Waarbij Roosen achteraf ook wel aangaf dat hij volledig leeg was op dat moment (en zelfs gelost was) en dit z'n enige kans was.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef Szura het volgende:
Na gisteren: zou Djumbo niet Roosen moeten opstellen ipv Teunissen? Deed me wel een beetje pijn dat de Teun na al dat achtervolgingswerk niets meer in te brengen had in de finale, in tegenstelling tot Roosen.
Vorig jaar ook grotendeels op maandag, zo te zienquote:Op zondag 20 juni 2021 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meestal is wel meer dan de helft van de ploegen bekend op dit punt. Nu nog maar 8 van de 23.
Is het zeker dat er een seizoen 3 komt?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch weer Soler.
Seizoen 3 wordt fantastisch.
Topshow incoming.quote:
Je denkt dat ze daar met elkaar om de tafel gaan zitten en met elkaar discussiëren?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe gaat zoiets precies? Als ploegleiding ga je samen zitten om een selectie samen te stellen, allemaal prachtig. Dan moet er dus op een gegeven moment iemand zijn die zegt en jongens, wat met Marco? Logischerwijs kijk je dan naar de recente resultaten en prestaties. Was hij goed in de Giro? Nee, hij ging af als een gieter. Zwitserland dan, hoe liep dat? Ja, ook niet best. Nou, dan nemen we hem mee.
Als Cavendish 4 ritten wint kijk ik nooit meer wielrennen.quote:
https://www.deceuninck-qu(...)o-the-tour-de-francequote:“Needless to say, I’m very disappointed to not be able to defend my green jersey at this year’s Tour de France. I had a very minor incident during training a couple of weeks ago, which effected my knee. While the injury I sustained is very short-term, it impacted my training for the biggest bike race in the world all too much and left me without enough time to be race fit. Le Tour deserves me at my best and it would do my team, and myself, an injustice to race in my current condition. I wish the whole Wolfpack a successful three weeks on the road of France”, explained Sam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |