Maar aan welke kant, da's de vraagquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Er gaan er nog 2 in, dat jullie dat alvast weten
Zorryquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik find dit ontvatsoenlijk, Fent!
Dat zag ik ook op Zometeen.nlquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Jaja...totdat je er een pijpbeurt van krijgtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:59 schreef christmastsunami het volgende:
als die viva aanhangsels zijn we zowieso de sjaak, groen rechtse meisjes, uh uh!
Yepquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...totdat je er een pijpbeurt van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Goed plan...en dan mag Oostenrijk er 1 voor de moeitequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Zijn ze zonder ontgroening niet welkom?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...totdat je er een pijpbeurt van krijgt
De scheidsen hebben juist hele kleurrijke tenue's aan dit EK, ik zag gisteren knallend rozequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:05 schreef cafca het volgende:
Ik zie een man in een zwart tenue een oranje man omduwen en denk:"waarom doet die scheidsrechter dat nou?"
Maakt mij niets uit. Ik gun jullie alle vivagleuvenquote:
Dat moet nog blijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dit over VIVA meisjes?![]()
Ow ja soms is winnen belangrijker dan meedoen.quote:
Daar moet je mee oppassen, zeker als je met een tante de voetbalpoule doorneemtquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
3 pijpbeurten? Oh, wacht, ik haal dingen door elkaar....
Ja, irritant die Oostenrijkerdsquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er staat steeds een tegenspeler in de weg.
Post jij niet meer mee dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. Ik gun jullie alle vivagleuven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |