Het roadbook biedt uitkomst.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de ASO matig met de officiële site. Zelfs nog geen profielen van de laatste 5km.
Waarschijnlijk bewust? Stoute Tijn kreeg al een standje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de ASO matig met de officiële site. Zelfs nog geen profielen van de laatste 5km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bewust? Stoute Tijn kreeg al een standje.Wat een gelul joh, route is gewoon in detail te vinden op de officiële site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Oke, ik had ook eerst even kunnen kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een gelul joh, route is gewoon in detail te vinden op de officiële site.
Haha, loodzwaar ja? Allemaal ongelooflijke flopklimmen. Ja de hoogte, maar door het "niet veel meer dan vals plat"-gehalte verwacht ik hier helemaal niks.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:40 schreef VoMy het volgende:
Etappe 15 is toch wel loodzwaar.
[ afbeelding ]
Ze hebben de voet en finish van de bergen in het profiel vrij arbitrair gelegd, waardoor een klimkilometer of 30 ongecategoriseerd is. Nodigt ook wel uit voor een vroegere schifting, met die twee/drie-trapsraket naar 2400 meter hoogte. Maar waarschijnlijk gaan de JumBots alles gecontroleerd omhoog rijden en wordt het doodsaai.
Je had vanuit Ceret iets zoveel mooiers kunnen maken met de Pailhères en Plateau de Beille, maar dit zijn allemaal floppercentages inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, loodzwaar ja? Allemaal ongelooflijke flopklimmen. Ja de hoogte, maar door het "niet veel meer dan vals plat"-gehalte verwacht ik hier helemaal niks.
Die Beixalis heeft nog wel twee lachenkilometers, maar is wel erg kort voor grote verschillen.
4000 hoogtemeters. Op minder steile klimmen kun je als aanvaller juist makkelijker je voorsprong uitbouwen als er achter je vooral gekeken wordt. We gaan het zien.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, loodzwaar ja? Allemaal ongelooflijke flopklimmen. Ja de hoogte, maar door het "niet veel meer dan vals plat"-gehalte verwacht ik hier helemaal niks.
Geef eens een voorbeeld waar dit gebeurde?quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
4000 hoogtemeters. Op minder steile klimmen kun je als aanvaller juist makkelijker je voorsprong uitbouwen als er achter je vooral gekeken wordt. We gaan het zien.
Ik vind het ook wat tegenstrijdig, als het niet zo steil is dan is het juist makkelijker te controleren voor de grote groep.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld waar dit gebeurde?
Nog langer een meerijdende camera antigenotquote:
Mehh. Geen Renshaw-Cav-tactiek meer helaas. Dat was wel de sprint der sprintsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |