abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199927005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:57 schreef airconditioning het volgende:

[..]

We hebben het over Akwasi niet over mij. Akwasi is hier het slachtoffer van systematisch racisme en jij gaat hier wel erg gemakkelijk mee om.
Akwasi maakt alleen maar meer slachtoffers.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:42:42 #27
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199927106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef HSG het volgende:

[..]

Akwasi maakt alleen maar meer slachtoffers.
Akwasi maakt alleen maar meer slachtoffers bewust ervan dat ze hun mond mogen opentrekken en niet bang hoeven te zijn voor mensen zoals jij.*
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:43:16 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199927119
Het blijft gewoon een irritant joch. Hij zal het wel van zijn moeder hebben denk ik.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fastfood-restaurant
pi_199927135
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:57 schreef airconditioning het volgende:

[..]

We hebben het over Akwasi niet over mij. Akwasi is hier het slachtoffer van systematisch racisme en jij gaat hier wel erg gemakkelijk mee om.
wat is jouw definitie van slachtoffer?

dit schertsfiguur verdient geld aan zijn eeuwige gezeur en gezanik en is uitsluitend polariserend bezig, soms met opruiing. de man verdient een beste paar centen aan zijn manier van het bespreekbaar maken van racisme.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199927176
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon van uit dat die fout expres is.
Ik heb daar geen actieve herinnering aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:48:00 #31
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199927204
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

wat is jouw definitie van slachtoffer?

dit schertsfiguur verdient geld aan zijn eeuwige gezeur en gezanik en is uitsluitend polariserend bezig, soms met opruiing. de man verdient een beste paar centen aan zijn manier van het bespreekbaar maken van racisme.
Dus omdat je slachtoffer van iets bent dan mag je er geen steun voor ontvangen? Rare gedachtengang, maar goed.

Definitie van slachtoffer:
Slachtoffer is een persoon die een schokkende gebeurtenis (buiten de gebruikelijke menselijke ervaring) heeft meegemaakt, daarvan getuige is geweest of erover gehoord heeft en daarbij is gedood of gewond en/of benadeeld, en/of daarop met een intens gevoel van machteloosheid en intense angst heeft gereageerd.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199927213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:42 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Akwasi maakt alleen maar meer slachtoffers bewust ervan dat ze hun mond mogen opentrekken en niet bang hoeven te zijn voor mensen zoals jij.*
Lekker makkelijk voor jou...iedereen over een kam scheren met een ander mening.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:49:59 #33
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199927239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:48 schreef HSG het volgende:

[..]

Lekker makkelijk voor jou...iedereen over een kam scheren met een ander mening.
Ik breng systematisch racisme onder de aandacht en dan ga je zeggen dat ik iedereen over een kam scheer? Ooit gehoord van BLM of leef je onder een steen?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199927242
Slachtoffer van Zwarte piet:
Nooit iets gekregen hebben van Sinterklaas, vroeger geen driewieler gehad, je vader nooit hebben gekend, je moeder nooit hebben gekend, je hond nooit hebben gekend.

Racisme:
Een allochtoon die denkt last te hebben van een autochtoon.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199927269
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:49 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Ik breng systematisch racisme onder de aandacht en dan ga je zeggen dat ik iedereen over een kam scheer? Ooit gehoord van BLM of leef je onder een steen?
Jij hebt helemaal niks onder de aandacht gebracht. Het enige wat jij tot nu toe hebt gedaan is iemand met ander mening beschuldigen van racisme naar Akwasi.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199927303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:57 schreef airconditioning het volgende:

[..]

We hebben het over Akwasi niet over mij. Akwasi is hier het slachtoffer van systematisch racisme en jij gaat hier wel erg gemakkelijk mee om.
Het opruiende zwarte sneeuwvlokje dat akwasi heet is hier slachtoffer van systematisch racisme ja?

Okee.


Mooi zo.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 17 juni 2021 @ 14:57:43 #37
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199927361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal niks onder de aandacht gebracht. Het enige wat jij tot nu toe hebt gedaan is iemand met ander mening beschuldigen van racisme naar Akwasi.
Het is niet zo plat zoals jij het zegt. Je moet eens luisteren naar Akwasi wat hij echt te zeggen heeft dan spreek je wel anders. Mensen met witte privileges denken daar te makkelijk over omdat het hen niet overkomt. Tijd voor verplicht witte privileges trainingen op school.

Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199927476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:57 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Het is niet zo plat zoals jij het zegt. Je moet eens luisteren naar Akwasi wat hij echt te zeggen heeft dan spreek je wel anders. Mensen met witte privileges denken daar te makkelijk over omdat het hen niet overkomt. Tijd voor verplicht witte privileges trainingen op school.

Ik heb degelijk naar hem geluisterd en kan mij niet in hem vinden. Daarnaast is jouw racistische opmerking over blanke mensen wel erg makkelijk. _O- _O- Dat zegt nog meer over jou.

En wat zijn witte privileges? Dat ik mijn huis wit mag schilderen of zo?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199927503
Ik fietste een keer door rood, moest ik alsnog keihard remmen voor een politieauto. Die agent keek een beetje boos maar deed verder niets. Ik sta pas boven de wet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_199927511
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:03 schreef HSG het volgende:

En wat zijn witte privileges? Dat ik mijn huis wit mag schilderen of zo?
En dat je pizza op het terras mag eten natuurlijk! *O*

Witte privileges. _O_
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_199927533
quote:
4s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:05 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

En dat je pizza op het terras mag eten natuurlijk! *O*

Witte privileges. _O_
Oh ja die kneus die dat verzon. :') Wat weerhield hem om naar het terras te gaan....

Een maat van mij (van Somalisch afkomst) lag letterlijk krom van het lachen.

Maar dat snappen users als @airconditioning niet want die zijn alleen maar bezig mensen met een bepaald huiskleur over een kam te scheren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199927769
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niets houdt jullie sneeuwvlokjes tegen een artikel 12 procedure te beginnen om het OM te dwingen tot vervolging over te gaan.
Die artikel 12 procedure was al eerder aangespannen. Daarvan was op 15 april de uitspraak.

https://www.rechtspraak.n(...)kwasi-afgewezen.aspx
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_199927790
Apart dat deze zaak m.b.t. 'oude' tweets een afzonderlijke procedure kent.

Los van elkaar zie ik de loopholes wel waar het OM zich op baseert. Maar wanneer je ze in context (in 1 zaak) behandelt dan staan de uitspraken van 1 juni 2020 met die oude tweets volledig in verband met elkaar. De Akwasi van de oude tweets, is de Akwasi van de uitspraken op de Dam van 1 juni, is ook de Akwasi die later tegenover zijn vader toegaf dat hij zijn uitspraken niet zou terugnemen, en is ook de Akwasi die zich dan ook nimmer daadwerkelijk verontschuldigd heeft voor zijn uitspraken.

Het verbaasd me dat in de uitspraken van 15 april niet verwezen wordt naar die oude tweets, of hebben de betreffende klagers dat vergeten te vermelden in hun klaagschrift? Dat is dan een beetje dom.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_199927920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:20 schreef Montagui het volgende:
Apart dat deze zaak m.b.t. 'oude' tweets een afzonderlijke procedure kent.

Los van elkaar zie ik de loopholes wel waar het OM zich op baseert. Maar wanneer je ze in context (in 1 zaak) behandelt dan staan de uitspraken van 1 juni 2020 met die oude tweets volledig in verband met elkaar. De Akwasi van de oude tweets, is de Akwasi van de uitspraken op de Dam van 1 juni, is ook de Akwasi die later tegenover zijn vader toegaf dat hij zijn uitspraken niet zou terugnemen, en is ook de Akwasi die zich dan ook nimmer daadwerkelijk verontschuldigd heeft voor zijn uitspraken.

Het verbaasd me dat in de uitspraken van 15 april niet verwezen wordt naar die oude tweets, of hebben de betreffende klagers dat vergeten te vermelden in hun klaagschrift? Dat is dan een beetje dom.
Zou het misschien komen omdat de oude tweets juridisch verjaard zijn?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_199928245
lol @ de opzichtige blanken/Nederland haters in dit topic :')
pi_199928351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:57 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Het is niet zo plat zoals jij het zegt. Je moet eens luisteren naar Akwasi wat hij echt te zeggen heeft dan spreek je wel anders. Mensen met witte privileges denken daar te makkelijk over omdat het hen niet overkomt. Tijd voor verplicht witte privileges trainingen op school.

Een experiement noemt die dat. Een persoon stelt zonder onderbouwing dat bepaalde dingen je op achterstand zetten, en bewijst dat door je aan de hand van de antwoorden op achterstand te zetten. Zou het niet beeldender zijn om in een cirkeltje deze cirkelredenatie langs te lopen?

Het is allemaal zo'n dom gelul, en dan zo'n meisje ertussen dat claimt uit clubs te worden gezet omdat ze agressiever uitziet. Yeah right, als islamitische jongens nou eens hun zussen of nichtjes mee zouden nemen naar de club en de aanwezige dames met evenveel respect zouden behandelen zouden ze ook niet zo vaak aan de deur geweigerd worden. Maar ze willen een club binnen waar hun zus van ze niet mag komen omdat er alleen maar hoeren rondlopen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199928372
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 15:28 schreef HSG het volgende:

[..]

Zou het misschien komen omdat de oude tweets juridisch verjaard zijn?
Dat kan de uitspraak van vandaag verklaren.

Maar ze zijn juridisch nogal steekhoudend wanneer je zou hebben meegenomen in de artikel 12 procedure. Dus niet als strafrechtelijk an sich, maar verwijzend als context naar de uitspraken van Akwasi van 1 juni 2020.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:38:12 #48
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199929246
quote:
Akwasi vrijuit voor jaren oude Zwarte Piet-tweets
Juist ja... Maar als het om de slavernij, VOC, zeehelden en weet ik het allemaal gaat telt dat natuurlijk weer niet.
pi_199929561
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:10 schreef TFL het volgende:

[..]

En de perverse prikkels die ze in stand houdt is de aandacht en geld die zij krijgen. Zielig doen is lucratief voor ze. Want dat is in lijn met eenzijdige politieke woke agenda.
Juistum! U bent écht woke. ;) *)
Eens kijken
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:54:22 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199929624
Stel je voor dat een rechts politicus vraagt "Gaat er nog iemand een neger afknallen of moet ik het doen?"

Het land is te klein en en wordt niks vergeten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')