hoeft patlef zijn spaartegoed in ieder geval niet aan te sprekenquote:
Opvallend dat Van Moer en Sweeny al mee naar de Tour mogen. Wel leuk voor Tosh dat hij er eindelijk eens bij is.quote:
De nieuwe wegkapitein, a la Cheng Ji!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was altijd de droom van Doug om Dlamini mee te nemen naar de Tour, want dat verhaal kan ie lekker uitmelken. Een jongen uit een township in de belangrijkste koers van het jaar, wat een prachtig en inspirerend verhaal. Maar jezus Doug, hij is gewoon niet goed genoeg.
Ernstige ondermijning van Reinardt weer.
Even quoten om terug te halen als die knaap 2 etappes wint.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was altijd de droom van Doug om Dlamini mee te nemen naar de Tour, want dat verhaal kan ie lekker uitmelken. Een jongen uit een township in de belangrijkste koers van het jaar, wat een prachtig en inspirerend verhaal. Maar jezus Doug, hij is gewoon niet goed genoeg.
Ernstige ondermijning van Reinardt weer.
Een van hun sterkste Tour-teams ooit. Benieuwd of ze hun belofte waar kunnen maken.quote:
Misschien wel de sterkste na 2018quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een van hun sterkste Tour-teams ooit. Benieuwd of ze hun belofte waar kunnen maken.
PatLef > Brailsfraudquote:
Nou moet ik wel zeggen dat je aan een ongemotiveerde Dennis weinig tot niets hebt. Als hij zich al niet van niemand wat aan zou trekken en de Tour in dienst van zijn Olympische tijdrit zou rijden en al dan niet af zou stappen.quote:
Ik snap echt niet wat Jumbo met hem van plan is. Zo'n eigengereide jongen in een zogenaamde vriendenploeg, vragen om problemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat je aan een ongemotiveerde Dennis weinig tot niets hebt. Als hij zich al niet van niemand wat aan zou trekken en de Tour in dienst van zijn Olympische tijdrit zou rijden en al dan niet af zou stappen.
De ploegentijdrit op het wk vermorzelen. Oh wacht.. .quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat Jumbo met hem van plan is. Zo'n eigengereide jongen in een zogenaamde vriendenploeg, vragen om problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |