ik ben nieuw hier. En ben 12. Wat is dm?!quote:Op zondag 20 juni 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verjaardag. Felicitaties graag per dm.
Nee nee nee, ik ben nieuw!quote:
12 is perfect voor GGmm.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier. En ben 12. Wat is dm?!
Volgens mij niet, maar ga binnenkort weer op onderzoek uit. Altijd prima wegleesmateriaal daar.quote:
Welkom op het geheime homo-forum van Fok!quote:Op zondag 20 juni 2021 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink op moment van schrijven een glaasje rosé.
Even een tampon inbrengen.
Ik doe met je mee. Vandaag had ik er geelgroene sliertjes tussenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink op moment van schrijven een glaasje rosé.
Even een tampon inbrengen.
Waar? Je tampon of in je rosé?quote:Op zondag 20 juni 2021 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Vandaag had ik er geelgroene sliertjes tussen
Terugloop van dit, terugloop van dat het moet allemaal beter en meer maar zodra er 3 extra users meeposten is het gelijk einde verhaal.quote:
Daar heeft dit niets mee te maken Hans.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terugloop van dit, terugloop van dat het moet allemaal beter en meer maar zodra er 3 extra users meeposten is het gelijk einde verhaal.
Als fok mijn hond zou zijn dan zou ik allang het spuitje bij de dierenarts hebben laten gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |