abonnement Unibet Coolblue
pi_199918954
Ik snap ook niet echt wat een marinier die lady Gaga wat vreemd begeleid zou moeten aanwijzen.

(BTW, als je even zoekt zie je dat ze begeleiding kreeg vanwege haar enorme jurk; ze was bang om te struikelen op de trap. Verklaart ook gelijk waarom de marinier haar wat steviger vast houdt dan normaal)
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:21:02 #27
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199919078
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef kipknots het volgende:
Ik snap ook niet echt wat een marinier die lady Gaga wat vreemd begeleid zou moeten aanwijzen.

(BTW, als je even zoekt zie je dat ze begeleiding kreeg vanwege haar enorme jurk; ze was bang om te struikelen op de trap. Verklaart ook gelijk waarom de marinier haar wat steviger vast houdt dan normaal)

Alles om maar verdachtmakingen en rookgordijnen op te werpen. Na de mislukte pogingen van de cyberninjas om bewijs te implanteren komt de volgende onzinnige beschuldiging.

Zoals ik al eerder heb aangegeven het is allemaal kompromat, Putin zou trots zijn.
pi_199919098
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Bewijs van de audits bijvoorbeeld.
Het bewijs van de audits moet logischerwijs nog volgen, die zijn niet klaar. Daar hebben we dus per definitie niet alles gezien.

quote:
Rechtzaken zullen ook wel volgen
Dat verwacht ik dan weer niet.

quote:
Wellichts audits in veel meer staten
Dit lijkt mij ook onwaarschijnlijk, als deze audits al fraude uitwijzen lijkt mij dat genoeg om het vervolgcircus in gang te zetten.

quote:
. Als blijkt dat de grondwet door de fraude is geschonden, wellicht militair ingrijpen?
Dit lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.

quote:
Er zijn een hoop mogelijkheden. State Legislatures die de certificering in kunnen trekken.
Dat kunnen ze doen, maar gaat wettelijk geen verschil maken met de huidige situatie.

quote:
Trump heeft immers nog steeds geen verlies toegegeven.
Dat klopt, maar dat hang ik meer op aan zijn persoonlijkheid. Narcisten hebben het lastig om verlies toe te geven.

quote:
Deels. Het kan ook een falend rechtssysteem impliceren. Ik wil heus niet beweren dat elke zaak ijzersterk was. Ik wil ook niet beweren dat elke rechter of eerlijk, of corrupt is.
Kan je voorbeelden geven van een zaak waarvan je denkt dat die wel gewonnen zou moeten hebben?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199919116
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef kipknots het volgende:
Ik snap ook niet echt wat een marinier die lady Gaga wat vreemd begeleid zou moeten aanwijzen.

(BTW, als je even zoekt zie je dat ze begeleiding kreeg vanwege haar enorme jurk; ze was bang om te struikelen op de trap. Verklaart ook gelijk waarom de marinier haar wat steviger vast houdt dan normaal)

Normaal gesproken wordt de begeleider vastgehouden door de begeleide.
pi_199919151
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Normaal gesproken wordt de begeleider vastgehouden door de begeleide.
Kunnen we uit deze foto dan halen dat Lady Gaga in dit geval de begeleider is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199919240
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kunnen we uit deze foto dan halen dat Lady Gaga in dit geval de begeleider is?
Dat kan, maar dan moet je wel negeren dat de marinier de begeleider is. Al zou dat wel passen bij die ongewone inauguratie.
pi_199919269
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:26 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan moet je wel negeren dat de marinier de begeleider is. Al zou dat wel passen bij die ongewone inauguratie.
Maar moeten we dan uit deze foto concluderen dat Gaga pedofiel is ofzo? :?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199919276
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:26 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan moet je wel negeren dat de marinier de begeleider is. Al zou dat wel passen bij die ongewone inauguratie.
Waarom zou de marinier de begeleider zijn, als we net samen hebben vastgesteld dat de begeleider normaal gesproken vastgehouden wordt?

Dan voeg je een extra regel toe: de begeleider wordt vastgehouden door de begeleide én de begeleider is altijd de man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199919569
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou de marinier de begeleider zijn, als we net samen hebben vastgesteld dat de begeleider normaal gesproken vastgehouden wordt?
Precies, de begeleider wordt normaal gesproken vastgehouden. Dat betekent niet altijd. En dan zou er ook nog eens sprake zijn van een protocol waar de marinier niet (altijd) de begeleider is. En dan moet ook nog eens blijken dat uit de lichaamstaal blijkt dat de marinier niet de begeleider is. Dat zijn een hoop extra voorwaarden. En dan moet ook nog eens blijken dat die voorwaarde van het vasthouden boven alle andere geldt. Dat zijn dingen die we nog niet samen hebben vastgesteld. Toch?

quote:
Dan voeg je een extra regel toe: de begeleider wordt vastgehouden door de begeleide én de begeleider is altijd de man.
Ho ho. Dat heb ik helemaal niet gedaan.
pi_199919672
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Precies, de begeleider wordt normaal gesproken vastgehouden. Dat betekent niet altijd.
Klopt. Dus wat is het bewijs dat we op deze foto naar een situatie kijken waar de begeleider niet wordt vastgehouden?

quote:
En dan zou er ook nog eens sprake zijn van een protocol waar de marinier niet (altijd) de begeleider is.
Heb je bewijs voor dit protocol?

quote:
En dan moet ook nog eens blijken dat uit de lichaamstaal blijkt dat de marinier niet de begeleider is
Lichaamstaal is lastig beoordelen op basis van een enkele foto.

quote:
Dat zijn een hoop extra voorwaarden.
Ik tel er twee, maar goed.

quote:
En dan moet ook nog eens blijken dat die voorwaarde van het vasthouden boven alle andere geldt.
Jij zegt dat dat de norm is. Ik ga daar gewoon in mee. Nu komen er opeens protocollen bij.

quote:
Dat zijn dingen die we nog niet samen hebben vastgesteld. Toch?
Nee, dit zijn dingen waar je nu mee komt. Ik vraag slechts waarom, als jij aangeeft dat de begeleider normaal gesproken vastgehouden wordt, Lady Gaga in dit geval niet de begeleider zou zijn. Wat is daar je argumentatie voor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199920040
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Normaal gesproken wordt de begeleider vastgehouden door de begeleide.
_O- Ja en? Normaal gesproken is de omvang van de jurk ook geen probleem (ze heeft daardoor haar handen gewoon niet vrij). Wat denk jij dat er achter zit dan? :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2021 23:15:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199920127
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een vijandigheid weer. Dat lijkt mij nou niet echt de optimale manier om iets dat je verlangt van een ander te verkrijgen.

Zal wel een verschil in normen en waarden zijn.
Ah, ja, voel je vooral verheven. Verder verlang ik vrij weinig van jou, ik weet namelijk dat er geen bewijs is - laten zien dat jij dat ook niet hebt, ben ik nu met vlag en wimpel in geslaagd. :D

quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Die argumentatie zou correct zijn, zolang ik de juiste rechtzaak in de eerste poging zou vinden. Nogmaals, het is mijn doel niet om mensen te bekeren; ik archiveer dus niets om alles maar bij de hand te hebben. [strong]Ik zou dus praktisch van 0 aan moeten vangen[/strong] en daar heb ik geen zin in. Dat is de moeite niet waard.
Je herinnert je dus absoluut niet meer welk bewijs er was? Dan kan je ook niet zeker weten dat er bewijs is. :+

Wat kan jij jezelf voor lul zetten. Keer op keer door de mand vallen. :D
pi_199920217
Democraten zijn natuurlijk zo geniaal dat ze kunnen frauderen zonder een spoor achter te laten! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199920325
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:10 schreef Kijkertje het volgende:
Democraten zijn natuurlijk zo geniaal dat ze kunnen frauderen zonder een spoor achter te laten! :D
En tegelijk 2016 te verliezen als het er super toe doet qua hooggerechtshof. Of naja, toen fraudeerden ze ook he, zogenaamd, met de miljoenen illegalen, omdat meneer niet kon verkroppen dat hij de popular vote verloor. Daarnaast minderheden in de meeste staten voor deze superfraudeurs.
pi_199920359
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Normaal gesproken wordt de begeleider vastgehouden door de begeleide.
Ja, maar als de begeleiding er puur is omdat lady Gaga bang is om te struikelen, lijkt het me logisch om even niet helemaal het protocol te volgen en haar gewoon even stevig vast te houden. Galantheid enzo.

Edit: filmpje gekeken. Gaga kan niet eens de marinier vasthouden, want ze tilt de jurk op met beide handen om te kunnen lopen.
Mysterie opgelost. ;)
pi_199920382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

En tegelijk 2016 te verliezen als het er super toe doet qua hooggerechtshof. Of naja, toen fraudeerden ze ook he, zogenaamd, met de miljoenen illegalen, omdat meneer niet kon verkroppen dat hij de popular vote verloor. Daarnaast minderheden in de meeste staten voor deze superfraudeurs.
Het is ook wel onhandig van de Democraten dat ze niet tegelijkertijd wat meer senatoren hebben laten winnen :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199920453
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:18 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ja, maar als de begeleiding er puur is omdat lady Gaga bang is om te struikelen, lijkt het me logisch om even niet helemaal het protocol te volgen en haar gewoon even stevig vast te houden. Galantheid enzo.

Edit: filmpje gekeken. Gaga kan niet eens de marinier vasthouden, want ze tilt de jurk op met beide handen om te kunnen lopen.
Mysterie opgelost. ;)
Ja dat had ik ook even gedaan en mijn post aangepast. Gewoon observeerbaar :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199920900
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Geen idee. Vind het zelf ook niet interessant. Daarbij is met de audits de onderste steen ook nog niet boven. En we weten ook niet wat de militaire inlichtingendiensten hebben gevonden. We weten niet wat Trump met de Insurrection Act heeft gedaan (hij hoeft niet per se het congress in te lichten).
Wat zouden de militaire inlichtingendiensten moeten hebben gevonden? Waarom denk je dat ze uberhaupt ergens naar op zoek zijn? En wat zou Trump met de Insurrection Act gedaan moeten hebben?

Je bedoelt toch niet deze? :o

'Pure insanity': Here's perhaps the craziest election fraud conspiracy the Trump team pushed

quote:
Trump zelf is in ieder geval zeer zelfverzekerd.
Trump is altijd zelfverzekerd, ook als hij aantoonbaar onzin uitkraamt/ liegt.

quote:
De Democraten gedragen zich angstig.
Waar leid je dat uit af en waar zijn ze zo bang voor? Er is natuurlijk wel bezorgdheid over het eenzijdig en onnodig invoeren van stemonderdrukkende wetgeving door de GOP in tal van staten onder het mom van 'veiligheid'. Daar zou iedereen bezorgd over moeten zijn lijkt me.

quote:
Het lijkt me redelijk aan te nemen dat er nog steeds dingen spelen.
Qua verkiezingsfraude? Nee dat is helemaal niet redelijk om aan te nemen. Op grond waarvan?

quote:
Ook nu er steeds meer tekenen zijn van een false flag operatie de 6e van januari.
Welke tekenen?

Je bedoelt toch niet deze tekenen? :D

Tucker Carlson's wild, baseless theory blaming the FBI for organizing the Jan. 6 Capitol riot

Draadje:

twitter


Bovendien zou je zeggen dat dit juist een reden voor de Republikeinen in het Congres zou moeten zijn om een grondig onderzoek te willen? Waarom doen ze dat dan niet? :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2021 03:10:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199920959
twitter


Was hij ook heel zelfverzekerd over net als over zijn bewering dat COVID 'will magically disappear!' :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199921039
Netjes een formulier invullen en het niet vouwen is ook héél verdacht! Nou als dat geen bewijs is! :D

twitter


Persoonlijk sta ik wel open voor de theorie dat de Republikeinen hebben gefraudeerd om Democraten verdacht te maken. Zij hadden immers de leiding bij het hele proces? :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2021 04:30:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199921042
Het Congres is nu ook al heel radicaal!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 17 juni 2021 @ 07:48:00 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199921318
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 04:05 schreef Kijkertje het volgende:

Persoonlijk sta ik wel open voor de theorie dat de Republikeinen hebben gefraudeerd om Democraten verdacht te maken. Zij hadden immers de leiding bij het hele proces? :+
Dat is ook gewoon heel waarschijnlijk. De Republikeinse partij is al decennia een erg onfrisse partij. Begonnen bij Nixon en daarna is het eigenlijk nooit meer helemaal goed gekomen. Voeg aan een dergelijke partij een misdadiger als Trump toe en je hebt het perfecte recept voor een groot ongeluk. Nou dat is precies uitgekomen.

Neem als voorbeeld het Rusland-onderzoek, het is nogal wat dat de fans roepen "kijk, niets aan de hand", terwijl de werkelijke uitkomst dit is:

pi_199921991
https://justthenews.com/a(...)ear-me#digital-diary

Helden zijn het die journalisten.
pi_199922023
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:07 schreef Chivaz het volgende:
https://justthenews.com/a(...)ear-me#digital-diary

Helden zijn het die journalisten.
Dat is iets wat Gaetz zegt, wat imho met de nodige scepsis benaderd zou moeten worden in plaats van blind geloofd.

Dit klinkt wel echt bijzonder onwaarschijnlijk, denk je niet? "You know, look, we are going to write your name into a story that will have sex trafficking and Matt Gaetz in the headline, unless you provide us some bad information, some embarrassing conduct about Gaetz."

[ Bericht 10% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-06-2021 09:17:34 ]
pi_199922375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:07 schreef Chivaz het volgende:
https://justthenews.com/a(...)ear-me#digital-diary

Helden zijn het die journalisten.
Kom op man. Zou het heel misschien kunnen dat Gaetz er belang bij heeft om de media zo af te schilderen? De beste man ligt immers onder vuur en er loopt een strafonderzoek tegen hem.

Dit laat wel zien wat voor figuur Gaetz is:

Full List of Republicans Who Voted Against Medals for January 6 Police

quote:
The House has overwhelmingly passed legislation to award the Congressional Gold Medal to the police officers who defended the U.S. Capitol during the January 6 riots.

Lawmakers approved the award for the Capitol Police and the Metropolitan Police Department of Washington, D.C. by a vote of 406-21. All the "no" votes came from Republicans.
Gaetz was logischerwijs een van die 21.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')