Je doet wel hard je best om in haar broekje te komen. Helaas nog geen succes.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
hij wil gewoon gecucked worden door de bradge dat is zijn fantasie en daarom wil hij gewoon dat bradge iemand heeft geneukt terwijl hij maagd is.
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die opgewonden van hem raakt.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ze kreeg een natte gleuf van hem, maar wil het gewoon niet toegeven.
Vraag me af of zij die Belgische meid is. Braddie was een keer naar België gereden voor een neukdate.
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maak je er lekker druk om, veel plezier er mee
Habibo jij leeft in een vervelende wereld alles wat jij gelooft is waar. Maar habibo ooit stel je jezelf teleur en besef je dat wat jij gelooft niet altijd waar is. En nu ga ik sporten zodat ik dadelijk de jongens van VBL kan informeren dat ik uurtje gesport hebquote:Op zondag 20 juni 2021 19:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je doet wel hard je best om in haar broekje te komen. Helaas nog geen succes.
Habibo ik wil eigenlijk stiekem seks met jou. Dacht ik ga de ander steunen zodat jij je alleen voelt en even later probeer ik jou dan te troosten wanneer je huilend achter je pc zit.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.
Ik ben een monnik en leef celibatair.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habibo ik wil eigenlijk stiekem seks met jou. Dacht ik ga de ander steunen zodat jij je alleen voelt en even later probeer ik jou dan te troosten wanneer je huilend achter je pc zit.
Dus bij deze wil jij seks met mij? Ik ben wel top.
Heb jij serieus met die bolle gedate? Hahaatjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maak je er lekker druk om, veel plezier er mee
Lekker tussen de krokante lakens of gebogen over het vettige pizzabureau.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb jij serieus met die bolle gedate? Hahaatjes.
Of je bent iets te scheutig met "stille" hints en hebt daardoor een verslaving ontwikkeld.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:16 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Wil je wel seks met Boze_Eend? Hij wil graag in je broekje komen merk ik, maar misschien durft hij niet de eerste stap te zetten.
Haha en in de ochtend een lekker broodje smeerworst met senseo.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker tussen de krokante lakens of gebogen over het vettige pizzabureau.
Van DTS naar Twitter en van daaruit weer naar de KLB SC. Aan stilzitten doen we hier niet.quote:
Maar eerst avondeten. Reviewtje incoming?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Op tijd naar bed, morgen werken?
Ik ben team @Moonlight .quote:Op zondag 20 juni 2021 19:43 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat Moonlight niet het complete verhaal vertelde.
Je zit de hele dag op fok, doe nou niet alsof jij nou zoveel bereikt hebt. Met je "amateur pin-up"quote:Op zondag 20 juni 2021 19:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog steeds zelf knul.Uiteindelijk heb jij dus het hele topic afgestruind om te weten dat ik een amateur pin-up heb gepost. Dat was vanmorgen. Ga jij mou maar dronken domme studiekutjes neuken, word je wijzer van. In ieder geval niet mij uitproberen. Jij hebt in je leven nog helemaal niets gepresteerd.
Nou, ga snolletjes neuken dan. Waarschijnlijk lukt dat je nog niet eens.
Dagje meelopen bij de webshop van bol.com. Beetje dozen vouwen, flesjes glijmiddel verzamelen enzo.quote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Moon vertel het juiste verhaal. Ze hadden samen tv gekeken enz. Braddy wilde meer. Maar moon wilde hem niet en zei is beter als we vrienden blijven... accepteerde t niet. Stalkte haar overal. Dmde mij zelfs of ik het kon regelen voor hem.. en lees jij dts maar terug van die tijd. Dan krijg je de juiste informatie... ook van braddie him selfquote:Op zondag 20 juni 2021 19:43 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat Moonlight niet het complete verhaal vertelde.
Dat controleren is vrij sneu. Ik zit even in de ziektewet. Is dat nou zo erg? Moet jij trouwens niet in de boeken zitten?quote:Op zondag 20 juni 2021 20:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op fok, doe nou niet alsof jij nou zoveel bereikt hebt. Met je "amateur pin-up"
Je roept uit het niets dat je hoopt dat ik ben aangerand, maar je noemt een ander sneu.quote:Op zondag 20 juni 2021 20:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat controleren is vrij sneu. Ik zit even in de ziektewet. Is dat nou zo erg? Moet jij trouwens niet in de boeken zitten?
Waar exact zei ik 'aangerand'?quote:Op zondag 20 juni 2021 20:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je roept uit het niets dat je hoopt dat ik ben aangerand, maar je noemt een ander sneu.
Zit je in die ziektewet omdat je een klap van de molen hebt gehad ofzo?
Wie weet. Braad als je morgen moet werken, heel veel succesquote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 20 juni 2021 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet. Braad als je morgen moet werken, heel veel succes
Niet dat wij elkaar kennen (ik ben nieuw), maar wij waren dan wel een stuk subtieler zeg. Al kan ik me wel een hoop suggestieve flauwe grapjes van één kant herinneren.quote:Op zondag 20 juni 2021 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Moon vertel het juiste verhaal. Ze hadden samen tv gekeken enz. Braddy wilde meer. Maar moon wilde hem niet en zei is beter als we vrienden blijven... accepteerde t niet. Stalkte haar overal. Dmde mij zelfs of ik het kon regelen voor hem.. en lees jij dts maar terug van die tijd. Dan krijg je de juiste informatie... ook van braddie him self
Tuurijk zo kan.hij zeggen en luegen wat hij wilt op zijn kanaalquote:Op zondag 20 juni 2021 20:33 schreef Modus het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn
die tweets zijn weer verwijderd
Dit. Heel veel succes Braad, geef ze van jetjequote:Op zondag 20 juni 2021 20:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet. Braad als je morgen moet werken, heel veel succes
Ach, als het voor hoogstens een dagje is...quote:Op zondag 20 juni 2021 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou echt balen als ik morgen sinds lange tijd weer moest werken bah
Ach ja ligt eraan wat voor werk.. als je eigen tempo mag bepalen wordt je niet moequote:Op zondag 20 juni 2021 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou echt balen als ik morgen sinds lange tijd weer moest werken bah
Ligt t vast weer niet aan hemquote:Op zondag 20 juni 2021 20:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, als het voor hoogstens een dagje is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |