Ik had ze de laatste tijd steeds binnen een paar dagen. Hopelijk is dat nu nog zo!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:54 schreef Leesaa het volgende:
Bij wvm kreeg je sinds kort je bon gelijk weer… nu moet je er weer op wachten. Jammer hoor 😥
klopt de laatste tijd waren ze zo binnen.. nu wacht ik alweer 2 dagen :/quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had ze de laatste tijd steeds binnen een paar dagen. Hopelijk is dat nu nog zo!
Lekker bezig! Ik heb bij EUpanel ook best vaak een uitbetaling!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:59 schreef xLuminous5 het volgende:
Uitbetaling van EUpanel en Lifepointspanel is onderweg!![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik heb bij EUpanel ook best vaak een uitbetaling!
Klopt. Je kan via de website mailen om te vragen of ze nog mensen zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef bamibij het volgende:
Net ingeschreven bij Opiniemeters, weet iemand hoe je kunt inschrijven bij Kantar (dat is toch het oude TNS Nipo)?
En en en? Wat is het doel geworden?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker! Ik heb weer een nieuw spaardoel bedacht, dus ik ga weer wat actiever aan de slag
Een nieuwe koffiemachine voor mijn man, de huidige lekt en dat boeit me nu niet op de plek waar hij staat, maar het nieuwe aanrecht in het nieuwe huis wil ik niet verpest hebben. https://www.bol.com/nl/nl(...)3/?s2a=#productTitlequote:
Dat is een mooi en haalbaar doel inderdaad, moet lukken!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een nieuwe koffiemachine voor mijn man, de huidige lekt en dat boeit me nu niet op de plek waar hij staat, maar het nieuwe aanrecht in het nieuwe huis wil ik niet verpest hebben. https://www.bol.com/nl/nl(...)3/?s2a=#productTitle
Ik heb nog tot ongeveer november, dat zou moeten lukken
Lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Yes, ik had eindelijk genoeg punten bij Euroclix om ¤70 uit te laten betalende laatste tijd kan ik daar best vaak aan onderzoekjes meedoen, dan schiet het best leuk op
Ik heb al 2 euro binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe nu via Scoupy mee aan onderzoeken. Volgens mij zijn het de onderzoeken die ik vroeger via Waardevolle Mening deed. Bij ¤2 wordt het automatisch op je rekening uitbetaald.
Dan ga ik Opiniemeters maar weer eens checkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:52 schreef Donna het volgende:
EU panel doe ik ook bijna nooit meer. Krijg wel regelmatig mail.
Opiniemeters loopt wel echt lekker.
Ja moet maar even zien. Het is achter de schermen nu YouGov. Maar goed, ik had anders nu alweer een bon gehad haha. Nouja, geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:33 schreef qltel het volgende:
Ik ga er altijd maar vanuit dat het klopt.. Zeker bij GFK.
Dat deed ik vroeger regelmatig, altijd wel gezellig en betaalde prima. Ik woonde toen heel centraal, hier is er nooit iets in de buurtquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja moet maar even zien. Het is achter de schermen nu YouGov. Maar goed, ik had anders nu alweer een bon gehad haha. Nouja, geduld is een schone zaak.
Ik heb vanmiddag een groepsgesprek op locatie, heeft iemand dat al eens gedaan?
Hier ook eigenlijk nooit, maar nu is het dus in een groot dorp verderop. Krijg ook reiskostenvergoeding en ¤50, dus dikke prima.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger regelmatig, altijd wel gezellig en betaalde prima. Ik woonde toen heel centraal, hier is er nooit iets in de buurt
Heb je er daarnaast ook nog producten aan over gehouden? Ik herinner me hier oa een boekenpakket, een kaartje voor een museum, een waterfilterkan en soeppakketten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:46 schreef Donna het volgende:
Het was leuk en gezellig. Makkelijk verdiend!
Nee dit was niet voor een product, maar voor het CBS. Hoe je vindt dat het in NL gaat zeg maar.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je er daarnaast ook nog producten aan over gehouden? Ik herinner me hier oa een boekenpakket, een kaartje voor een museum, een waterfilterkan en soeppakketten.
Ah, is dat het. Ik zal ook eens kijken. En ook bij de bureaus die @Doedezemaar noemt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:23 schreef Donna het volgende:
Het viel me ineens op dat ik van Nipobase niet meer maandelijks cadeaubonnen kreeg. Ik inloggen, moet je dat nu ook zelf aanvragen via Yesty cadeaukaarten.
Hoppa, ¤60 aan Bol.com bonnen besteld!
Ik was heel fanatiek bij Opiniemeters en toen ineens kon ik niet meer in m'n account. Later wel weer gelukkig, maar nu krijg ik geen mails meer ondanks dat het wel aan staat en dan vergeet je het toch weer! Irritant, maar goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was eind vorig jaar weer even fanatiek, met name bij Lifepoints en dat leverde me best snel weer wat bonnen op.
Mijn account bij Waardevolle mening is op mijn verzoek na jaren toch gedeblokkeerd, als ik daar een beetje m’n best doe heb ik zo ¤50 per maand aan bonnen. Ik heb er daar een nieuw doel bij, naast de bonnen voor bol.com: online vvv-bonnen om weer eens Hello Fresh te bestellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |