SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Beetje zoals vrachtwagenchauffeurs ook even met de koplampen knipperen als ze elkaar tegenkomen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Aziatische dames hebben het wel iets makkelijker qua lengte en fijnere gezichtskenmerken. Maar onderling herkennen we elkaar direct hoor
ja mijn thaise vriendinnen zeiden ook dat ze het gelijk herkennen. Maar toch indrukwekkend zonder operaties.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aziatische dames hebben het wel iets makkelijker qua lengte en fijnere gezichtskenmerken. Maar onderling herkennen we elkaar direct hoor
Volvo rijders met het V teken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals vrachtwagenchauffeurs ook even met de koplampen knipperen als ze elkaar tegenkomen.
Duimpje van motorrijders, ook gelijk het type en cc inhoud herkennen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals vrachtwagenchauffeurs ook even met de koplampen knipperen als ze elkaar tegenkomen.
Zeven keer gelezen nu al dit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn thaise vriendinnen zeiden ook dat ze het gelijk herkennen. Maar toch indrukwekkend zonder operaties.
een keer raakte ik ergens aan de praat met een, zij was zo trots op haar borsten dat ze ineens mijn hand pakte, haar truitjes omhoog deed en mijn hand er op zette.
Ze zei dat ze er super lang voor had gewerkt
Eigenlijk gewoon een smerige business met kinderen die er al jong ingepusht worden. En wij in het westen maar Thailand hip vinden, tis gewoon armoede.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
In Thailand is het meestal omdat een groot deel van de bevolking de centjes met seks binnen harkt.
Ja zoiets. Even een veelbetekenende blik uitwisselen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn thaise vriendinnen zeiden ook dat ze het gelijk herkennen. Maar toch indrukwekkend zonder operaties.
een keer raakte ik ergens aan de praat met een, zij was zo trots op haar borsten dat ze ineens mijn hand pakte, haar truitjes omhoog deed en mijn hand er op zette.
Ze zei dat ze er super lang voor had gewerkt
Langer dan 3,4 seconden?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zoiets. Even een veelbetekenende blik uitwisselen.
Je hebt ook van die bruistabletten voor je voeten hč.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
denken julie dat zon bubbelapperaat voor je voeten helpt tegen de pijn?
ja? Maar helpt dat tegen pijn?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bruistabletten voor je voeten hč.
Ik heb een eigenschap dat ik mensen aankijk. Soms valt dat positief uit; soms niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wil de iets te lange staar veel meer zeggen
Fles heeft er toch een?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Nee. Je moet een vriendje zoeken die je na een lange dag een voetmassage kan geven.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Je hebt van die zoontjes van Scholl voor "werkende voeten " of hoe het ook heet, die hielpen wel altijd bij mij als ik fysiek werk had waarbij ik veel moest lopen/staan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
deze?https://www.shoesupply.eu/scholl-gel-activ-daily-dames-inlegzolen.html[quote]quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
N
[..]
Nee. Je moet een vriendje zoeken die je na een lange dag een voetmassage kan geven.
slangen moeten ook niet lopenquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:14 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat ik doe
https://www.shoesupply.eu(...)ames-inlegzolen.html
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
N
[..]
Nee. Je moet een vriendje zoeken die je na een lange dag een voetmassage kan geven.
vind zooltjes toch makkelijkerquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
Nee een echt vriendje![]()
Eentje die eerst je voetjes kan verzorgen en daarna een ander plekje kan doen
Ja die!quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?https://www.shoesupply.eu(...)ames-inlegzolen.html
[..]
Bij de etos zijn ze wel op voorraadquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:14 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat ik doe
https://www.shoesupply.eu(...)ames-inlegzolen.html
zaterdag nuquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar een leuke jongen is toch beter?
Wanneer is je volgende date met Blondie?
Mooi !quote:
heb ze via bolquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij de etos zijn ze wel op voorraadhttps://www.etos.nl/produ(...)-paar-120165328.html
Kan ook natuurlijkquote:
homo-dichtheidquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan gaat die raar schreeuwen met CAPS.
Ohnee dat deed ie al.
nou dat hoop ik dan ook. weet ook niet waar ik het nu moet zoeken. Had ik eerst nooitquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi !hielp bij mij echt wel, dacht soms dat ik doodging zo'n pijn deden mn voeten na het werk, maar met die zoontjes ging het echt stukken beter
Ooh ja dat heb ik nu al. Kan hem amper bewegen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pfizer... verder geen last, alleen zere arm
je laat 'm er wel aan he....quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh ja dat heb ik nu al. Kan hem amper bewegen.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan gaat die raar schreeuwen met CAPS.
Ohnee dat deed ie al.
Continu lopen ging nog wel bij mij, maar dat lange staan was echt klote voor mn voetenquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hoop ik dan ook. weet ook niet waar ik het nu moet zoeken. Had ik eerst nooit
ja stilstaan ishelemaal niet te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Continu lopen ging nog wel bij mij, maar dat lange staan was echt klote voor mn voeten
Ja echt hč? Weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stilstaan ishelemaal niet te doen.
moest net gewoon afwisselen van voet zoals een flamingo
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hč? Weet precies wat je bedoeltik had een baantje waar ik naar de plee ging gewoon zodat ik ff kon zitten
Ja we moeten een beetje vindingrijk zijn in die situatiesquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
slim![]()
ik ging net maar de koelkastjes vullen zodat ik kon ztten
was je nou nog maar BALIESERPENTquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:28 schreef bitterbal het volgende:
maar zitten dan weer opstaan is nog veel erger
nou had ik dit probleem nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was je nou nog maar BALIESERPENT
GOEDEMOOOOORRRRGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN....quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Nog één aflevering van Sweet Tooth kijken voor ik ga slapen.
Heel heftig ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:59 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-14-doden~ae65d2da/
quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:59 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 07:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel heftig ja.
Die jongen heeft het ook overleefd dankzij zijn vader.
Vandaag nog even kantoor en meeting tot 8 uur vanavond vanuit huis, maar dan lekker 4 dagen weekend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 07:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan weekend.
Blubquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pffff, ik heb echt de spanningsboog van een goudvis.
Jezus.quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:59 schreef UitStraling het volgende:
niet....quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel eindelijk weer een nacht soort van normaal geslapen.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:59 schreef UitStraling het volgende:
Nķg niet. Maar de dag is nog niet om.quote:
Idemquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt ineens heel donker hier, is het einde der tijden dan eindelijk aangebroken?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Net maar weer een afspraak gemaakt bij de oogarts. Hopeloos zo.
Drie weken rust pakken met een ooglapje op.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, de zon scheen ineens 3 seconden, denk dat God even beneden keek.quote:
Oei, heb je eigenlijk al een diagnose ?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
De grote voyeur in de wolken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, de zon scheen ineens 3 seconden, denk dat God even beneden keek.
Inb4 God bestaat niet
Nu je dit zo zegt, mis ik het vliegen welquote:
Nee joh, kijk maar op wat voor momenten ze regen voorspellen. 30% kans op 1mm is nog steeds heel veel kans op niks.quote:
Ik dacht even aan vliegenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt, mis ik het vliegen wel
Met temperaturen boven de 25 graden dus hele week benauwdquote:
Moet toch iets om te zeuren hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, kijk maar op wat voor momenten ze regen voorspellen. 30% kans op 1mm is nog steeds heel veel kans op niks.
Ik ga niet met een mondkapje op in een vliegtuig zitten, voor vluchtig winkelbezoek vind ik dat ok (eigenlijk niet, maar we moeten het er maar mee doen), maar zolang een ding op, nou laat maar. Ik wacht wel even.quote:
Wordt mn zwembadje vanzelf gevuld, joepie.quote:
Niet met de gieter aan de gang hoeven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt mn zwembadje vanzelf gevuld, joepie.
Tuinslang FTWquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet met de gieter aan de gang hoeven.
Da's wel kut aan dit weer ja, bij onweer kan je een hoop buitenactiviteiten wel vergeten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil morgen een bosrit maken, maar er is onweer voorspeld
De bomen zijn hoog zat om de klappen op te vangenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meestal valt het in de praktijk wel mee met het onweer, maar je zult net zien dat als ik iets gepland heb het 5 uur lang gaat onweren of zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel kut aan dit weer ja, bij onweer kan je een hoop buitenactiviteiten wel vergeten.
Jawel, maar stel je voor dat een boom splijt, zo op mij en het paardje. Dat doet toch wel zeer enzo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De bomen zijn hoog zat om de klappen op te vangen
Mja, ik sta liever niet onder die boom dan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De bomen zijn hoog zat om de klappen op te vangen
Lekker alle warmte binnenlaten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
Al mijn ramen staan open dus onweer moet wachten tot ik thuis ben
Zal het even doorgeven, maar ze voorspellen pas morgen onweer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:42 schreef Karzai het volgende:
Al mijn ramen staan open dus onweer moet wachten tot ik thuis ben
Hier staat een klein windje en het is bewolktquote:
Is miin eigen schuld ookquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een werkeloze wel, voor iemand die het Koningrijk der Nederlanden bewaakt doodnormaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oei, heb je eigenlijk al een diagnose ?
Ja, wie weet. Maar de nachten zijn het probleemquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie weken rust pakken met een ooglapje op.
Goed punt, goed punt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt het ‘s avonds wel meer af te koelen als je dan ook ramen open hebt.
Op de buienradar komt er wel een mooie pluk over het midden van het land.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal het even doorgeven, maar ze voorspellen pas morgen onweer.
Al ziet het er nu wel uit alsof dat elk moment kan zijn, zo donker is het hier.
Dan heb je kans dat het niet alleen je oog is die zwart isquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de nacht knipperen is wel een uitdaging ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Maar de nachten zijn het probleem
Hooooooiquote:Op donderdag 17 juni 2021 06:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GOEDEMOOOOORRRRGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN....
Daarom fatsoenlijk eten ipv G&T hakken.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom fatsoenlijk eten ipv G&T hakken.
Nee, dit weer is gewoon kut op alle fronten. Nachten beroerd, darmen van slag, hoofdpijn EN DAN MOET DIE PRIK NOG.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Recidiverende cornea erosie.
Vnaaf maar salade niįoise maken voor de vezelsquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom fatsoenlijk eten ipv G&T hakken.
Nee, dit weer is gewoon kut op alle fronten. Nachten beroerd, darmen van slag, hoofdpijn EN DAN MOET DIE PRIK NOG.
Nou ja, het land kan het goed gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de buienradar komt er wel een mooie pluk over het midden van het land.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vnaaf maar salade niįoise maken voor de vezels
Een beetje jammer dat het zo te zien ineens een enorme hoos water wordt, daar heb je ook geen fuck aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het land kan het goed gebruiken.
Eerst 90 procent kans op onweerquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, kijk maar op wat voor momenten ze regen voorspellen. 30% kans op 1mm is nog steeds heel veel kans op niks.
Ja maar die wisten we al.quote:
* IJsdraakje kijkt naar bovenbenenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Naast stroopwafels, vrouwen met dikke bovenbenen, drop en het wassende water is klagen over het weer echt wel typisch iets van de Nederlandse cultuur.
Ik vind boerenkoolstamppot ook wel in het rijtje passenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Naast stroopwafels, vrouwen met dikke bovenbenen, drop en het wassende water is klagen over het weer echt wel typisch iets van de Nederlandse cultuur.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind boerenkoolstamppot ook wel in het rijtje passen
*noteert op de typisch-Nederland-lijstquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind boerenkoolstamppot ook wel in het rijtje passen
Essssspresssssso?quote:
Gewoon van die lekkere harde korte zomerse buienquote:
Petrichor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon van die lekkere harde korte zomerse buiendikke druppels
en dan ruikt het lekker
Hirlak, evenals rauwe andijviestamppotquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
er komt hier zo regen. Weet niet wie dat heeft geboekt maar dit was niet de afspraak
Lekker om in je blootje in te dansenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon van die lekkere harde korte zomerse buiendikke druppels
en dan ruikt het lekker
Die tweede wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak, evenals rauwe andijviestamppot
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Als ik niet naar het strand kan dan zwaait er wat
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou het bij mezelf boeken dan, dus ik was het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
er komt hier zo regen. Weet niet wie dat heeft geboekt maar dit was niet de afspraak
Ga je weer naar dat Chernobyl strandje?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
nee wilde naar kijkduin maar zie op de cam dat het daar ook waaitquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je weer naar dat Chernobyl strandje?
Hier is het ook redelijk bewolkt en waait het aardig door, het is al wel 26 gradenquote:
Andijviequote:Op donderdag 17 juni 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak, evenals rauwe andijviestamppot
Beetje waai is wel lekker juist met 35 graden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wilde naar kijkduin maar zie op de cam dat het daar ook waait
ja maar niet zandstralenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje waai is wel lekker juist met 35 graden.
Ik zou gaanquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet zandstralen
wat denk jij?
denk gerriederrie?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat stroomt er door die grote afvoerpijpen de zee in?
Ik vind dat een hele interessante vraag waar ik liever het antwoord niet op wil weten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat stroomt er door die grote afvoerpijpen de zee in?
das kijkduin strand joh met hebben ze ook nog een strandquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hebben ze ook nog een strand daar of krijg je alleen maar uitzicht op de Maasvlakte
Ja ik kom daar nooit hequote:Op donderdag 17 juni 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das kijkduin strand joh met hebben ze ook nog een strand
Dit is wel heel erg ingezoomd he. je ziet daar hoek van holland als je inzoemtquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom daar nooit heVind Zeeland vaak al te druk en 'industrieel' qua stranden
hey nog naar je zin op werk?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg ingezoomd he. je ziet daar hoek van holland als je inzoemt
ja hoorquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey nog naar je zin op werk?
ja best wel. maar team blijkt lastig.. beetje mot onderling maar ik ga er tussen door bemoei mij nergens meequote:
Waarom gaan ze daar dan zo op inzoomen, dat verkoopt toch nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg ingezoomd he. je ziet daar hoek van holland als je inzoemt
Das het beste jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja best wel. maar team blijkt lastig.. beetje mot onderling maar ik ga er tussen door bemoei mij nergens mee
Is Kijkduin te koop?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom gaan ze daar dan zo op inzoomen, dat verkoopt toch niet
Tactiek van de locals, dan hebben ze de ruimte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom gaan ze daar dan zo op inzoomen, dat verkoopt toch niet
zitten ze daar heheheheehquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tactiek van de locals, dan hebben ze de ruimte.
denk je teveel wind?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Waait aan de vlaggetjes te zien wel behoorlijk, hebben we straks tenminste een zachte gezandstraalde ballie
gaat de marktwaarde wel omhoog hequote:Op donderdag 17 juni 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even tot bitterbal er ligt te bakken
Das toch goedquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Pijn van de prik is weg. Brakke gevoel ook.
Gaat het dan niet snel te druk worden daar?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ja US als je kijkduin koopt kan je er dan een directe verbinding met de intercity naar maken [ afbeelding ]
nee je hebt speciale foqueville pas nodig om de trein te mogen nemenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het dan niet snel te druk worden daar?
Ga je voor een 'inclusief' deal?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even tot bitterbal er ligt te bakken
Even wat nieuwe voeten regelen, een kurkje voor in de arie en de zwembandjes doorverkopen en het is de hoofdprijsquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat de marktwaarde wel omhoog he
Met animatiebal?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je voor een 'inclusief' deal?
Is maar één manier om daar achter te komenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat nieuwe voeten regelen, een kurkje voor in de arie en de zwembandjes doorverkopen en het is de hoofdprijs
ja het is niet echt om de hoekquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is maar één manier om daar achter te komen
Waarschijnlijk zakt de wind vanmiddag compleet in.quote:
ah kijk. dit soort dingen lees ik graagquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zakt de wind vanmiddag compleet in.
Zodat het tenminste echt lekker kan gaan plakkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zakt de wind vanmiddag compleet in.
Ja bah.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat het tenminste echt lekker kan gaan plakken
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
nou ga wel. in het ergste geval neem ik zon scherm dan maar
vind het meest nare aan die schermen dat je in zon kudde bij elkaar ligt
ja nou beetje afstand kan geen kwaad toch.quote:
Mega irritant, ga gewoon op een lege plek zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
als je als enige in de bus zit, alle plekken vrij en dat iemand dan naast je komt zitten
Ze willen gewoon graag naast jou zittenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
als je als enige in de bus zit, alle plekken vrij en dat iemand dan naast je komt zitten
Of of of als je mannenpisbakken hebt, tien op een rij en allemaal onbezet en er komt iemand naast je staan en die gaat je langdurig zwoel aanstaren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
of dat jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of of of als je mannenpisbakken hebt, tien op een rij en allemaal onbezet en er komt iemand naast je staan en die gaat je langdurig zwoel aanstaren.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
Ja, de bewolking is ineens wegquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
schijnt de zon al bij jullie?
Nee hier is het drie uur 's nachts.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hehehehe.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
's Avonds in de trein ook zo mooi, ik ga dan nooit in een leeg treinstel zitten maar loop een stukje door tot ik meer volk tegenkom, alle vrouwen bij elkaar in één treinstel
Serieus, wat is dat voor sneu gedrag?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:40 schreef CherryLips het volgende:
's Avonds in de trein ook zo mooi, ik ga dan nooit in een leeg treinstel zitten maar loop een stukje door tot ik meer volk tegenkom, alle vrouwen bij elkaar in één treinstel
Safety in numbers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, wat is dat voor sneu gedrag?
Zo komen straks ook de Viva-vrouwen hier binnenstormen, in groepjesquote:
Ja maar daarom loop ik altijd even doorquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Maar een bevolkt treinstel opzoeken is wat anders dan naast iemand gaan zitten als er nog lege bankjes zijn. Ga weg.
Het gebeurt eigenlijk onbewustquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, wat is dat voor sneu gedrag?
Bang voor allochtonen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk onbewustZit er gewoon ingebakken.
Al jaren? Conducteurs zie je laat op de avond amper en ik ga niet helemaal in m'n eentje in een treinstel zitten, de kans op tuig van de richel is me iets te groot.quote:
Blijf dan ook binnenquote:
Wel aan te raden nu ja.quote:
Die gaan regelrecht naar r&pquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo komen straks ook de Viva-vrouwen hier binnenstormen, in groepjes
Daarom sta ik binnen in de sportschoolquote:
Dat is voor mannen net zo vervelend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Op het perron staan wachten en een groep met een nare vibe die dezelfde trein moet hebben.
Zo'n hele groep smachtende vrouwen kan ook ongemakkelijk zijn ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mannen net zo vervelend.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor mannen net zo vervelend.
Even triage doen bij de poort.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo komen straks ook de Viva-vrouwen hier binnenstormen, in groepjes
*pakt latex handschoentjes.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even triage doen bij de poort.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts, voor een knarsbitje, dus ik moet zo wel naar buiten.
FML
Die is stuk. Kan niet anders.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag gisteren nog iemand met een jas aan... het was nog 25 graden.. hoe dan?
Stond vrijdag bij de frietboer in de volle zon te zweten. Kwam een kerel in zijn winterjas een milkshake halen. Zo iemand moeten ze afvoeren in een dwangbuis en lang opsluiten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag gisteren nog iemand met een jas aan... het was nog 25 graden.. hoe dan?
TMI, US, tmiquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit alleen in mijn zwembroek en zelfs die is aan de kleine kant.
quote:
Ik vind dat echt heel raarquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond vrijdag bij de frietboer in de volle zon te zweten. Kwam een kerel in zijn winterjas een milkshake halen. Zo iemand moeten ze afvoeren in een dwangbuis en lang opsluiten.
#viesdikquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit alleen in mijn zwembroek en zelfs die is aan de kleine kant.
Gelijk Dries Roelvink flashes inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |