abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:13:51 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199911654
quote:
GENEVE - De Russische president Vladimir Poetin en zijn Amerikaanse ambtgenoot Joe Biden zijn aangekomen bij de Geneefse Villa La Grange, waar ze woensdagmiddag een topontmoeting hebben. Die zou volgens zegslieden langer dan vier uur kunnen duren. Poetin sprak aan het begin de bijeenkomst de hoop uit dat het een „productief” gesprek gaat worden.

De Zwitserse president Guy Parmelin heeft de leiders op het bordes van de villa ontvangen en kort in het Frans toegesproken. De twee schudden elkaar glimlachend de hand en zijn naar binnen gegaan. Ze spreken elkaar eerst even met de ministers van Buitenlandse Zaken erbij en dan gaan ze zonder die bewindslieden in gesprek. Doel is de jarenlange verslechtering van de betrekkingen een halt toe te roepen. En als de twee een goed gesprek hebben is het volgens waarnemers al een enorme stap vooruit. Beide partijen verwachten weinig concreets uit de top.

De villa staat op een heuvel aan de zuidoostelijke oever van het meer van Genève. Aan de andere kant van het meer, in Versoix, hielden in november 1985 hun voorgangers Michail Gorbatsjov en Ronald Reagan een historische top. Daar kwam weinig concreets uit, maar de twee leiders bleken goed met elkaar overweg te kunnen. Dat was volgens waarnemers erg belangrijk in die dagen van Koude Oorlog en in de nadagen van de Sovjet-Unie.

De top duurt naar verwachting langer dan vier uur, melden Zwitserse media. De Zwitserse president Guy Parmelin ontvangt er eerst Poetin en dan arriveert Biden. Na een kort samenzijn van de drie staatshoofden gaan Biden en Poetin samen met hun ministers van Buitenlandse Zaken, Antony Blinken en Sergej Lavrov, in gesprek. Daarna begint de top pas echt, als Biden en Poetin zonder hun ministers in beraad gaan.

Biden arriveerde al eerder deze week al in Europa.

lichaamstaal:

:7 __________________________________________________________________________________ :X



https://www.telegraaf.nl/(...)a-voor-topontmoeting
Zal wel een gezellig gesprek worden :X En ik zou best wel even stiekem mee willen kijken hoe die elkaar daar de maat gaan nemen. Biden is wat dat betreft niet te voorzichtig vind ik zoals tot nu toe is gebleken. Hij schroomde ook niet om Trump flink aan te pakken en hij laat zich niet intimideren. Het is toch wel iemand die de dingen bij hun naam durft te noemen. Ben dan ook benieuwd wat dit gaat opleveren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 16-06-2021 15:19:21 ]
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:20:20 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199911755
Dingen bij de naam weet te noemen, als ie nog weet waar ie het over heeft :')

"You know, the thing!"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 juni 2021 @ 15:26:51 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199911860
Putin zit er gelijk al als een lamme zak zout bij zo te zien, dat belooft weinig concreets inderdaad _O-

Ik ben vooral nieuwsgierig naar al die boeken achter ze :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:28:55 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199911891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Putin zit er gelijk al als een lamme zak zout bij zo te zien, dat belooft weinig concreets inderdaad _O-
Ja, die gaan vanmiddag geen polonaise lopen _O-
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:31:01 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199911928
Biden met zijn spiekbriefjes, ik hoop echt dat Putin ze afpakt, en nu uit je hoofd net als ik!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199912050
Je pikt die Putin fanboys er hier ook al zo uit he. Die vegen hun reet af met mensenrechten als het uitkomt.

Biden heeft al laten zien dat hij niet over zich heen laat lopen zoals zijn voorganger. Ik ben benieuwd of het gesprek ergens toe leidt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2021 15:39:58 ]
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:43:47 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199912108
Wat een conclusie, als je kritiek hebt op het gedrag van Biden veeg je je reet af met mensenrechten :').

Als Trump een scheet liet was het WW3, maar Biden is onberispelijk en geweldig O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:47:24 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199912167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Putin zit er gelijk al als een lamme zak zout bij zo te zien, dat belooft weinig concreets inderdaad _O-

Ik ben vooral nieuwsgierig naar al die boeken achter ze :@
Zwitserse Humor Encyclopedie op onderste plank.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:53:07 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199912247
Ik moet ook wel een beetje aan Benidorm Bastards denken als ik zo naar die foto kijk.



[ Bericht 26% gewijzigd door Tengano op 16-06-2021 16:45:29 ]
  woensdag 16 juni 2021 @ 17:59:26 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199913584
quote:
Biden en Poetin zetten eerder punt achter topontmoeting dan vooraf gedacht

GENEVE - De Amerikaanse president Joe Biden en zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin hebben hun eerste topontmoeting beëindigd. Ze spraken eerst bijna twee uur onderling in een villa in het Zwitserse Genève.

Na de veelbesproken ontmoeting en handdruk in Genève volgden besprekingen in een grotere ronde, die ongeveer net zo lang duurden en iets na 17.00 uur werden afgerond, meldt een functionaris van het Witte Huis.

De spanningen tussen Washington en Moskou zijn hoog opgelopen. De verwachtingen over de resultaten van de top waren dan ook niet hooggespannen. Zowel het Witte Huis als het Kremlin hadden voor de ontmoeting de verwachtingen getemperd. Ze zeiden niet vooruit te willen lopen op mogelijke doorbraken.

Aanvankelijk werd gehint op een ontmoeting van minstens vier uur. Poetin sprak aan het begin de bijeenkomst de hoop uit dat het een „productief” gesprek gaat worden. Biden arriveerde al eerder deze week al in Europa.

De Zwitserse president Guy Parmelin heeft de leiders op het bordes van de villa ontvangen en kort in het Frans toegesproken. De twee schudden elkaar de hand en zijn naar binnen gegaan.

De villa staat op een heuvel aan de zuidoostelijke oever van het meer van Genève. Aan de andere kant van het meer, in Versoix, hielden in november 1985 hun voorgangers Michail Gorbatsjov en Ronald Reagan een historische top. Daar kwam weinig concreets uit, maar de twee leiders bleken goed met elkaar overweg te kunnen. Dat was volgens waarnemers erg belangrijk in die dagen van de Koude Oorlog en in de nadagen van de Sovjet-Unie.

https://www.telegraaf.nl/(...)g-dan-vooraf-gedacht
Oei oei, het was toch niet zo gezellig als verwacht :X
pi_199914315
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:39 schreef Fugue het volgende:
Je pikt die Putin fanboys er hier ook al zo uit he. Die vegen hun reet af met mensenrechten als het uitkomt.

Biden heeft al laten zien dat hij niet over zich heen laat lopen zoals zijn voorganger. Ik ben benieuwd of het gesprek ergens toe leidt.
Lachen inderdaad. Stond hier Poetin en Trump dan was het allemaal geweldig en onze grote leider.
pi_199914968
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:39 schreef Fugue het volgende:
Je pikt die Putin fanboys er hier ook al zo uit he. Die vegen hun reet af met mensenrechten als het uitkomt.

Biden heeft al laten zien dat hij niet over zich heen laat lopen zoals zijn voorganger. Ik ben benieuwd of het gesprek ergens toe leidt.
NWS / Oorlogstaal Biden tegen Poetin

Dit is zeker ook niet erg fris van Biden en die rare leugens komen zeker niet goed over.

Zoals ik in toen ook al schreef lijkt Biden overduidelijk op een vijandige confrontatie en verhouding met Rusland aan te sturen en probeert in Rusland een vijand te creëren, maar ik hoop dat ik het mis zal hebben.

Het vijanddenken richting Rusland is zeer zeker niet in het belang van de bevolking van Europa en ik hoop echt dat de EU zich hierin niet laat meeslepen.

Er zijn zeker positieve kanten aan Biden, zoals de zorg om natuur en milieu, maar het Ruslandverhaal is duidelijk tot nu toe minder. Misschien dat de top hierin wel verandering heeft gebracht.
pi_199915333
https://www.ad.nl/buitenl(...)nstructief~a7bf69f0/

Biden en Poetin zetten ambassadeurs weer op hun posten.

https://www.ad.nl/buitenl(...)nstructief~a7bf69f0/

Laten we hopen dat dit een goede eerste stap is naar verbetering en normalisatie van de onderlinge relatie.
  woensdag 16 juni 2021 @ 20:46:55 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199916651
Zoooo'n leuke en charmante vent die Biden O+.

Als Trump een vrouwelijke verslaggever zo afgesnauwd had met opmerkingen als "als je dit niet snapt heb je het verkeerde beroep" waren de headlines:

Trump valt vrije pers aan!
Misogynie van Orange man!!!

Nu was het uiteraard een kutwijf dat dr bek moet houden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199918665
Biden, de bejaarde, heeft spiekkaartjes nodig voor zijn gesprek:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199918796
twitter
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199920779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:19 schreef rutger05 het volgende:
Zoals ik in toen ook al schreef lijkt Biden overduidelijk op een vijandige confrontatie en verhouding met Rusland aan te sturen en probeert in Rusland een vijand te creëren, maar ik hoop dat ik het mis zal hebben.
In Rusland worden mensen vergiftigd en krijgen kritische burgers jarenlange celstraffen. Het is niet zo dat Biden op een vijandige confrontatie aanstuurt, Biden reageert gewoon op Poetin.
pi_199920806
Zijn ze nu weer vriendjes? Dat zou fijn zijn want dan kunnen wij als NL/EU ook weer gewoon zonder beperkingen handel met Rusland drijven. Goed voor het economisch herstel.
pi_199921214
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Biden, de bejaarde, heeft spiekkaartjes nodig voor zijn gesprek:

[ twitter ]
Ja en?
pi_199921243
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ja en?
Eerlijk is eerlijk.
Je kunt net zo goed een poetslap automatiseren om dezelfde resultaten te bereiken. Dat betreft dan de fysiek.

Mentaal gezien krijg je meer coherentie uit een chimpansee die met elektroden aan Google Translate is gekoppeld.

Qua uitstraling, tjah. Misschien kan Elon iets meenemen uit de ruimte voor hem.
pi_199921715
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ja en?
Met spiekbriefjes ben je totaal ongeschikt als wereldleider!!1!
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:48:14 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199921789
quote:
8s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef Fugue het volgende:

[..]

Met spiekbriefjes ben je totaal ongeschikt als wereldleider!!1!
Als je met behulp van je spiekbriefjes het klimaat kan redden en de vrede in de wereld kan bewerkstellingen heb ik daar geen problemen mee.

Ik zie liever Biden met spiekbriefjes dan een Kim Jong-un zonder.
  Beste debater 2022 donderdag 17 juni 2021 @ 08:51:27 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199921817
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:46 schreef HeatWave het volgende:
Zoooo'n leuke en charmante vent die Biden O+.

Als Trump een vrouwelijke verslaggever zo afgesnauwd had met opmerkingen als "als je dit niet snapt heb je het verkeerde beroep" waren de headlines:

Trump valt vrije pers aan!
Misogynie van Orange man!!!

Nu was het uiteraard een kutwijf dat dr bek moet houden :').
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:52:08 #24
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199921823
quote:
8s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef Fugue het volgende:

[..]

Met spiekbriefjes ben je totaal ongeschikt als wereldleider!!1!
Trump was dat zonder ook.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')