De helft van de Nederlanders is nog niet gevaccineerd hè. Ik ben voor versoepelingen, maar de reden dat het nu aantal besmettingen zo snel terugloopt is natuurlijk wel een combinatie van vaccineren én de maatregelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:21 schreef Ronald het volgende:
[..]
Eens met Wilders, stop met dat hypocriete gedoe. En doe niet alsof de meeste maatregelen afgeschaft zijn. Met die 1,5m kut regel, kan er formeel nog steeds heel weinig.
Gewoon alles afschaffen bij een vaccinatiegraad van ongeveer 70-75%
Nou ik hoop toch echt dat mijn vaccinatie snel in mijn RIVM komt, dan hoef ik niet de hele tijd te testen (als ik naar zomerfestivals wil), want ik bedenk me net dat de storing was op de dag dat ik mijn vaccinatie kreeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:28 schreef Yaku het volgende:
Begrijp ik dit goed? Dus kan een restaurant ook beslissen om een coronatoegangsbewijs te gebruiken? Zie het niet echt zitten om elke keer als ik ga eten om mij eerst te laten testen... (totdat ik volledig ben gevaccineerd ergens in augustus)
[..]
Dit is op zichzelf toch ook prima voor dit moment?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat zei Rutte idd. Restaurants, cafés, de hele bende kan zelf kiezen of ze negatieve tests willen en anderhalve meter loslaten of 1 persoon per 5m2 toestaan
Vorig jaar waren de ziekenhuizen al leeg in mei. Jaaaa, het zijn de vaccinaties die het verschil hebben gemaakt dit jaar... uh nee, misschien het weer ofzo ...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De helft van de Nederlanders is nog niet gevaccineerd hè. Ik ben voor versoepelingen, maar de reden dat het nu aantal besmettingen zo snel terugloopt is natuurlijk wel een combinatie van vaccineren én de maatregelen.
Als ze geen 1,5 meter willen handhaven dan moeten ze toegangstesten inzetten ja in de horeca. Anders 1,5 meter maatregel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:28 schreef Yaku het volgende:
Begrijp ik dit goed? Dus kan een restaurant ook beslissen om een coronatoegangsbewijs te gebruiken? Zie het niet echt zitten om elke keer als ik ga eten om mij eerst te laten testen... (totdat ik volledig ben gevaccineerd ergens in augustus)
[..]
Klop, klop... 1 keer methadon graag... Huhhhh, we hebben alleen Janssen!quote:
Jij was toch ook tegenstander van testen voor toegang?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is op zichzelf toch ook prima voor dit moment?
Nee natuurlijk niet. De leegloop is exact per leeftijdsgroep gegaan. Van oud naar jongquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:32 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de ziekenhuizen al leeg in mei. Jaaaa, het zijn de vaccinaties die het verschil hebben gemaakt dit jaar... uh nee, misschien het weer ofzo ...
Er worden nog heisessies georganiseerd om daar over te praten met de veiligheidsregio’squote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef groenen het volgende:
Ik mis de succesvolle regionale aanpak van voorgaand jaar.
Precies ja. Wil je 1,5 meter los laten dan toegangstesten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat zei Rutte idd. Restaurants, cafés, de hele bende kan zelf kiezen of ze negatieve tests willen en anderhalve meter loslaten of 1 persoon per 5m2 toestaan
Krijgen we dit weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:32 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de ziekenhuizen al leeg in mei. Jaaaa, het zijn de vaccinaties die het verschil hebben gemaakt dit jaar... uh nee, misschien het weer ofzo ...
Ugh. Hopelijk kiezen de restaurants voor een vaste lijn. Zoals ik het nu lees moet je dus eigenlijk elke keer van tevoren contact opnemen met een restaurant of ze de 1,5 meter hanteren of ze een toegangstest van je eisen. Wordt dus een zoektocht naar restaurants zonder deze verplichting.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:32 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Als ze geen 1,5 meter willen handhaven dan moeten ze toegangstesten inzetten ja in de horeca. Anders 1,5 meter maatregel.
Die zullen ziedend zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Die idioten van het Red Team krijgen nog steeds een podium bij EenVandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |