abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8153474
Zit ik vanmiddag op mijn werk ben ik bezig met het huiswerk maken van mijn cursus gaat mijn mobiel over. Er is een zware stem aan de andere kant van de lijn die vraagt hoe het met mij gaat en dat ik niet weet met wie ik spreek. Ik beantwoord dat het goed gaat en dat ik inderdaad niet weet wie ik aan de lijn heb. Blijkt het mijn ex te zijn. Hij was na al die jaren nieuwsgierig geworden hoe het nou met mij was. Het gaat schijnbaar ook goed met hem want hij heeft een vrouw/vriendin en samen hebben ze een zoontje. Toen wij wat kregen met elkaar waren we beide 15 jaar. 11 maanden duurde onze relatie en dankzij zijn "geweldige" moeder en zijn toendertijd gewelddadige aard zijn we uit elkaar gegaan. Nu zijn we 9 jaar verder en ik woon samen en heb een stiefzoontje. Maar even stond ik perplex vandaag. Waarom neemt iemand die ik voor het laatst op 18 jarige leeftijd heb gezien na 6 jaar contact op met mij????????

Ik moest even mijn verhaal en verbazing kwijt, want iksnap er geen f*ck van.

dinsdag 28 januari 2003 @ 15:03:36 #2
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_8153502
niet te veel bij stilstaan, kan alleenmaar een hoop crap opleveren...
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:03:40 #3
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8153503
Gewoon, nieuwsgierigheid? Is dat zo raar?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8153506
Hij vroeg zich natuurlijk af hoe het met je ging
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8153510
hoe kwam ie aan je mobiel nummer?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:04:21 #6
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8153517
Ik heb er ook wel eens aan gedacht om contact op te nemen met wat ex-en van me. Gewoon uit nieuwsgierigheid....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_8153547
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:04 schreef F_ortuyn het volgende:
hoe kwam ie aan je mobiel nummer?
Zit ik me ook net af te vragen, neem niet aa dat je nog hetzelfde nummer als 9 jaar geleden hebt (als je toen al een 06 had)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8153551
Niets mis mee!

Ik kan me best voorstellen dat je na een tijdje benieuwd bent hoe het met je ex gaat.

heb je nog iets afgesproken ofzo?

pi_8153592
dat was ook het eerste wat ik hem vroeg, hoe kom je aan mijn nummer.
Ik heb verleden jaar mijn nummer gewijzigd wegens mobiel terreur en heb toen ook aan dat pokke vodaphone doorgegeven dat ik nergens vermeld wenste te worden. Maar het bleek dus gewoon opvraagbaar bij kpn, dankzij vodaphone. Maar inmiddels heb ik ook a gebeld met die lui en is mijn nummer weer verdwenen uit de gids en inlichtingen dienst.
pi_8153640
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:05 schreef marno het volgende:
Niets mis mee!

Ik kan me best voorstellen dat je na een tijdje benieuwd bent hoe het met je ex gaat.

heb je nog iets afgesproken ofzo?

Nee!!! Hij was toen erg rebels en had losse handjes, stalkte me en wilde me terug. Ik was blij dat ik eindelijk over hem heen was en dat ik verder kon met mijn eigen leven. En dat wens ik zo te houden.
pi_8153642
Ik denk eerlijk gezegd dat je ex ineens een gedachte had over jou over hoe het vroeger was etc. Misschien komen er stiekem gevoelens naar boven bij hem.
pi_8153686
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:09 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat je ex ineens een gedachte had over jou over hoe het vroeger was etc. Misschien komen er stiekem gevoelens naar boven bij hem.
Ik denk af en toe ook wel eens aan mijn ex-en en aan hoe het met ze zou gaan maar om nou meteen een nummer op te gaan vragen en ze te bellen zie ik niet zitten. Al mijn ex-en (op 1 na) hebben een partner en een kind, weet ik omdat ik er met sommige nog contact heb.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:20:47 #13
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8153907
Ik ben ook in staat om sommige ex-en op te bellen om te vragen hoe het met ze is,..
Maar dan hoop ik dat ze er niets achter gaan zoeken of zo.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8153952
het schijnt menselijk te zijn dat je soms weer eens gaat vragen hoe het gaat....

zoek er niks achter, hij is gewoon vriendelijk...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_8154124
Ik vind het ook geen probleem dat hij mij belde om te vragen hoe het met me gaat, dat is het niet. Ik vraag me af wat iemand beweegt om me te bellen na 6 jaar? Wat gaat er door zijn hoofd heen als hij me belt en zodra hij mijn stem hoort???? Ik heb toch liever een belletje van mijn vriend waarin hij verteld dat hij van me houdt.
pi_8154127
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
hoe komt ie aan je nummer?
Alle reacties nog eens goed doorlezen en dan weet je het antwoord.
pi_8154270
Heel vaag. Ik ken die persoon niet dus kan ook niet oordelen over zijn motieven. Maar zelf zou ik het niet doen. Wat valt er te bereiken? Gaat het slecht ofzo dat ie daarom zou bellen?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:37:02 #19
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8154287
kan toch best leuk zijn als jullie niet met ruzie uit elkaar zijn.
Beetje bijpraten...

edit: ohw, over dat stalken had ik niet gelezen...

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:40:46 #20
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8154374
Is toch leuk!???
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8154389
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:37 schreef BDisOKE het volgende:
Beetje bijpraten...

edit: ohw, over dat stalken had ik niet gelezen...

046
Dank aan Yeahinho
pi_8154392
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:37 schreef BDisOKE het volgende:
Beetje bijpraten...
We zijn dus wel met ruzie uit elkaar gegaan en hij heeft me lange tijd daarna gestalkt. Ook had hij losse handjes en was hij erg driftig. Soms was ik gewoon bang van hem. Hij was erg jaloers, kon het niet hebben als andere jongens alleen maar een praatje met me maakten. En ik, ik was zo stom verliefd, liep met een giga bill-bord voor mijn hoofd en het was zijn moeder die hem verbood mij nog te zien en zo doende hebben mijn ouders gezegd dat het beter was voor ons allebei als ik de knoop door zou hakken en hem probeerde te vergeten. En ik ben al jaren over hem heen , heb geen speciale herrineringen aan hem (op 2 na dan). Waarom dan nu opeens contact zoeken??????
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:44:30 #23
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8154467
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:41 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

een heel verhaal...

ik had al geEdit
Dat stalken en agressief had ik niet gelezen.
Ik zou zeggen, nee bedankt, fijn leven verder dan...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_8154907
Ja inderdaad. Lijkt me niet echt optimaal. Gewoon negeren dan.
pi_8154913
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:30 schreef F@lcon© het volgende:

[..]

Alle reacties nog eens goed doorlezen en dan weet je het antwoord.

moest wel 5 keer door het topic om het 1 keer te vinden

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')