abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juni 2021 @ 20:20:07 #126
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199981794
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:14 schreef byah het volgende:
Ik weet niet of ik nog een duel tegen Portugal aankan
Wel makkelijk te voorspellen.
Oh.
  zondag 20 juni 2021 @ 20:26:09 #127
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_199981897
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar als Groep B en E niet meewerken is Zwitserland het eerste land dat gaat. Zoals gezegd, de salonremise is een vrij zeker scenario, tenzij Polen of Zweden er een doelpuntenfestijn van maken is Oostenrijk zo zeker door. Ik denk dat die twee ploegen gewoon behoudend gaan spelen en het dus wel op gelijkspel uitdraait. Groep D is wel tricky, als het daar gelijk wordt is het een probleem en bij een kleine overwinning van Schotland hebben zij een slechter doelsaldo dan Zwitserland.
Met dit systeem van de 4 beste nrs. 3 gaan ook door zouden dus eigenlijk zouden alle wedstrijden in alle groepen tegelijk moeten beginnen, want Oostenrijk en Oekraïne weten nu al dat ze bij een gelijkspel sowieso Zwitserland als concurrent kwijt zijn. En volgens mij zijn Engeland en Tsjechië ook zeker door bij een gelijkspel, in theorie zou 1 van deze 2 landen nog 3e in de groep kunnen worden bij een nederlaag(als bv. de winnaar bij Kroatië - Schotland met 3 doelpunten verschil wint). Maar bij een gelijkspel hebben ze beide 5 punten, genoeg om als evt. beste nr. 3 door te gaan.
  Redactie Sport zondag 20 juni 2021 @ 20:33:32 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199981991
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:26 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Met dit systeem van de 4 beste nrs. 3 gaan ook door zouden dus eigenlijk zouden alle wedstrijden in alle groepen tegelijk moeten beginnen, want Oostenrijk en Oekraïne weten nu al dat ze bij een gelijkspel sowieso Zwitserland als concurrent kwijt zijn. En volgens mij zijn Engeland en Tsjechië ook zeker door bij een gelijkspel, in theorie zou 1 van deze 2 landen nog 3e in de groep kunnen worden bij een nederlaag(als bv. de winnaar bij Kroatië - Schotland met 3 doelpunten verschil wint). Maar bij een gelijkspel hebben ze beide 5 punten, genoeg om als evt. beste nr. 3 door te gaan.
Een zware nederlaag voor een van die twee is funest ja, dus bij een 1-0 wordt dat wellicht een “salonoverwinning”
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199981998
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel makkelijk te voorspellen.
Minimaal 1 rode en 5 gele kaarten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 20 juni 2021 @ 20:41:37 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199982105
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Minimaal 1 rode en 5 gele kaarten?
En 1-0 voor Portugal.
Oh.
  zondag 20 juni 2021 @ 20:46:59 #131
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199982208
G
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:14 schreef byah het volgende:
Ik weet niet of ik nog een duel tegen Portugal aankan
Gewoon geld inzetten op Portugal, dan win je altijd 👍
pi_199982222
Heb steeds gezegd dat Frankrijk tegenover Zwitersland uitkomt en Nederland tegenover de 3F. Dat zal Portugal zijn ;)

Groep E gaat door, bereken maar eens ;)
Uitvallers zijn B en C ;)
Cindy De Vuyst
  zondag 20 juni 2021 @ 21:07:29 #133
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199982527
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:47 schreef einzeinz het volgende:
Heb steeds gezegd dat Frankrijk tegenover Zwitersland uitkomt en Nederland tegenover de 3F. Dat zal Portugal zijn ;)

Groep E gaat door, bereken maar eens ;)
Uitvallers zijn B en C ;)
Hoe kun je dit in godsnaam 'berekenen' als er nog potten gespeeld moeten worden?

Ik zeg niet dat je het aan het eind van de rit geen gelijk hebt/kan hebben, maar dit is niet te berekenen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_199982562
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hoe kun je dit in godsnaam 'berekenen' als er nog potten gespeeld moeten worden?

Ik zeg niet dat je het aan het eind van de rit geen gelijk hebt/kan hebben, maar dit is niet te berekenen :')
Kansen inschatten (doelpuntensaldo speelt geen rol). Je moet gewoon min of meer inschatten of iemand 3, 1 of 0 punten krijgt. Dan kom je een heel eind ;)
Cindy De Vuyst
  zondag 20 juni 2021 @ 21:10:36 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199982569
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:10 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Kansen inschatten (doelpuntensaldo speelt geen rol). Je moet gewoon min of meer inschatten of iemand 3, 1 of 0 punten krijgt. Dan kom je een heel eind ;)
Gewoon gokken dus. Zeg dat dan gewoon.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 20 juni 2021 @ 21:11:56 #136
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_199982590
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gewoon gokken dus. Zeg dat dan gewoon.
Exact. Voor hetzelfde geld speelt Portugal gelijk tegen Frankrijk en stunt Hongarije met 1-0 tegen Duitsland. Dan staan we ineens tegen Hongarije.
pi_199982592
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gewoon gokken dus. Zeg dat dan gewoon.
Potje A is geëindigd zoals ik had gegokt en denk dat ik met potje B en C ook correct zal zitten.
Cindy De Vuyst
pi_199982615
Als Ronaldo gewoon negatief test zal het nog een pittige wedstrijd worden, mocht Nederland tegen Portugal moeten. Het land waar we extreem moeilijk van winnen.
pi_199982630
Denemarken wordt 3de in groep B maar weet het DS niet om te buigen. Ze stranden met 3 punten en vertrekken naar huis.

In groep C wordt het een dubbeltje. Straat gaat tussen Oekraïne en Oostenrijk maar ik verwacht dat er slechts 1 doelpunt zal vallen waardoor ze achter het net vissen.
Tenzij er 4 doelpunten gemaakt worden, dan verandert het één en ander!
Cindy De Vuyst
  Redactie Sport zondag 20 juni 2021 @ 21:17:18 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199982688
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:47 schreef einzeinz het volgende:
Heb steeds gezegd dat Frankrijk tegenover Zwitersland uitkomt en Nederland tegenover de 3F. Dat zal Portugal zijn ;)

Groep E gaat door, bereken maar eens ;)
Uitvallers zijn B en C ;)
Groep E kan bijna niet door, of Polen moet van Zweden winnen. En zelfs dan moeten ze hopen dat er geen gelijkspel komt in C.

Groep E is de meest waarschijnlijke groep waar maar twee landen doorgaan.

Ik zie Finland wel verliezen van België en Denemarken in die groep 2e worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 20 juni 2021 @ 21:24:24 #141
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199982790
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Groep E kan bijna niet door, of Polen moet van Zweden winnen. En zelfs dan moeten ze hopen dat er geen gelijkspel komt in C.

Groep E is de meest waarschijnlijke groep waar maar twee landen doorgaan.

Ik zie Finland wel verliezen van België en Denemarken in die groep 2e worden.
Ja maar jij snapt het niet. Einzeinz heeft berekend dat de nummer 3 in groep E sowieso door gaat.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 20 juni 2021 @ 23:00:52 #142
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199984135
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:47 schreef einzeinz het volgende:
Heb steeds gezegd dat Frankrijk tegenover Zwitersland uitkomt en Nederland tegenover de 3F. Dat zal Portugal zijn ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 01:09 schreef einzeinz het volgende:
TS begint:
2de match: zaterdag 26 juni om 21u00
Italië - Nederland --> Italië gaat door
:?
We have always been at war with Eastasia.
pi_199984236
Groep A is uitgekomen zoals ik dacht.
We weten dat Zwitserland 4 punten heeft en mathematisch is dat genoeg om door te stoten.

Groep B
- België wint van Finland (komt op 9 punten en Finland behoudt de 3)
- Rusland wint van Denemarken (Rusland komt op 6 punten en Denemarken blijft steken op 0 en zelfs als ze zouden winnen is dat maar 3 punten maar een negatief doelpuntensaldo.

Conclusie: 3de uit poule B is zeer klein!

Groep C
- Nederland wint van N-Macedonië en komt op 9 punten.
- Oekraïne - Oostenrijk heb ik geen idee. Maar ofwel wordt het gelijkspel en komen ze beiden op 4 punten wat mathematisch mogelijk is om door te gaan. Blijft er 1tje steken dan zitten ze op 3 punten en een zeer laag doelpuntensaldo.

Conclusie: 3de uit poule C is zeer klein!

Groep D
- Kroatië wint van Schotland en stijgt 3 punten. Daarmee hebben ze 4 punten binnen en een hoger doelpuntensaldo dan in groep C.
- Tsjechië wint van Engeland waardoor Engeland naar de 3de plaats zakt maar wel voldoende heeft om door te gaan (4 punten en voldoende DS).

Groep E
- Zweden wint uiteraard van Polen en stijgt 3 punten (7 punten in totaal)
- Slowakije tegen Spanje zou wel eens kunnen uitvallen in het voordeel van Spanje. Op papier is Spanje beter en dus ga ik in deze wedstrijd bij Spanje voor de winst. Spanje behaalt 5 punten en wordt 2de in de groep.
Slowakije wordt 3de in de groep maar behaald een hogere doelpuntenscore dan groep B of C.

Naar mijn gevoel gaat groep E op de valreep door!

Groep F
- Frankrijk wint van Portugal en wordt groepswinnaar. Portugal blijft steken op 3 punten
- Hongarije verliest van Duitsland waardoor Duitsland 3 punten verdient en eindigt op de 2de plaats met 6 punten.

Ik kan me niet voorstellen dat in deze Duitsland of Portugal afvalt.

A, D, E en F gaan dus door.
3de uit Poule B (Denemarken) en Poule C (vermoedelijk Oostenrijk) kunnen niet overtuigen.
Cindy De Vuyst
  zondag 20 juni 2021 @ 23:43:30 #144
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_199984548
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:07 schreef einzeinz het volgende:
Groep A is uitgekomen zoals ik dacht.
We weten dat Zwitserland 4 punten heeft en mathematisch is dat genoeg om door te stoten.

Groep B
- België wint van Finland (komt op 9 punten en Finland behoudt de 3)
- Rusland wint van Denemarken (Rusland komt op 6 punten en Denemarken blijft steken op 0 en zelfs als ze zouden winnen is dat maar 3 punten maar een negatief doelpuntensaldo.

Conclusie: 3de uit poule B is zeer klein!

Groep C
- Nederland wint van N-Macedonië en komt op 9 punten.
- Oekraïne - Oostenrijk heb ik geen idee. Maar ofwel wordt het gelijkspel en komen ze beiden op 4 punten wat mathematisch mogelijk is om door te gaan. Blijft er 1tje steken dan zitten ze op 3 punten en een zeer laag doelpuntensaldo.

Conclusie: 3de uit poule C is zeer klein!

Groep D
- Kroatië wint van Schotland en stijgt 3 punten. Daarmee hebben ze 4 punten binnen en een hoger doelpuntensaldo dan in groep C.
- Tsjechië wint van Engeland waardoor Engeland naar de 3de plaats zakt maar wel voldoende heeft om door te gaan (4 punten en voldoende DS).

Groep E
- Zweden wint uiteraard van Polen en stijgt 3 punten (7 punten in totaal)
- Slowakije tegen Spanje zou wel eens kunnen uitvallen in het voordeel van Spanje. Op papier is Spanje beter en dus ga ik in deze wedstrijd bij Spanje voor de winst. Spanje behaalt 5 punten en wordt 2de in de groep.
Slowakije wordt 3de in de groep maar behaald een hogere doelpuntenscore dan groep B of C.

Naar mijn gevoel gaat groep E op de valreep door!

Groep F
- Frankrijk wint van Portugal en wordt groepswinnaar. Portugal blijft steken op 3 punten
- Hongarije verliest van Duitsland waardoor Duitsland 3 punten verdient en eindigt op de 2de plaats met 6 punten.

Ik kan me niet voorstellen dat in deze Duitsland of Portugal afvalt.

A, D, E en F gaan dus door.
3de uit Poule B (Denemarken) en Poule C (vermoedelijk Oostenrijk) kunnen niet overtuigen.
Hoe gaat F door als er in C 4 punten zijn? Er zijn echt nog te veel variabelen. Wat nou als Finland een zaadloos gelijkspel eruit sleept tegen België bijvoorbeeld en Rusland inderdaad wint? Dan is Finland ook > Portugal (of misschien wel Duitsland als Frankrijk tegen Portugal verliest / gelijkspeelt en Hongarije stunt).
pi_199984579
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hoe gaat F door als er in C 4 punten zijn? Er zijn echt nog te veel variabelen. Wat nou als Finland een zaadloos gelijkspel eruit sleept tegen België bijvoorbeeld en Rusland inderdaad wint? Dan is Finland ook > Portugal (of misschien wel Duitsland als Frankrijk tegen Portugal verliest / gelijkspeelt en Hongarije stunt).
Het is voetbal ;) Alles kan!
Ik ga gewoon uit van 'op papier' en via 'op papier' probeer ik een voorstelling te maken. Groep A wel netjes in volgorde kunnen voorspellen en de rest heb ik ook op papier geschreven.
Cindy De Vuyst
  Redactie Sport maandag 21 juni 2021 @ 00:07:53 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199984738
Het doelsaldo van Oekraine en Oostenrijk is beter dan Slowakije. Dus in Groep C moet een 'grotere' uitslag vallen dan in Groep E in jouw scenario. Een gelijkspel tussen Slowakije en Spanje voldoet overigens wel. (Ook dit is een potentiele salonremise)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199984828
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:47 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Het is voetbal ;) Alles kan!
Ik ga gewoon uit van 'op papier' en via 'op papier' probeer ik een voorstelling te maken. Groep A wel netjes in volgorde kunnen voorspellen en de rest heb ik ook op papier geschreven.
Zelfs op papier zie ik Tsjechie niet van Engeland winnen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 21 juni 2021 @ 00:22:38 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199984841
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 00:20 schreef TLC het volgende:

[..]

Zelfs op papier zie ik Tsjechie niet van Engeland winnen.
Waarom zou dat niet kunnen? Engeland kon niet eens winnen van Schotland.
Oh.
  maandag 21 juni 2021 @ 00:22:39 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199984842
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doelsaldo van Oekraine en Oostenrijk is beter dan Slowakije. Dus in Groep C moet een 'grotere' uitslag vallen dan in Groep E in jouw scenario. Een gelijkspel tussen Slowakije en Spanje voldoet overigens wel. (Ook dit is een potentiele salonremise)
Wel een potentiele salonremise, maar ik denk niet dat Spanje gaat settelen voor een 3de plek eerlijk gezegd. Misschien kunnen ze niet beter, maar die gaan toch zeker proberen om te winnen lijkt mij. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_199985007
Ik denk dat Zwitserland nu wel zeker door gaat en de derde van B niet.

Dus in dat geval zal Oranje zeker niet tegen de nr 3 van E spelen (gezien de combinatie mogelijkheden)

En om de 3de van F te ontlopen zal er een winnaar moeten komen in de wedstrijd van Kroatie-Schotland, zodat een van die landen op 4 punten komt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')