abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 januari 2003 @ 17:14:23 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8178561
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 17:09 schreef extreme het volgende:

[..]

volgens mij moet je wel weer eens fatsoenlijk 'gestraft' worden jongedame..!!

ontopic: lam, ik wil naar huis...


Dat vind ik okaye, maar dan niet door een een halfzacht excuus voor een persoon .
Gevulde koeken, bring it ON!

18.19 was het he? .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 januari 2003 @ 17:18:38 #202
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8178658
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 17:10 schreef rolfvp het volgende:
en ik snap niet hoezo k_i_m zo moeilijk doet?¿
Lekker belangrijk, iedereen zijn eigen ding.
  woensdag 29 januari 2003 @ 17:19:07 #203
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8178675
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 17:18 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, iedereen zijn eigen ding.


Grrrrrrrrr
Posticoon vergeten
pi_8178822
Ik ben geirriteerd en ik baal een beetje. Verder gaat het goed
pi_8178993
Vandaag een persoonlijke overwinning behaald op therapie

Verder ben ik erg moe, therapie blijft maar doorspelen in mijn hoofd, het is moeilijk om de dingen om mij heen goed binnen te laten komen op zo'n manier
Ben erg afwezig en teruggetrokken in mezelf en wil het liefst met rust gelaten worden

Mijn vriendin d'r vliezen zijn gebroken en heeft weeën, hierover zit ik in positieve spanning Ik denk dat het een jongetje wordt en ben benieuwd wanneer het zo ver is

#geen
pi_8179063
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 17:34 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag een persoonlijke overwinning behaald op therapie

Verder ben ik erg moe, therapie blijft maar doorspelen in mijn hoofd, het is moeilijk om de dingen om mij heen goed binnen te laten komen op zo'n manier
Ben erg afwezig en teruggetrokken in mezelf en wil het liefst met rust gelaten worden


je kan ook juist je proberen te focussen op je overwinning ipv je negatieve gevoelens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 januari 2003 @ 17:57:59 #207
22259 Fogerty
slapende account
pi_8179298
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 11:02 schreef matthijn99 het volgende:
Ik wist niet wat de reden van je vorige post was, over dat bellen... vandaar dat ik er een flauw grapje over maakte... Excuus als ik je daar op enige manier mee ontdaan heb.

Welnee!

En waaaaa wat een gezeik weer over k_i_m, DarkElf was laatst toch ook op dezelfde manier sjacherijnig tegen Wolkje, toen viel er niemand over

Hier vandaag alles goed, nu een heerlijk rustig avondje met lekker eten, muziekje, beetje opruimen, Idols kijken....

Hieperdepiep hoera!
pi_8179584
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 17:57 schreef Fogerty het volgende:

[..]


Welnee!

En waaaaa wat een gezeik weer over k_i_m, DarkElf was laatst toch ook op dezelfde manier sjacherijnig tegen Wolkje, toen viel er niemand over

Hier vandaag alles goed, nu een heerlijk rustig avondje met lekker eten, muziekje, beetje opruimen, Idols kijken....


wat erg voor je!!!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:39:41 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8179993
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

*blergh*

Kijk jij wel eens naar de EO ofzo? Mijn god wat een drama! .


Ook goed: dan hoop ik dat je voor eeuwig in dit dieptepunt blijft hangen. Succes ermee
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8180185
Go on kim! Go on kim!
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:52:35 #211
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8180214
Het gaat wel goed eigenlijk, en ergens in mijn hoofd zit zo'n stemmetje dat zegt dat het niet goed moet gaan, zodat ik weer lekker meelevende reacties krijg. Nouja, ik geef het toe, het gaat nu goed. Eindelijk, een dag.

voor jullie.. .

pi_8180283
Ik ben vooral energie-loos (nog steeds ) maar verder gaat het best goed met mij. Ik krijg ook veel positieve reacties van mensen die mij zo zien veranderen. Zelf begin ik die veranderingen ook wel te merken nu

Wel afgelopen maandag voor nix naar therapie gerend. Men belde pas naar m'n huis toen ik lang en breed met m'n boek in de hand zat te wachten op de groep.

Maar verder mag ik niet klagen. Het gaat goed (En ik hoop dat het later misschien nog beter gaat )

pi_8180394
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:09 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben vooral energie-loos (nog steeds ) maar verder gaat het best goed met mij. Ik krijg ook veel positieve reacties van mensen die mij zo zien veranderen. Zelf begin ik die veranderingen ook wel te merken nu
Fijn om te lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8180433
Ik heb het ff gehad, maar das niet zo gek als je al 8 uur op school hebt gezeten en zo in de regen moet trainen
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8180556
ik schaam me nu dood omdat ik ongelooflijk vroeg een vervolg op dit topic plaatste
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8180560
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:40 schreef rolfvp het volgende:
ik schaam me nu dood omdat ik ongelooflijk vroeg een vervolg op dit topic plaatste
get over it
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8180580
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 19:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Fijn om te lezen


pi_8180593
Ik voel me heel goed
weet je waarom?

omdat een vriend en een vriendin van me (die een stelletje waren) het uit hebben gemaakt....

ze pasten totaal niet bij elkaar!!!

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8180743
kut
In Frankrijk rijden ze 160, waarom hier niet
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:45:58 #220
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8181378
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ook goed: dan hoop ik dat je voor eeuwig in dit dieptepunt blijft hangen. Succes ermee


Dieptepunt, hoogtepunt, excuus dat ik erover val hoor, maar ik vind het nogal overkomen alsof je jezelf als een lichtbrenger in de duisternis beschouwt, omdat bij jou toevallig je medicatie goed is aangeslagen.

Dit is dus no offense hoor, alhoewel ik dat waarschijnlijk niet duidelijk uit kan leggen. Dat ik af en toe hier ongestoord wil balen, heeft niks te maken met dieptepunten, of meer van dat soort bullshit.

Er zijn 2 redenen waarom. Punt 1 is omdat ik het kwijt moet. Dit gaat inmiddels niet meer zo op, omdat er TEVEEL mensen meelezen wat ik hier neerzet. En soms kan ik dat wat aandikken om die mensen dat betaald te zetten, en soms zeg ik helemaal niks, omdat ik vind dat het ze niet aangaat. Ongestoord posten, is er helaas niet meer bij. Dat vind ik jammer, en daarom bestaat er ook een punt 2. En dat is als ik me af wil reageren. En dat werkt altijd, omdat er hier altijd hypocriet gereageerd wordt, als je een keer iemand aanvalt. Of omdat de verkeerde mensen, die mij NIET persoonlijk kennen, maar dat wel denken te doen, zich zorgen gaan maken.

En nu hou ik op, want ik word er moe van mezelf steeds te moeten herhalen.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_8181632
Lekker rustig.
Lambo of Rekt
pi_8181699
Ik moet zeggen dat ik oa van kim (je bent niet de enige hoor, ik neem je als voorbeeld) gedurende een lange periode veel negatieve en depressieve posts zie. Eigenlijk bijna nooit een positieve.

Bij een darkelf of een fogerty zie ik ook nog wel eens iets positiefs voorbij komen, iets dat goed is gegaan. Bij jou heb ik dat in dit topic eigenlijk nooit gezien. Daardoor krijgen mensen een bepaalde indruk, daar ontkom je niet aan.

Ik zou zeggen: ik hoop dat je bezig bent om wat aan die negatieve gevoelens te doen. Dat je ze hier kwijt kunt is goed, maar daar schiet je verder waarschijnlijk verder niet zoveel mee op qua oplossing. En post ook eens over de dingen die wel positief zijn.

Als je dit onzin vindt, ook prima. Het is geen aanval of preek, gewoon een persoonlijke mening.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8181735
En nog vergeten er bij te zetten hoe jij je nu voelt Ripley...
Offtopic dus
Lambo of Rekt
pi_8181754
Behoorlijk okay.
For great justice!
pi_8181764
Ik voel me katerig, maar wel okay. Gisteren lekker wezen stappen met 4 vriendinnen en het was erg gezellig.

Ook een beetje weemoedig, omdat ik nog even in mijn oude kantoor zit.

En ik voel me ook optimistisch, ik heb al een paar weken het gevoel dat alles dit jaar een stuk beter zal gaan

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')