abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 juni 2021 @ 17:10:00 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199962316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Low kan beter de onderzeeer richting Argentinie pakken als hij deze ook verliest.
Geen zorgen , Bierhoff komt zo en die gaat de Ronaldo-orgel een vernietigende slag toebrengen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_199962324
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Kimpembe was gaan liggen had 'ie hem gegeven denk ik.
De var mag, moet, hem nu ook gewoon geven. Maar in plaats daarvan wordt de Hongaar die doet alsof hij zwaar hoofdletsel heeft beloond met een minuut speeltijd die passeert.
pi_199962340
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:08 schreef Dejannn het volgende:
Als Frankrijk zelf het spel moet maken en niet kan terugvallen op de bekende counter is het vrij matig zeg. Het spreekt boekdelen dat zelfs een goal tegen Hongarije uit een tegenaanval moet komen.

En Hongarije nu ook zo goed als uitgeschakeld, want die gaan niet winnen van Duitsland.
Gelijkspelen tegen Frankrijk, voorkomen tegen Portugal (maar afgekeurd) en daarna door eigen fouten alsnog de zege weggeven. Waarom zou dat dan niet ook tegen Duitsland kunnen?

Al verwacht ik het ook niet, eerst afwachten wat het straks wordt.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 19 juni 2021 @ 17:14:54 #154
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_199962356
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Einde tijdperk Derde Rijk!
Dit is volgens mij note-waardig even navragen bij Lenny
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_199962363
Hongarije goden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 19 juni 2021 @ 17:17:33 #156
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199962378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gelijkspelen tegen Frankrijk, voorkomen tegen Portugal (maar afgekeurd) en daarna door eigen fouten alsnog de zege weggeven. Waarom zou dat dan niet ook tegen Duitsland kunnen?

Al verwacht ik het ook niet, eerst afwachten wat het straks wordt.
Als Duitsland vanavond van Portugal verliest gaan ze niet met al teveel zin richting Budapest.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199962379
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gelijkspelen tegen Frankrijk, voorkomen tegen Portugal (maar afgekeurd) en daarna door eigen fouten alsnog de zege weggeven. Waarom zou dat dan niet ook tegen Duitsland kunnen?
Omdat die wedstrijd in München is. Geen vol stadion met 60k schreeuwende Hongaren achter hen dus. En ik heb wel sterk het idee dat dit een beetje de twaalfde (en dertiende) man was tegen Portugal en Frankrijk.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 17:19:10 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199962393
Stukje Andere Tijden sport.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199962415
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:08 schreef Dejannn het volgende:
Als Frankrijk zelf het spel moet maken en niet kan terugvallen op de bekende counter is het vrij matig zeg. Het spreekt boekdelen dat zelfs een goal tegen Hongarije uit een tegenaanval moet komen.

En Hongarije nu ook zo goed als uitgeschakeld, want die gaan niet winnen van Duitsland.
De sokkel staat op omvallen. Het komt nooit meer goed. Elysees blijft leeg.

Mits je doet alsof de kansen van Mbappe (2) en Benzema niet bestonden. Niet om het een of ander.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199962909
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:21 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

De sokkel staat op omvallen. Het komt nooit meer goed. Elysees blijft leeg.

Mits je doet alsof de kansen van Mbappe (2) en Benzema niet bestonden. Niet om het een of ander.
In het gekke geval dat duitsland wint staat frankrijk gewoon bovenaan, hebben ze het volledig in eigen hand tegen portugal. Winst of gelijkspel is voldoende.
speak only if it improves the silence.
pi_199965827
Toch best gek, je kunt wel winnen van Duitsland maar Hongarije ho maar.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 19 juni 2021 @ 20:58:06 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199965852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:56 schreef TLC het volgende:
Toch best gek, je kunt wel winnen van Duitsland maar Hongarije ho maar.
Combinatie van Hongarije onderschatten en Duitsland die nog op op gang moest komen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199972787
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Combinatie van Hongarije onderschatten en Duitsland die nog op op gang moest komen.
En het feit dat je van je trainer (en Macron?) niet mag knielen om eventuele escalatie te voorkomen met de boevenbende van Orban. Om vervolgens toch het apengebrul richting het veld te horen rollen.

Lekker man!
pi_199972945
Niet mogen knielen? Boevenbende? Apengebrul?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2021 11:52:04 ]
pi_199972964
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:36 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

En het feit dat je van je trainer (en Macron?) niet mag knielen om eventuele escalatie te voorkomen met de boevenbende van Orban. Om vervolgens toch het apengebrul richting het veld te horen rollen.

Lekker man!
Ik heb niks gehoord, jij wel? Beetje apart dat we van een Duitse journalist moeten horen wat we zelf hebben kunnen horen. Duitsland waar een campagne tegen Hongarije aan de gang is en waar wordt gepleit voor de Allianz Arena in regenboogkleuren uit protest.

Een EK is natuurlijk bij uitstek een feestje van chauvinistische saamhorigiheid, maar als de Hongaren dan weer gewoon in een vol stadion erg chauvinistisch saamhorig zijn en het volkslied zingen na de wedstrijd dan is dat ineens weer dubieus. Ik vind al dat gepolitiseer een stuk dubieuzer, qua BLM maar ook van de Duitsers die nog maar net een homohuwelijk hebben en dat zonder adoptierecht, die gaan nu even andere landen de les lezen. In dat klimaat hoef je maar te roepen dat je wat gehoord hebt, als enige, en dan is het meteen een feit omdat mensen willen dat de Hongaren allemaal racistische homohaters zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199973033
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb niks gehoord, jij wel? Beetje apart dat we van een Duitse journalist moeten horen wat we zelf hebben kunnen horen. Duitsland waar een campagne tegen Hongarije aan de gang is en waar wordt gepleit voor de Allianz Arena in regenboogkleuren uit protest.

Een EK is natuurlijk bij uitstek een feestje van chauvinistische saamhorigiheid, maar als de Hongaren dan weer gewoon in een vol stadion erg chauvinistisch saamhorig zijn en het volkslied zingen na de wedstrijd dan is dat ineens weer dubieus. Ik vind al dat gepolitiseer een stuk dubieuzer, qua BLM maar ook van de Duitsers die nog maar net een homohuwelijk hebben en dat zonder adoptierecht, die gaan nu even andere landen de les lezen. In dat klimaat hoef je maar te roepen dat je wat gehoord hebt, als enige, en dan is het meteen een feit omdat mensen willen dat de Hongaren allemaal racistische homohaters zijn.
Tsja, Mbappe zal wel weer uit zijn nek lullen om de Hongaartjes en Orban in een kwaad daglicht te stellen...
pi_199973097
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb niks gehoord, jij wel? Beetje apart dat we van een Duitse journalist moeten horen wat we zelf hebben kunnen horen. Duitsland waar een campagne tegen Hongarije aan de gang is en waar wordt gepleit voor de Allianz Arena in regenboogkleuren uit protest.

Een EK is natuurlijk bij uitstek een feestje van chauvinistische saamhorigiheid, maar als de Hongaren dan weer gewoon in een vol stadion erg chauvinistisch saamhorig zijn en het volkslied zingen na de wedstrijd dan is dat ineens weer dubieus. Ik vind al dat gepolitiseer een stuk dubieuzer, qua BLM maar ook van de Duitsers die nog maar net een homohuwelijk hebben en dat zonder adoptierecht, die gaan nu even andere landen de les lezen. In dat klimaat hoef je maar te roepen dat je wat gehoord hebt, als enige, en dan is het meteen een feit omdat mensen willen dat de Hongaren allemaal racistische homohaters zijn.
Men probeert nu inderdaad simpelweg zichzelf een schouderklopje te geven door virtue signalling met hun vermeend moreel verlichte idealen. Touché hoor, even die Allianz Arena in regenboog kleuren te zetten, nou nou.

Jammer toch dat het erg lastig is voor sommige social justice warriors om een voetbaltoernooi zoals het EK gewoon met rust te laten. Dit zou juist iets moeten zijn dat niet om politiek draait. Het zou vanuit dat oogpunt fantastisch zijn als de UEFA het de gemeenteraad van München zou verbieden om die Allianz Arena te verlichten in regenboogkleuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2021 12:08:19 ]
pi_199973610
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:59 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

Tsja, Mbappe zal wel weer uit zijn nek lullen om de Hongaartjes en Orban in een kwaad daglicht te stellen...
Het komt niet van Mbappe, het komt van een Duitse journalist. Het wordt niet alleen al als feit gepresenteerd, maar ook alsof het van Mbappe komt.

quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:07 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Men probeert nu inderdaad simpelweg zichzelf een schouderklopje te geven door virtue signalling met hun vermeend moreel verlichte idealen. Touché hoor, even die Allianz Arena in regenboog kleuren te zetten, nou nou.

Jammer toch dat het erg lastig is voor sommige social justice warriors om een voetbaltoernooi zoals het EK gewoon met rust te laten. Dit zou juist iets moeten zijn dat niet om politiek draait. Het zou vanuit dat oogpunt fantastisch zijn als de UEFA het de gemeenteraad van München zou verbieden om die Allianz Arena te verlichten in regenboogkleuren.
Ik voel niet zo de behoefte om moeilijk te doen over regenboogjes, het is meer de heerszucht van mensen die pas heel recentelijk het licht hebben gezien en nu het absolute gelijk claimen om anderen de wet voor te schrijven. Behalve dat daarbij dan ook niet gekeken wordt op een verzinsel meer of minder, is het nou ook niet zo dat Allianz Arena doorgaans het podium is van uit de kast gekomen homo's.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199987647
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport maandag 21 juni 2021 @ 11:39:13 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199987761
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199987781
quote:
Nee, want buiten de palo was het ook weer een trainwreck van een invalbeurt. Lemar had eerder moeten worden gebracht.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 21 juni 2021 @ 13:02:55 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199988866
twitter


Mbappé begint wel steeds meer de vedette uit te hangen, kan zomaar negatief uitpakken
pi_199989894
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Mbappé begint wel steeds meer de vedette uit te hangen, kan zomaar negatief uitpakken
Lekker man, die invloed van Neymar.
pi_200005916
twitter


Jules _O_.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:05:09 #175
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200005935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]

Jules _O_.
Met 4 centrale verdedigers spelen _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')