Ja klopt ook....ze is nu in leuke en goede doen, tot ze weer kattig en huilerig wordt. Ik gun haar dat ze meer bij zichzelf durft te blijven ipv aan te passen aan anderen of alles mee te lezen online wat haar onzeker maakt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:05 schreef Nexpreszo het volgende:
Maar bij Wendy zie je het in fases misgaan. Ze zit in een goede flow nu. Komend weekend ook nog helemaal toppie, ben benieuwd hoe ze er volgende week bijzit.
Zal vast te maken hebben met de cyclus (en de maanstand).quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:09 schreef Ditje het volgende:
[..]
Ja klopt ook....ze is nu in leuke en goede doen, tot ze weer kattig en huilerig wordt. Ik gun haar dat ze meer bij zichzelf durft te blijven ipv aan te passen aan anderen of alles mee te lezen online wat haar onzeker maakt.
Ja.misschien moet ze vast wat stenen opladen. O nee, geen volle maan...quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Zal vast te maken hebben met de cyclus (en de maanstand).
Ik doe dat zeer regelmatig (ik plan het nog net nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Nexpreszo het volgende:
Wat ik me afvraag hè. Hoeveel zin zou het hebben om te rapporteren bij insta. En dan doel ik op het niet vermelden van ads bijvoorbeeld.
Ik zou haar graag wat kracht teruggeven...
Ja. Ik doe het met meerdere accounts. Omdat ik hoop dat er eens tegen opgetreden wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef BettyBoop82 het volgende:
[..]
Ik doe dat zeer regelmatig (ik plan het nog net niet)…het enige wat er voor mij merkbaar gebeurt is dat de betreffende storie niet meer zichtbaar is voor mijzelf, maar er gaat volgens mij ook een bericht naar IG.
Alle fans hebben fanatiek gemaild hè. Die hebben haar ongetwijfeld gevraagd hoe ze konden helpen om die wanstaltige fanclub om zeep te helpen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Roselyn het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk wat er op Viva gebeurd is. Het is natuurlijk niet voor niks dat het mommyvloggers topic ook gesloten werd en een van de (fanatieke) vloggers daar al een paar dagen niet meer online is geweest. Oh en AM heeft de link naar haar "fanclub" verwijderd.
Goh wat een toeval toch
Ik volgde mommyvloggers niet, maar daar zat een vlogger mee te schrijven?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Roselyn het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk wat er op Viva gebeurd is. Het is natuurlijk niet voor niks dat het mommyvloggers topic ook gesloten werd en een van de (fanatieke) vloggers daar al een paar dagen niet meer online is geweest. Oh en AM heeft de link naar haar "fanclub" verwijderd.
Goh wat een toeval toch
Oh ik volgde dat ook niet.Wie schreef er mee dan ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:16 schreef Ditje het volgende:
[..]
Ik volgde mommyvloggers niet, maar daar zat een vlogger mee te schrijven?
Ja ik snap wie je bedoeld. Blijf het zonde vinden dat de mods zover met de vloggers er in meegaan. Want het is natuurlijk duidelijk waar dit vandaan komt,maar het doet ze allemaal niks gelukkig haha.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:28 schreef Roselyn het volgende:
Ik weet niet of er iemand meeschreef, ik volgde het topic niet.
Maar die twee zijn uiteraard gelinkt.
Veel vloggers zijn zogenaamd besties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |