quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Maneskin is in Nederland gespot!![]()
Mensen allemaal even rustig blijven! Rustig mensen! Ruuussttig!!
![]()
![]()
https://www.linda.nl/nieuws/bekend/maneskin-in-nederland-beelden/
Broek uit, broek uit!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Maneskin is in Nederland gespot!![]()
Mensen allemaal even rustig blijven! Rustig mensen! Ruuussttig!!
![]()
![]()
https://www.linda.nl/nieuws/bekend/maneskin-in-nederland-beelden/
Wat leuk!quote:Op donderdag 30 september 2021 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb kaartjes!
Twee dagen later een ander concert ook, wordt lekker druk
Misschien komt er nog wel een avond bij als we geluk hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:38 schreef Momo het volgende:
Ze hadden ook makkelijk de Ziggo Dome kunnen staan, was ook binnen een dag uitverkocht geweest gok ik
De ESF-deelnemer van 1973 voor Joegoslavië, Zdravko Colic.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!Wat is het andere concert?
Ja de blote instastory was ook nogal in your face.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 18:47 schreef ijs_beer het volgende:
De laatste Instagram post van ze is, eh. Pittig.
Misschien wilden ze dit altijd al en omdat ze nu naam hebben gemaakt kunnen ze (eindelijk?) los?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de blote instastory was ook nogal in your face.
Voor mijn gevoel slaat het allemaal een píetsie door in het kijk ons toch eens stoer en gewaagd zijn. Maar als zij dit heel tof vinden dan vooral lekker doen.Ik zeg het ook niet uit preutsheid ofzo - ben een saunamens - maar ik vind het allemaal een beetje geforceerd 'edgy' overkomen momenteel en ik vind zelf juist vooral de liedjes en clips van vóór het ESF van ze het mooist. Stijlvol zelfs. Torna a Casa enzo. Práchtige clip.
Ik zie nu alleen nog maar foto's met tongen uit hun mond voor m'n gevoel.
Ja nou dat dus een beetje. Het mág hoor, en het kan allemaal gelukkig tegenwoordig. Maar ik geloof dat ik het gewoon echt puur persoonlijk een beetje zonde vind van zo'n enorm mooi en getalenteerd meisje dat ik haar echt alleen nog maar met haar tong naar buiten zie. Of nu dan bloot met haar benen wijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Als meisje met je benen wijd op de foto. Matig.
Ja kan ook prima zijn. En ik gun ze alle succes en ben zelf ook enorm dol op sommige liedjes (Slave ook, is samen met Coraline m'n lievelings van ze, dus ik ga niet alleen voor truttigquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wilden ze dit altijd al en omdat ze nu naam hebben gemaakt kunnen ze (eindelijk?) los?
Geen idee.
Ik dacht dat het aan mij lag maar ik ben dus niet de enige die het een beetje te gemaakt sleazy begint te vinden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de blote instastory was ook nogal in your face.
Voor mijn gevoel slaat het allemaal een píetsie door in het kijk ons toch eens stoer en gewaagd zijn. Maar als zij dit heel tof vinden dan vooral lekker doen.Ik zeg het ook niet uit preutsheid ofzo - ben een saunamens - maar ik vind het allemaal een beetje geforceerd 'edgy' overkomen momenteel en ik vind zelf juist vooral de liedjes en clips van vóór het ESF van ze het mooist. Stijlvol zelfs. Torna a Casa enzo. Práchtige clip.
Ik zie nu alleen nog maar foto's met tongen uit hun mond voor m'n gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |