Ik moest even mijn verhaal en verbazing kwijt, want iksnap er geen f*ck van.
quote:Zit ik me ook net af te vragen, neem niet aa dat je nog hetzelfde nummer als 9 jaar geleden hebt (als je toen al een 06 had)
Op dinsdag 28 januari 2003 15:04 schreef F_ortuyn het volgende:
hoe kwam ie aan je mobiel nummer?
Ik kan me best voorstellen dat je na een tijdje benieuwd bent hoe het met je ex gaat.
heb je nog iets afgesproken ofzo?
quote:Nee!!! Hij was toen erg rebels en had losse handjes, stalkte me en wilde me terug. Ik was blij dat ik eindelijk over hem heen was en dat ik verder kon met mijn eigen leven. En dat wens ik zo te houden.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:05 schreef marno het volgende:
Niets mis mee!Ik kan me best voorstellen dat je na een tijdje benieuwd bent hoe het met je ex gaat.
heb je nog iets afgesproken ofzo?
quote:Ik denk af en toe ook wel eens aan mijn ex-en en aan hoe het met ze zou gaan maar om nou meteen een nummer op te gaan vragen en ze te bellen zie ik niet zitten. Al mijn ex-en (op 1 na) hebben een partner en een kind, weet ik omdat ik er met sommige nog contact heb.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:09 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat je ex ineens een gedachte had over jou over hoe het vroeger was etc. Misschien komen er stiekem gevoelens naar boven bij hem.
zoek er niks achter, hij is gewoon vriendelijk...
quote:Alle reacties nog eens goed doorlezen en dan weet je het antwoord.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
hoe komt ie aan je nummer?
edit: ohw, over dat stalken had ik niet gelezen...
quote:We zijn dus wel met ruzie uit elkaar gegaan en hij heeft me lange tijd daarna gestalkt. Ook had hij losse handjes en was hij erg driftig. Soms was ik gewoon bang van hem. Hij was erg jaloers, kon het niet hebben als andere jongens alleen maar een praatje met me maakten. En ik, ik was zo stom verliefd, liep met een giga bill-bord voor mijn hoofd en het was zijn moeder die hem verbood mij nog te zien en zo doende hebben mijn ouders gezegd dat het beter was voor ons allebei als ik de knoop door zou hakken en hem probeerde te vergeten. En ik ben al jaren over hem heen , heb geen speciale herrineringen aan hem (op 2 na dan). Waarom dan nu opeens contact zoeken??????
Op dinsdag 28 januari 2003 15:37 schreef BDisOKE het volgende:
kan toch best leuk zijn als jullie niet met ruzie uit elkaar zijn.
Beetje bijpraten...
quote:ik had al geEdit
Op dinsdag 28 januari 2003 15:41 schreef Little-Angel het volgende:[..]
een heel verhaal...
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 15:30 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Alle reacties nog eens goed doorlezen en dan weet je het antwoord.
moest wel 5 keer door het topic om het 1 keer te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |