SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Beetje zoals vrachtwagenchauffeurs ook even met de koplampen knipperen als ze elkaar tegenkomen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Aziatische dames hebben het wel iets makkelijker qua lengte en fijnere gezichtskenmerken. Maar onderling herkennen we elkaar direct hoor
ja mijn thaise vriendinnen zeiden ook dat ze het gelijk herkennen. Maar toch indrukwekkend zonder operaties.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aziatische dames hebben het wel iets makkelijker qua lengte en fijnere gezichtskenmerken. Maar onderling herkennen we elkaar direct hoor
Volvo rijders met het V teken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals vrachtwagenchauffeurs ook even met de koplampen knipperen als ze elkaar tegenkomen.
Duimpje van motorrijders, ook gelijk het type en cc inhoud herkennen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals vrachtwagenchauffeurs ook even met de koplampen knipperen als ze elkaar tegenkomen.
Zeven keer gelezen nu al dit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn thaise vriendinnen zeiden ook dat ze het gelijk herkennen. Maar toch indrukwekkend zonder operaties.
een keer raakte ik ergens aan de praat met een, zij was zo trots op haar borsten dat ze ineens mijn hand pakte, haar truitjes omhoog deed en mijn hand er op zette.
Ze zei dat ze er super lang voor had gewerkt
Eigenlijk gewoon een smerige business met kinderen die er al jong ingepusht worden. En wij in het westen maar Thailand hip vinden, tis gewoon armoede.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
In Thailand is het meestal omdat een groot deel van de bevolking de centjes met seks binnen harkt.
Ja zoiets. Even een veelbetekenende blik uitwisselen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn thaise vriendinnen zeiden ook dat ze het gelijk herkennen. Maar toch indrukwekkend zonder operaties.
een keer raakte ik ergens aan de praat met een, zij was zo trots op haar borsten dat ze ineens mijn hand pakte, haar truitjes omhoog deed en mijn hand er op zette.
Ze zei dat ze er super lang voor had gewerkt
Langer dan 3,4 seconden?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zoiets. Even een veelbetekenende blik uitwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |