abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:35:33 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199922333
quote:
ALMELO - Zes mannen en twee vrouwen opereerden in 2019 en 2020 als een keihard incassobureau voor de onderwereld. Ze martelden volgens politie en justitie zeker zes slachtoffers die nog rekeningen open zouden hebben staan. De Twentse martelbende staat donderdag voor de rechter.

Een van de slachtoffers werd afgeranseld in een bos. (Archieffoto ter illustratie).
Een van de slachtoffers werd afgeranseld in een bos. (Archieffoto ter illustratie).Ⓒ UNSPLASH
LIVE – Misdaadjournalist Mick van Wely is bij de rechtszaak aanwezig. Volg de zaak via zijn tweets onderaan dit artikel (vanaf circa 9.00 uur).

De gruwelijke zaak kwam eind april 2020 aan het licht. Toen werd een slachtoffer in Rijssen aan een boom vastgebonden en toegetakeld met een bijl, geschopt en bedreigd met een pistool. Hij kreeg te horen dat zijn vingers werden afgeknipt en dat hij zijn eigen graf moest graven.

De man overleefde de gijzeling maar werd wel bestolen van geld, telefoon en andere persoonlijke spullen. Hij deed geen aangifte, maar nadat hij zich in het ziekenhuis had laten behandelen alarmeerden artsen de politie.

De verdachten werden op slachtoffers afgestuurd die nog rekeningen zouden hebben open staan in de criminele wereld of op andere wijze nog ‘verantwoording’ hadden af te leggen. De politie wist zes slachtoffers op te sporen. Ze ondergingen zeer gewelddadige gijzelingen. Soms werden bij slachtoffers ook de ruiten ingegooid of bezochten de bendeleden hen thuis om ze te bedreigen. Soms met vuurwapens. De slachtoffers moesten geld en goederen afstaan.

De verdachten van 23 tot 54 jaar komen uit uit Almelo, Goor, Haaksbergen en Enschede. Hoofdverdachten zijn Dogan D. uit Almelo en Johan D. uit Goor. Twee vrouwen werden vooral ingezet om de slachtoffers te lokken en naar een stille plek te brengen. De vrouwen,die ook nog tot prostitutie zouden zijn gedwongen, kampen met ernstige problemen. Alle verdachten zitten sinds eind april vorig jaar vast.
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-naar-stille-plek

Die vrouwen worden alweer uit de wind gehouden en komen er waarschijnlijk met een waarschuwing vanaf omdat 'ook zij slachtoffers zijn'.

Altijd dat gejank om gelijke rechten, maar als het om misdaad en criminaliteit gaat zijn vrouwen altijd eerder zielig en slachtoffer dan de dader. Daar gaat de hele maatschappij in mee.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199922371
moeten zij weten
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:38:53 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199922372
Waarom doe je altijd zo enorm hard je best om het sterotype boze blanke man hoog te houden? Ze zitten godverdomme nog in de cel en jij bent alweer aan het janken over :'( GELIJKE RECHTEN :'( SLACHTOFFERS :'(

Maar goed, ik doe wel effe mee. Die stomme vrouwen toch :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 09:52:03 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199922531
Hoeren zijn het!!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199922582
Puicke OP hoor, Thierry zal trots op je zijn.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:57:55 #6
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_199922621
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:52 schreef sp3c het volgende:
Hoeren zijn het!!!!
Almoal!
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:00:01 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_199922649
Wel een beetje flauw om hier zo zuur over te doen. De belastingdienst laat je tenslotte ook gewoon gijzelen als je niet betaald.
pi_199925478
een van de verdachten komt uit Goor, klinkt niet fris.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_199926131
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199929298
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef Dven het volgende:
Waarom doe je altijd zo enorm hard je best om het sterotype boze blanke man hoog te houden? Ze zitten godverdomme nog in de cel en jij bent alweer aan het janken over :'( GELIJKE RECHTEN :'( SLACHTOFFERS :'(

Maar goed, ik doe wel effe mee. Die stomme vrouwen toch :(
Waarom reageer jij er iedere keer weer op? Moeite om dingen langs je af te laten gaan?
  donderdag 17 juni 2021 @ 17:43:23 #11
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199930396
Tukkertje Lorenzo?
pi_199934445
quote:
RIP _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')