Sexist? Vertel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef Boze_Eend het volgende:
Pfff @:azula heeft het zwaar te verduren tussen al deze sexisten. Beetje respect voor een vrouw is lastig blijkbaar.
Jij brengt het woord delussional echt naar een andere dimensiequote:
Vind het ook erg treurig van @spinazieruiker dat hij het nummer van braddie heeft gedeeldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de recente livestream zat ie er ook weer dicht tegenaan:
Azula geniet hier wel van, misschien kan die steenrijke vastgoedondernemer haar wel een nieuwe woning geven.quote:
Habib ik ben niet hooggeleid of zo maar beetje klasse kan wel. Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo. Vrouwen hebben gevoelen zoals jou en mij. Gevoelens delen met een vrouw en haar armen om mij heen dat maakt mij gelukkig. Ook als ik haar kan troosten. Gewoon mensen met emotie als je alleen op kont focust ben je een idioot.quote:
Ja?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:solotovski @:the_emotion @:kaneelstokje
Hij ziet jou als best friends forever, doe eens liefquote:
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het ook erg treurig van @:spinazieruiker dat hij het nummer van braddie heeft gedeeld
WaNneEr RoaDtRiP UsA?????quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet jou als best friends forever, doe eens lief
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habib ik ben niet hooggeleid of zo maar beetje klasse kan wel. Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo. Vrouwen hebben gevoelen zoals jou en mij. Gevoelens delen met een vrouw en haar armen om mij heen dat maakt mij gelukkig. Ook als ik haar kan troosten. Gewoon mensen met emotie als je alleen op kont focust ben je een idioot.
Ik reageer binnen 5 minuten, sta altijd voor hem klaar dus wat praat je tsssquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rustaaaaghquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
Museumpark in Roffaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wie weet er een leuke plek om janko te klappen. Verveel me de Braddie.
Hendrik-Ido-Ambachtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wie weet er een leuke plek om janko te klappen. Verveel me de Braddie.
?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:solotovski @:the_emotion @:kaneelstokje
hjb tegen noel, hij doet toch lief.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |