abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:44:26 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199922433
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:08 schreef VEM2012 het volgende:
Klimaatproblemen oplossen met waterstof, zo’n beetje de meest inefficiėnte manier van energieopslag.

Ik vermoed dat Urgenda ook in de achterzak zit van Big Oil inmiddels. Let op mijn woorden, dit is een grof schandaal over 25 jaar!
Dat klopt natuurlijk net of ze achteraan in het lijstje beginnen.
Big Oil snap ik op die manier wel want zij kunnen nog steeds blijven verdienen.

Tjah er moeten wel twee keer zoveel windmolens komen, maar de uitstoot gaat wel naar nihil.
Niet de oplossing die een gouden griffel verdient maar gewoon net een zesje qua eindcijfer.

Ik weet nog niet wat er van moet denken, geld pompen in oplossingen die een zesje zijn of meteen voor een 8 of 9 kiezen met de weerstand die dat oplevert vanuit waar dan ook.
Misschien is dit dan nog niet zo'n gek idee voor de zware industrie, ideaal is het verre van maar in ieder geval iets in de richting van een beter milieu.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_199923104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk net of ze achteraan in het lijstje beginnen.
Big Oil snap ik op die manier wel want zij kunnen nog steeds blijven verdienen.

Tjah er moeten wel twee keer zoveel windmolens komen, maar de uitstoot gaat wel naar nihil.
Niet de oplossing die een gouden griffel verdient maar gewoon net een zesje qua eindcijfer.

Ik weet nog niet wat er van moet denken, geld pompen in oplossingen die een zesje zijn of meteen voor een 8 of 9 kiezen met de weerstand die dat oplevert vanuit waar dan ook.
Misschien is dit dan nog niet zo'n gek idee voor de zware industrie, ideaal is het verre van maar in ieder geval iets in de richting van een beter milieu.
Het is niet 2x, maar 3 tot 4x. En het bouwen van die dingen levert ook weer extra CO2 uitstoot op.

Ik vind het echt verdacht dat zij aan het pleiten is voor iets wat de uitstoot niet gaat verminderen, maar verhogen. Waterstof kan hier en daar best nuttig zijn, maar hier niet.
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:49:47 #28
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199923319
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:
De naam van dit plan :') Ook wel bijzonder die maximale inzet op Tata Steel in deze.

Edit: Qua CO2 uitstoot begrijpelijk, ben wel benieuwd naar het kostenplaatje om Tata van de kolen af te krijgen. Naam van het plan blijft :')
Tata Steel is de afgelopen tijd een paar keer in het nieuw geweest met zwarte sneeuw en vervuild water rond die fabriek. Het is nu even populair om Tata aan te pakken.
pi_199925567
Dus Tata Steel gaat staal produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren waarvan windmolens gemaakt kunnen worden die elektriciteit opwekken waarmee waterstof wordt geproduceerd die Tata Steel kan gebruiken om staal te produceren?
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:20:45 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199925613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Euh… dan zijn ze toch niet recyclebaar.
Nu niet, maar op korte termijn wel en dan is het geen probleem meer.

Zie ook: https://www.nwea.nl/nwea-(...)-windturbine-bladen/
  donderdag 17 juni 2021 @ 16:06:27 #31
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_199928636
quote:
Met Tata Steel hele hoge masten maken voor 15 megawatt windmolens op zee
Hele masten zijn altijd handiger dan halve.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')