abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204107300
Zo, hier maar eens kijken. Moderatie op Viva sucks op de topics over vloggers. Morgen even inlezen hier.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 21:58:59 #52
382129 crew  Donna
pi_204107492
Nee dit topic liep inderdaad geen storm toen Viva zou stoppen, bijna iedereen verkaste naar ViaFora of bleef eerst gewoon op Viva nog.
Er was (is?) hier zelfs een aparte Viva pijler (geweest).
pi_204107556
Zo. Ik kom hier ook maar kijken.
Ben echt klaar met dat gezeik.
Let the games begin...
pi_204107578
Ik had het eigenlijk best naar mijn zin op Viva, maar de moderatie begint nu wel te rieken naar censuur. Niet ok...

Ik heb vandaag weer genoten van de beelden van Pris; hoe haar zoon ook heerlijk schildert. Wat een talentvol kind en wat een blije moeder!

Wendy was heel brak, daar moest ik om lachen. Ze is idd geen 20 meer en een korte nacht voel je dan ;-)
pi_204107616
Maar bij Wendy zie je het in fases misgaan. Ze zit in een goede flow nu. Komend weekend ook nog helemaal toppie, ben benieuwd hoe ze er volgende week bijzit.
Let the games begin...
pi_204107626
Wat is de meerwaarde van het openbaar delen van je zieke kinderen?
Let the games begin...
pi_204107709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef Nexpreszo het volgende:
Maar bij Wendy zie je het in fases misgaan. Ze zit in een goede flow nu. Komend weekend ook nog helemaal toppie, ben benieuwd hoe ze er volgende week bijzit.
Ja klopt ook....ze is nu in leuke en goede doen, tot ze weer kattig en huilerig wordt. Ik gun haar dat ze meer bij zichzelf durft te blijven ipv aan te passen aan anderen of alles mee te lezen online wat haar onzeker maakt.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 22:12:45 #58
382129 crew  Donna
pi_204107767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:09 schreef Ditje het volgende:

[..]
Ja klopt ook....ze is nu in leuke en goede doen, tot ze weer kattig en huilerig wordt. Ik gun haar dat ze meer bij zichzelf durft te blijven ipv aan te passen aan anderen of alles mee te lezen online wat haar onzeker maakt.
Zal vast te maken hebben met de cyclus (en de maanstand).
pi_204107915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Zal vast te maken hebben met de cyclus (en de maanstand).
Ja.misschien moet ze vast wat stenen opladen. O nee, geen volle maan...
Let the games begin...
pi_204107920
Oké, ik geef dit een kans.
pi_204108319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Roselyn het volgende:
Oké, ik geef dit een kans.
Jeuj! Daar ben je!!
Let the games begin...
pi_204108332
Bonen bij buikgriep. Wie verzint dat nu ook?
Maar ja he, het stond op de planner.
pi_204108357
Wat ik me afvraag hè. Hoeveel zin zou het hebben om te rapporteren bij insta. En dan doel ik op het niet vermelden van ads bijvoorbeeld.
Ik zou haar graag wat kracht teruggeven...
Let the games begin...
pi_204108367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Jeuj! Daar ben je!!
*O*
pi_204108582
Het lijkt me vrij duidelijk wat er op Viva gebeurd is. Het is natuurlijk niet voor niks dat het mommyvloggers topic ook gesloten werd en een van de (fanatieke) vloggers daar al een paar dagen niet meer online is geweest. Oh en AM heeft de link naar haar "fanclub" verwijderd.
Goh wat een toeval toch :wtf:
pi_204108723
Ik kom ook een kijken hier!
Zou AM binnenkort een linkje plaatsen naar dit forum…
Jammer dat het op het Viva forum zo is gegaan, niet helemaal eerlijk in mijn ogen hoe daar door de moderators topics worden gesloten, zo onnodig.
pi_204108753
Zo, ik ben ook gearriveerd. Eens kijken hoe het allemaal werkt.
pi_204108789
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Nexpreszo het volgende:
Wat ik me afvraag hè. Hoeveel zin zou het hebben om te rapporteren bij insta. En dan doel ik op het niet vermelden van ads bijvoorbeeld.
Ik zou haar graag wat kracht teruggeven...
Ik doe dat zeer regelmatig (ik plan het nog net niet :))…het enige wat er voor mij merkbaar gebeurt is dat de betreffende storie niet meer zichtbaar is voor mijzelf, maar er gaat volgens mij ook een bericht naar IG.
pi_204108820
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef BettyBoop82 het volgende:

[..]
Ik doe dat zeer regelmatig (ik plan het nog net niet :))…het enige wat er voor mij merkbaar gebeurt is dat de betreffende storie niet meer zichtbaar is voor mijzelf, maar er gaat volgens mij ook een bericht naar IG.
Ja. Ik doe het met meerdere accounts. Omdat ik hoop dat er eens tegen opgetreden wordt.
Let the games begin...
pi_204108873
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Roselyn het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk wat er op Viva gebeurd is. Het is natuurlijk niet voor niks dat het mommyvloggers topic ook gesloten werd en een van de (fanatieke) vloggers daar al een paar dagen niet meer online is geweest. Oh en AM heeft de link naar haar "fanclub" verwijderd.
Alle fans hebben fanatiek gemaild hè. Die hebben haar ongetwijfeld gevraagd hoe ze konden helpen om die wanstaltige fanclub om zeep te helpen.
Let the games begin...
pi_204109128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Roselyn het volgende:
Ik volgde mommyvloggers niet, maar daar zat een vlogger mee te schrijven?
pi_204109208
Ik kom ook maar eens hier kijken.
Op viva word je monddood gemaakt als het over vloggers gaat.

Zielig voor de meiden van AM dat ze zo ziek zijn,dat zij dan de bonen tussen een stapelbed kan uit pulken vind ik dan weer gevalletje karma.
pi_204109234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:16 schreef Ditje het volgende:

[..]
Ik volgde mommyvloggers niet, maar daar zat een vlogger mee te schrijven?
Oh ik volgde dat ook niet.Wie schreef er mee dan ?
pi_204109286
Ik weet niet of er iemand meeschreef, ik volgde het topic niet.
Maar die twee zijn uiteraard gelinkt.
Veel vloggers zijn zogenaamd besties.
pi_204109460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:28 schreef Roselyn het volgende:
Ik weet niet of er iemand meeschreef, ik volgde het topic niet.
Maar die twee zijn uiteraard gelinkt.
Veel vloggers zijn zogenaamd besties.
Ja ik snap wie je bedoeld. Blijf het zonde vinden dat de mods zover met de vloggers er in meegaan. Want het is natuurlijk duidelijk waar dit vandaan komt,maar het doet ze allemaal niks gelukkig haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')