SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Tiktok is al helemaal een open riool en een opstap naar een onlyfans accountquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest een weten wat mijn nichtje bij elkaar tiktokt. Te schandalig voor woorden. Kind heeft geen idee, lekker laten gaan
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tiktok is al helemaal een open riool en een opstap naar een onlyfans account
Morgen vast beter!quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tikje gammel. Al kan dat ook zijn omdat ik niet zo bijster goed heb geslapen
O echt? Dat is wel laatKan het geen toeval zijn?
Tijd om ons te gaan wapenen danquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stekker gaat er eind juli uit
Dan wordt FOK! overlopen door vrouwen
Samen met Etto de enige met een fluwelen badjas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het ook. US is toch een beetje de Hugh Heffner van de KSC.
Kleuters die twerken worden later ook altijd drugverslaafde hoer, altijdquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze is 10, daar komt ze voorlopig nog niet op. Ook al zou ze dat wel willen als ze 18 is, haar keus.....quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger zaten ze gewoon op tumblr; nu kunnen ze alleen wat extra centen verdienen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het wordt een mooie zomerquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
2 augustus begint de rondborstige bestorming @:uitstraling
Tumblr was ook een open rioolquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger zaten ze gewoon op tumblr; nu kunnen ze alleen wat extra centen verdienen.
*noteert.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
2 augustus begint de rondborstige bestorming @:uitstraling
Ik ben erbij.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*noteert.
Ben je er ook dan?
Kunnen we elkaar een beetje wingen
Burgemeesterketting even afstoffen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*noteert.
Ben je er ook dan?
Kunnen we elkaar een beetje wingen
Ze weet wat ze over stille wateren zeggen hequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben erbij.Mag ik de muurbloempjes?
Dealquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben erbij.Mag ik de muurbloempjes?
open riolen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze weet wat ze over stille wateren zeggen he
Zolang het niet vissig ruikt is er niks mis meequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Harig en veel onbehandelde moedervlekken?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben diepe gleuv... grondenquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |