De Duncan van Deceuninck zeg jij?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Bennett is niet geblesseerd, hij durft niet vanwege de druk van Cav.
Gentlemanquote:Op maandag 21 juni 2021 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
https://www.deceuninck-qu(...)o-the-tour-de-france
Geen Bonfazio dus..quote:
Op zich wel terecht, die is al een hele tijd met prepensioen.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Terpstra haalt tegenwoordig zelfs de Tourselectie niet eens meer.
Boasson Hagen meenemen.quote:
Dit is toch een vrij matige ploeg, of niet?quote:
Maar als Bennett was gegaan was Cav niet gegaan, dus hoe had hij dan last gehad van de druk van Cav?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Bennett is niet (meer) geblesseerd, hij durft niet vanwege de druk van Cav.
Iedere etappe die hij niet zou winnen was de vraag opgeworpen hoe Cavendish het gedaan zou hebben. Iedere etappe die hij niet zou winnen was de vraag opgeworpen of #34 al gebroken had kunnen zijn. Ik vind het een prachtige suggestie, kom maar door met de column in NB.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar als Bennett was gegaan was Cav niet gegaan, dus hoe had hij dan last gehad van de druk van Cav?
Hij is mentaal niet zo stabiel, maar deze vind ik vergezocht.
Valt wel mee toch? Ze hebben wel eens een betere selectie gehad, maar er zijn niet zoveel ploegen met een betere selectiequote:Op maandag 21 juni 2021 16:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is toch een vrij matige ploeg, of niet?
Pat zit weer aan de wijn?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iedere etappe die hij niet zou winnen was de vraag opgeworpen hoe Cavendish het gedaan zou hebben. Iedere etappe die hij niet zou winnen was de vraag opgeworpen of #34 al gebroken had kunnen zijn. Ik vind het een prachtige suggestie, kom maar door met de column in NB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |