn fantasie en daarom wil hij gewoon dat bradge iemand heeft geneukt terwijl hij maagd is.
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die opgewonden van hem raakt.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ze kreeg een natte gleuf van hem, maar wil het gewoon niet toegeven.
Vraag me af of zij die Belgische meid is. Braddie was een keer naar België gereden voor een neukdate.
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maak je er lekker druk om, veel plezier er mee
Habibo jij leeft in een vervelende wereld alles wat jij gelooft is waar. Maar habibo ooit stel je jezelf teleur en besef je dat wat jij gelooft niet altijd waar is. En nu ga ik sporten zodat ik dadelijk de jongens van VBL kan informeren dat ik uurtje gesport hebquote:Op zondag 20 juni 2021 19:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je doet wel hard je best om in haar broekje te komen. Helaas nog geen succes.
Habibo ik wil eigenlijk stiekem seks met jou. Dacht ik ga de ander steunen zodat jij je alleen voelt en even later probeer ik jou dan te troosten wanneer je huilend achter je pc zit.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.
Ik ben een monnik en leef celibatair.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habibo ik wil eigenlijk stiekem seks met jou. Dacht ik ga de ander steunen zodat jij je alleen voelt en even later probeer ik jou dan te troosten wanneer je huilend achter je pc zit.
Dus bij deze wil jij seks met mij? Ik ben wel top.
Heb jij serieus met die bolle gedate? Hahaatjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maak je er lekker druk om, veel plezier er mee
Lekker tussen de krokante lakens of gebogen over het vettige pizzabureau.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb jij serieus met die bolle gedate? Hahaatjes.
Of je bent iets te scheutig met "stille" hints en hebt daardoor een verslaving ontwikkeld.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.
Haha en in de ochtend een lekker broodje smeerworst met senseo.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker tussen de krokante lakens of gebogen over het vettige pizzabureau.
Van DTS naar Twitter en van daaruit weer naar de KLB SC. Aan stilzitten doen we hier niet.quote:
Maar eerst avondeten. Reviewtje incoming?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Op tijd naar bed, morgen werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |