abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 donderdag 17 juni 2021 @ 20:00:45 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199933146
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:40 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, schorrieMorrigan. Besef 1 ding goed, de Islam is de oplossing voor jouw depressieve leven.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199933171
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:40 schreef intellectuele_user het volgende:
schorrieMorrigan
Hardop gelachen om deze woordgrap!!! _O- _O_

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2021 20:02:30 ]
pi_199939976
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom zou je er niet op mogen reageren wanneer mensen er bekrompen middeleeuwse denkbeelden op nahouden? Als je de eerdere delen van de reeks leest dan zie je dat ik dat ook uitgebreid gedaan heb.

Wat dat betreft is 'intellectuele'_user nou niet bepaald een uithangbord voor zijn geloofsgenoten :') .
Wat je ook lult, het feit is dat landen als Rusland en Oost Europa nog ECKTE waarden hebben - geizn, eckte mannen (geen pussies zoals in Nederland of autisten op FOK!) en mooie dames, in tegenstelling tot de non-binaire queers of whatever :')

Maar goed dat is Middeleeuws :T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199940136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 16:27 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

DSM
[ afbeelding ]
LGBTIA+
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 08:38:21 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199940293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:54 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Wat je ook lult, het feit is dat landen als Rusland en Oost Europa nog ECKTE waarden hebben - geizn, eckte mannen (geen pussies zoals in Nederland of autisten op FOK!) en mooie dames, in tegenstelling tot de non-binaire queers of whatever :')

Maar goed dat is Middeleeuws :T
Wat zijn die echte waarden en echte mannen, en wat hebben we daar precies aan?
Huilen dan.
pi_199940933
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 08:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat zijn die echte waarden en echte mannen, en wat hebben we daar precies aan?
Ben je de laffe Hollanders in de 2e WO vergeten? Die niet opkwamen voor hun waarden maar liever joden snitchten?
Ja die moeten we hebben ja :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199940936
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 16:27 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

DSM
[ afbeelding ]
Welk DSM is deze trouwens
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Beste debater 2022 vrijdag 18 juni 2021 @ 09:54:03 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199941111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:39 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Ben je de laffe Hollanders in de 2e WO vergeten? Die niet opkwamen voor hun waarden maar liever joden snitchten?
Ja die moeten we hebben ja :')
Integendeel, ik zou de statistieken even opzoeken. Niet alleen heeft het Nederlandse leger bizar hard gevochten tegen een overmacht, het heeft op Polen na het hoogst aantal Rechtvaardigen onder de Volkeren per Yad Vashem.

Maar die haat op Nederland is nog zo'n ongezond dingetje bij bepaalde islamisten. Ik zou zeggen: verkas naar een kalifaat vol echte mannen en vrouwen naar keuze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199941132
Dit topic loopt nog steeds, het maakt veel los schijnbaar.


Stelling:
Het gaat helemaal niet om homofielie maar het tegenhouden van een cultuur die nu aardig leeft in de VS.

Op dit moment is het allemaal extravagant, de tiktok filmpjes van tiener meisjes moeten gaan over small waste and big bang.

Vroeger had je de kerk en schaamte die ervoor zorgde dat mensen een beetje beschaafd gingen doen.

Laten we die beschaafdheid los, is dit prima? Of gaan we als EU toch iets anders met de kwesties om?
Vakman pur sang
pi_199941157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:39 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Ben je de laffe Hollanders in de 2e WO vergeten? Die niet opkwamen voor hun waarden maar liever joden snitchten?
Ja die moeten we hebben ja :')
Dat gebeurde alleen in de Achterhoek, de rest heeft keihard gevochten.
Vakman pur sang
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:05:03 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199941237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:39 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Ben je de laffe Hollanders in de 2e WO vergeten? Die niet opkwamen voor hun waarden maar liever joden snitchten?
Ja die moeten we hebben ja :')
Hoe verging het de joden en Roma in Oost-Europa?

Overigens denk ik dat, op basis van je uitlatingen in dat andere topic, je mijn voor de tijd zeer vooruitstrevende grootouders als degeneratief zou beschrijven. Maar ze hadden in de oorlog wel joden in huis. Nu twijfel ik: was mijn grootvader wel een echte man?
Huilen dan.
  Beste debater 2022 vrijdag 18 juni 2021 @ 10:08:11 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199941269
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe verging het de joden en Roma in Oost-Europa?

Overigens denk ik dat, op basis van je uitlatingen in dat andere topic, je mijn voor de tijd zeer vooruitstrevende grootouders als degeneratief zou beschrijven. Maar ze hadden in de oorlog wel joden in huis. Nu twijfel ik: was mijn grootvader wel een echte man?
Goed punt.

Antisemitisme in Oost-Europa was, en is, nog altijd een probleem.

Misschien moet de 17e etage eens opzoeken hoe het de joden in bezet Polen, Oekrane, Litouwen, Letland, Wit-Rusland en Rusland verging; of in 'echte mannen' collaborerende staten als Hongarije, Roemeni en Kroati.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:35:36 #193
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_199941548
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:40 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, schorrieMorrigan. Besef 1 ding goed, de Islam is de oplossing voor jouw depressieve leven.
:') :') :') :') :') :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_199942207
Ik ben op de Astoria in Boedapest jaren geleden eens achterna gezeten door een omgebouwde kerel die in ruil voor centjes mij wilde pijpen.

Dat is echt niet leuk om mee te maken hoor daar, als je daar niet van gediend bent.
pi_199942227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:41 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Anaal is zowel bij man-man als man-vrouw verboden in mijn religie.

En bij dit onderwerp gaat het vooral om man-man en niet vrouw-vrouw.
Jouw religie stelt ook dat seks met een slavin ok is.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_199942326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

18+ is een athestische fictie.
Die leeftijd is idd arbitrair.
Daarom ben ik blij dat in Nederland rechters oordelen als dit ter sprake komt.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 11:58:56 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_199942491
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

18+ is een athestische fictie.
Neen, 18 komt uit de Talmoed, en is veel later opgenomen in de Codex Iuris Canonici van de Katholieke kerk. Met het atheisme heeft het niets te maken. Beter nog, een seculiere maatstaf zou het eerder op 22 (voor jongens) zetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199942557
Eindelijk, weg met de Griekse filosofie.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_199942624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 11:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Neen, 18 komt uit de Talmoed, en is veel later opgenomen in de Codex Iuris Canonici van de Katholieke kerk. Met het atheisme heeft het niets te maken. Beter nog, een seculiere maatstaf zou het eerder op 22 (voor jongens) zetten.
Raar dan, dat die leeftijd (meerderjarig) tot 1988 op 21 lag, en voor 1901 zelfs op 23.
Wat mij betreft kun je eigenlijk pas echt zeggen dat iemand volwassen is (en ook meerderjarig), als de prefrontale cortex is volgroeid.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 12:35:02 #200
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199943020
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Goed punt.

Antisemitisme in Oost-Europa was, en is, nog altijd een probleem.

Misschien moet de 17e etage eens opzoeken hoe het de joden in bezet Polen, Oekrane, Litouwen, Letland, Wit-Rusland en Rusland verging; of in 'echte mannen' collaborerende staten als Hongarije, Roemeni en Kroati.
Of hoe de "echte mannen" in het huidige Hongarije denken over onze joodse medemens.
pi_199943074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 11:41 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Jouw religie stelt ook dat seks met een slavin ok is.
Precies, bovendien willen de religieuzen voornamelijk seks hebben met minderjarigen. En dat noemt zichzelf ook nog eens echte mannen.
pi_199944023
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Je bent hypocriet.
Je mag dwingend zijn in het promoten van jouw wereldbeeld, maar als een ander in jouw ogen 'dwingend' wordt dan is het huis te klein?

Buiten dat je krokodillen tranen huilt.
[..]

Itt wat je hier neerzet wil ik die mensen echt helpen

quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zegt inderdaad iets over hoe wij er als samenleving mee omgaan. We hebben nog een lange weg te gaan. Zeker niet in de laatste plaats door mensen zoals jij. :)
[..]

Rare conclusie...
Het aantal zelfdoding breng je omlaag met meer acceptatie.
Om dat te bewerkstelligen zul je er eerst open over moeten kunnen praten. ^O^

Hier sla je de plank volledig mis

Ook al zou je alle trannies op een eiland zetten en hen omringen met zeer progressieve mensen like yourself , die de hele dag niets anders zouden doen dan veren in hun reet steken en vertellen hoe geweldig ze zijn . Dan nog zou er weinig veranderen

Je leeft onder de illusie dat zolang je maar acceptatie en tolerantie on steroids predikt, vrijwel alle problemen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen

De grootste vijand van de transseksueel zijn niet de christenen, de moslims , cis gender ppl of welke andere bogie man dan ook maar de trannies zijn hun eigen grootste vijand

De discriminatie waarmee ze te maken hebben zal heus wel een negatief effect hebben op hun welzijn maar vind het maar heel naef om te denken dat dit alleen de hoofdoorzaak is waarom ze niet lekker in hun vel zitten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 14:30:10 #203
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199944476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Itt wat je hier neerzet wil ik die mensen echt helpen
[..]

Hier sla je de plank volledig mis

Ook al zou je alle trannies op een eiland zetten en hen omringen met zeer progressieve mensen like yourself , die de hele dag niets anders zouden doen dan veren in hun reet steken en vertellen hoe geweldig ze zijn . Dan nog zou er weinig veranderen

Je leeft onder de illusie dat zolang je maar acceptatie en tolerantie on steroids predikt, vrijwel alle problemen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen

De grootste vijand van de transseksueel zijn niet de christenen, de moslims , cis gender ppl of welke andere bogie man dan ook maar de trannies zijn hun eigen grootste vijand

De discriminatie waarmee ze te maken hebben zal heus wel een negatief effect hebben op hun welzijn maar vind het maar heel naef om te denken dat dit alleen de hoofdoorzaak is waarom ze niet lekker in hun vel zitten
Gelukkig zijn daar onderzoeken over die jouw persoonlijke mening tegenspreken. Het vervelende is alleen dat het makkelijker is om iemand van geslacht te doen veranderen dan om sommige mensen hun mening te laten herzien, bijvoorbeeld over andersgeaarden.
pi_199944751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:57 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja ik vind de gay pride etc. nog al bejubelen.

En dan dit soort shit in kinderprogramma's


Dit wil Hongarije dus verbieden en dat is maar goed ook.
Het filmpje zit vol met propaganda, dit is slechts een voorbeeld



Helaas niet de enige maar dat andere kan ik hier echt niet plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199944990
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Of hoe de "echte mannen" in het huidige Hongarije denken over onze joodse medemens.
Dit kan je toch niet serieus nemen :?

Trends in Antisemitic Attitudes in Hungary

Jews are more loyal to Israel than to this country

Jews have too much power in the business world

Jews have too much power in international financial markets

Jews still talk too much about what happened to them in the Holocaust
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:20:09 #206
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199945057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit kan je toch niet serieus nemen :?

Trends in Antisemitic Attitudes in Hungary

Jews are more loyal to Israel than to this country

Jews have too much power in the business world

Jews have too much power in international financial markets

Jews still talk too much about what happened to them in the Holocaust
Wat is je punt? Dat dit geen antisemitische gedachten zijn? Dat de genoemde cijfers qua antisemitische inclinatie onder de Hongaarse bevolking in de artikelen niet kloppen?
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:21:43 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199945089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Hij is alvast aan het voorsorteren.
Huilen dan.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 16:11:01 #208
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199945823
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:50 schreef Ali_boo het volgende:
Itt wat je hier neerzet wil ik die mensen echt helpen
Dat geloof ik wel. Dat je oprecht bent in je denkbeelden, het beste met iedereen voor hebt en ook gelooft dat jouw oplossing d oplossing is.

Dat is vaak het probleem. ;)
quote:
Hier sla je de plank volledig mis

Ook al zou je alle trannies op een eiland zetten en hen omringen met zeer progressieve mensen like yourself , die de hele dag niets anders zouden doen dan veren in hun reet steken en vertellen hoe geweldig ze zijn . Dan nog zou er weinig veranderen.
Dat lijkt me ook niet de oplossing en is zeker niet wat ik voorstel. Bovendien lijkt het me best lastig om deze aanname aan te tonen. :D
quote:
Je leeft onder de illusie dat zolang je maar acceptatie en tolerantie on steroids predikt, vrijwel alle problemen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen
Nee hoor. Ik leef onder de assumptie dat als we mensen niet dagelijks vertellen dat ze verschrikkelijk zijn, dat ze mogen zijn wie ze zijn en dat het OK is om daarover te praten, mensen daar gelukkiger van worden. :)
quote:
De grootste vijand van de transseksueel zijn niet de christenen, de moslims , cis gender ppl of welke andere bogie man dan ook maar de trannies zijn hun eigen grootste vijand
Buiten je ietwat kortzichtige benamingen en redeneerwijze, lijkt me dat behoorlijk discutabel.
quote:
De discriminatie waarmee ze te maken hebben zal heus wel een negatief effect hebben op hun welzijn maar vind het maar heel naef om te denken dat dit alleen de hoofdoorzaak is waarom ze niet lekker in hun vel zitten
Jij denkt dat de impact maar klein is, om te leven in samenleving die jouw hele zijn verafschuwt?
Om van daaruit te moeten worstelen met je jezelf?

Je denkt niet at het zou kunnen helpen als we kunnen zeggen, en vooral ook handelen, naar het idee dat iedereen zichzelf mag zijn. Zonder waardeoordeel. Ik denk dat je die impact onderschat.

Props trouwens, dat je er nog op terugkwam! ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door SicSicSics op 18-06-2021 16:29:03 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 16:39:24 #209
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199946316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ja ik vind de gay pride etc. nog al bejubelen.

En dan dit soort shit in kinderprogramma's


Dit wil Hongarije dus verbieden en dat is maar goed ook.
Even los van je mening over een Pride of dit soort kinderfilmpjes, dit is ook wat Hongarije wil verbieden, maar ze doen nog veel meer:
quote:
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden. Ook reclame-uitingen waarin homo- of transseksualiteit wordt 'genormaliseerd' mag niet meer worden getoond.
Het is echt vele malen breder dan een kutfilmpje van Blues Clues verbieden. :N En dat is precies het probleem.

Wat is 'propaganda'? Als ik het aan Ali vraag is dat alles waar hij het niet mee eens is. :D Als je het aan iemand anders vraagt, krijg je een ander antwoord.

Een film als Simon? Verboden.
Harry Potter en de insinuaties rond Dumbledore? Verboden? Of wellicht al verboden want hekserij.
The Matrix? Verboden?
Ga maar door.

Wat is 'normaliseren'?
Zwitsal reclame? Met een same-sex couple. Verboden!
Sprite commercial? Waarbij een familie helpt en moeite doet om een (ik weet niet hoe je het tegenwoordig moet noemen...) transpersoon te helpen en ondersteunen? Verboden!
Douwe Egberts reclame, met twee zoenende chickies? Verboden!

Het is echt wel meer dan on-the-nose Amerikaanse kinder liedjes verbieden. Nog los van hoe je daar tegenover staat.

Is dit zo erg? Zo erg dat het verboden moet worden?

Is dit zo erg? Zo erg dat het verboden moet worden?

Is dit zo erg? Zo erg dat het verboden moet worden?


[ Bericht 25% gewijzigd door SicSicSics op 18-06-2021 16:47:46 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Beste debater 2022 vrijdag 18 juni 2021 @ 19:00:45 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199948029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Itt wat je hier neerzet wil ik die mensen echt helpen
[..]

Hier sla je de plank volledig mis

Ook al zou je alle trannies op een eiland zetten en hen omringen met zeer progressieve mensen like yourself , die de hele dag niets anders zouden doen dan veren in hun reet steken en vertellen hoe geweldig ze zijn . Dan nog zou er weinig veranderen

Je leeft onder de illusie dat zolang je maar acceptatie en tolerantie on steroids predikt, vrijwel alle problemen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen

De grootste vijand van de transseksueel zijn niet de christenen, de moslims , cis gender ppl of welke andere bogie man dan ook maar de trannies zijn hun eigen grootste vijand

De discriminatie waarmee ze te maken hebben zal heus wel een negatief effect hebben op hun welzijn maar vind het maar heel naef om te denken dat dit alleen de hoofdoorzaak is waarom ze niet lekker in hun vel zitten
Jij wil geen mensen helpen, jij wil dat zij leven volgens jouw religieuze... nou ja, eerder politieke overtuigingen.

Je hebt namelijk net als je islamitische broeder geen enkel rationeel argument tegen homoseksualiteit; puntje bij paaltje is het allemaal terug te herleiden tot religieus gewauwel wat heel leuk voor je zelf persoonlijk is, maar, als we het toch over 'opleggen' hebben, het gros van Nederland totaal niet meer op zit te wachten.

En protip: link maar geen artikelen meer; is steeds een drama.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')