Zou ie in een Twizy passen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Test van een Smart ForTwo lijkt me wel wat
Als ze er 3 aan elkaar lassen en hem met een heftruck erin donderen wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou ie in een Twizy passen?
[ afbeelding ]
Ik had het graag willen zien, vlogs vanuit de Ferrari. Live drives vanuit de Ferrari, naar de Laidel met de Ferrari, zeurchauffeur met de Ferrari, de ANWB-man aan de Ferrari laten sleutelen. En dan natuurlijk alsnog voor 5 euro tanken zodat je elke keer hoogstens een kilometer of tien ver komt. [/quote]quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende: [quote=braadslee] Op een gegeven moment, ga ik met 2 vrienden naar Krooymans. ik en een vriend keurig in een spijkerbroek en een fatsoenlijk shirt + overhemd, andere vriend korte broek, shirt met korte mouwen en een zonnebril, nouja.. we zitten wat bij een 2e hands Ferrari te kijken, lopen wat rond bij de balie maar vonden het nogal lang duren voordat we geholpen werden. Volgende gezin loopt naar binnen en ja hoor gelijk een verkoper er op af, dus we lopen nog even terug naar die Ferrari, ik zit heel aandachtig en vrij opvallend de auto te bekijken, beetje er onder kijken, beetje banden checken etc etc, lopen we weer terug naar de balie, niemand, er waren 5 verkopers in Kroymans te vinden en door geen 1 zijn we aangesproken, dus we hebben ook een klachtenformulier ingevuld met daarop dat we het niet vinden kunnen dat we komen kijken voor een auto en dat er niet eens naar ons werd omgekeken.
De eerste beste Tsjech die hem ziet lopen in het wild vangt hem, stopt een stok in z’n reet en een appel in z’n bek en grilt hem meteen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Aks TS terug is uit Tsjechië komt de volgende.
@spinaziesnuiver is niet zo groot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De eerste beste Tsjech die hem ziet lopen in het wild vangt hem, stopt een stok in z’n reet en een appel in z’n bek en grilt hem meteen.
Die hebben nog nooit zo’n groot varken gezien.
Nu de Dacia Spring voorlopig niet doorgaat schijnt ie een Zoë te gaan proefrijden bij die dealer. Misschien mag ie ook even in een Twizzy?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou ie in een Twizy passen?
[ afbeelding ]
Ach, misschien was hij van plan om de Ferrari ook binnen 30 dagen terug te sturen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dit heeft vooral in Bradddie's fantasie plaatsgevonden. Het begint al ongeloofwaardig met een "fatsoenlijk shirt"
Maar daar zijn Clio-wrak heen brengen ho maar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:43 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nu de Dacia Spring voorlopig niet doorgaat schijnt ie een Zoë te gaan proefrijden bij die dealer.
Die wordt terug gehaald zodra de betaling bouncet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, misschien was hij van plan om de Ferrari ook binnen 30 dagen terug te sturen.
Operation Repoquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die wordt terug gehaald zodra de betaling bouncet.
Moeten ze wel opschieten, voor je het weet heeft ie hem ingeruild op een gare BMW met houten deurvulling.quote:
Hartstikke gescript maar keek altijd leuk weg met die Matt en Sonia en die twee anderen wiens naam ik me niet meer kan herinnerenquote:
Was inderdaad wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hartstikke gescript maar keek altijd leuk weg met die Matt en Sonia en die twee anderen wiens naam ik me niet meer kan herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |