*proest*quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:05 schreef Fred_B het volgende:
het licht snobistische Radio 2-publiek
Ja, doe dan Slave!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ondertussen antwoord ontvangen; Het is dus Beggin’, wat ik onbegrijpelijk vind.
Als het een dwarsdoorsnede van ‘gewone’ mensen zou zijn, zou een Frans Bauer er bijvoorbeeld wel instaan. Niet dat ik Fransie nou zo mis, maar ik betwijfel of de doelgroep openstaat voor nieuwe, niet-Engelstalige muziek en een veel bredere smaak heeft dan de kleurloze Radio 2-playlist.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
*proest*
En al helemaal niet meer sinds Stenders daar weg is, en daarmee ook zijn (goede) invloed op de playlists.
Iig lijkt de doelgroep me vooral de doorsnee kantoorman/vrouw. Die misschien weinig Frans Bauer luistert, maar toch.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het een dwarsdoorsnede van 'gewone' mensen zou zijn, zou een Frans Bauer er bijvoorbeeld wel instaan. Niet dat ik Fransie nou zo mis, maar ik betwijfel of de doelgroep openstaat voor nieuwe, niet-Engelstalige muziek en een veel bredere smaak heeft dan de kleurloze Radio 2-playlist.
Ik denk wel dat de Top 2000 iets breder op gestemd wordt dan enkel door de Radio 2-doelgroep. In elk geval genoeg vrienden van mij die geen radio (2) luisteren, maar wél op die lijst stemmen. Het wordt toch wel als de belangrijkste muzieklijst van Nederland gezien door velen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het een dwarsdoorsnede van ‘gewone’ mensen zou zijn, zou een Frans Bauer er bijvoorbeeld wel instaan. Niet dat ik Fransie nou zo mis, maar ik betwijfel of de doelgroep openstaat voor nieuwe, niet-Engelstalige muziek en een veel bredere smaak heeft dan de kleurloze Radio 2-playlist.
Yep, helemaal mee eens. Het is logisch dat Beggin’ van al hun nummers het wereldwijd het beste doet. Persoonlijk vind ik het echt een draak van een cover.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het scoort. Dat begrijpt elke marketing machine.
Hun Italiaanse ballads zullen er niet gauw gehoor krijgen, vermoed ik, wat echt eeuwig zonde is.
Dat vind ik echt hun beste werk. Prachtige clips ook, wat @:Greys bijv. al eerder benoemd heeft.
Voor dat laatste is natuurlijk veel bewijs, zo met Normaal en Lekker op de Trekker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Top 2000 iets breder op gestemd wordt dan enkel door de Radio 2-doelgroep. In elk geval genoeg vrienden van mij die geen radio (2) luisteren, maar wél op die lijst stemmen. Het wordt toch wel als de belangrijkste muzieklijst van Nederland gezien door velen.
Een Frans Bauer heeft er bijvoorbeeld ook jaren in gestaan maar is nu ook verdwenen. Jan Smit staat er nog steeds gewoon in. Blijkbaar vindt men dat niet bijzonder genoeg (meer) om in grote getale op te stemmen dat het er nog meer en hoger in staat (gelukkig maar ). Echter, zo'n hit als Zwemmen in Bacardi Lemon zou er ook zomaar in kunnen komen ondanks dat het een vreselijk gedrocht is. Volgens mij valt niet te onderschatten dat de lijst echt wel een dwarsdoorsnede van de Nederlander blijft. En fangroepen kunnen daarin best ver komen heb ik het idee
Misschien wordt dat de tweede single wel! Eerst een bekend lied om demense kennis te laten maken met de band, daarna hun eigen Engelstalige hitquote:
Tuurlijk, maar het is lullig dat ze daar bekend zijn geworden door een cover als er meerdere goede eigen nummers zijn. Maar ach, als ze maar bekend worden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:36 schreef vencodark het volgende:
Maar als ze bekend geworden zijn door Beggin’, dan zou het toch ook een stomme zet zijn als ze dat nummer juist níet doen? Dan heeft het gros van de kijkers niet eens een idee wie het zijn.
Zo’n hit kun je dan niet negeren.
Jammer voor ons, maar ze zijn er voor de Amerikaanse fans.
Oh wauwquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:
Maneskin is de openingsact van de Rolling Stones in Las Vegas op 6 november!!!
Ze weten wel echt goed het momentum te pakken en al een aantal maanden vast te houden
Ja wel erg leuk Het was een lange dagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:20 schreef Greys het volgende:
Dan is dat toch wél heel erg leuk juist? Niet níet heel erg leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |