Eens!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Ben ik de enige die het stiekem wel heel erg leuk vindt dat júist de Songfestivalwinnaars die zo doorbreken en het zo supergoed doen in Nederland werden gekroond? Weet niet, toch een klein beetje het gevoel alsof het hier allemaal begon of zo
En dat er bij ons in Nederland op het songfestival echt een paar hele bijzondere en unieke artiesten waren. Maneskin natuurlijk, maar daarnaast waren er nog wel een paar bij waarvan we er niet snel opnieuw één van zullen krijgen. Een Daði, een Go_A, een Barbara Pravi, (voor mij persoonlijk) een Black Mamba en zo zijn er nog wel een paar. Er zaten echt een groot aantal acts bij waar we de komende jaren nog over praten heb ik het idee, in 2019 was dat allemaal veel minder voor mijn gevoel
Echt tof!quote:
Ik vraag me vooral af in welk universum Coldplay behoort tot de rockmuziek..quote:Op maandag 15 november 2021 00:15 schreef NailQueen het volgende:
Maneskin heeft Best Rock gewonnen bij de MTV EMA's. Ze hebben oa. gewonnen van grote namen als Kings of Leon en Coldplay. Dat vind ik knap.
Als rockmuziek voor steen door het raam gooien staat wel.quote:Op maandag 15 november 2021 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af in welk universum Coldplay behoort tot de rockmuziek..
Achja, ze moesten een naam bij verzinnenquote:Op maandag 15 november 2021 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is Kings of Leon alweer zo oud?quote:Op maandag 15 november 2021 13:34 schreef blackswangreen het volgende:
Kings of Leon? De meeste kids die op zo'n verkiezing stemmen kennen dat toch helemaal niet. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat Måneskin daarvan wint.
Sex on Fire is uit 2008... Coldplay is nog ouder trouwens maar die weten zichzelf nog altijd best goed te verkopen.quote:Op maandag 15 november 2021 16:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is Kings of Leon alweer zo oud?
Is er een gitaar bij?quote:Op maandag 15 november 2021 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zowel ZIB als ook IWBYS zijn uit 2021, die nummers staan sowieso nooit in de keuzelijst.quote:Op maandag 29 november 2021 14:11 schreef Meridiaan het volgende:
Het verbaast mij dat je niet op Maneskin kan stemmen in de Top2000.
Dat wist ik nietquote:Op maandag 29 november 2021 19:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zowel ZIB als ook IWBYS zijn uit 2021, die nummers staan sowieso nooit in de keuzelijst.
Beggin' had erin kunnen staan (maar vind ik ook niet zo'n groot gemis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |