Vraag gelijk even waar het verhaal over Hirschi blijft.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
M'n vingers jeuken om wat bait uit te gooien.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Bouhanni een probleem?
Het verschil is dat het nu zwart op wit staat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, de altijd sympathieke Bouhanni. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
Al is het schering en inslag, Campenaerts gaf het ook doodleuk toe.
Houdt DSM nog wat over als je de boetes eraf haalt?quote:
4200 euro aan Boets, dus dan nog 950 euro netto.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Houdt DSM nog wat over als je de boetes eraf haalt?
50 procent nog naar de belastingdienstquote:Op zondag 11 juli 2021 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
4200 euro aan Boets, dus dan nog 950 euro netto.
De boetes zijn nog wel aftrekbaar van de belasting toch? 475 euro, gedeeld door een man of 30? Dat is geen vetpot.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef franklop het volgende:
[..]
50 procent nog naar de belastingdienst
waar haal jij die info weg ? want ik vindt hem niet op de tour-sitequote:
Tissot.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:52 schreef crv het volgende:
[..]
waar haal jij die info weg ? want ik vindt hem niet op de tour-site
'Gefeliciteerd, je hebt de Tour uitgereden, hier heb je een tientje.'quote:Op zondag 11 juli 2021 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
De boetes zijn nog wel aftrekbaar van de belasting toch? 475 euro, gedeeld door een man of 30? Dat is geen vetpot.
Vogelenzang?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Klopt en ik ga mezelf niet afschrijven. Ik blijf geloven in mijn eigen kunnen en ik heb goede resultaten gereden in het voorjaar, maar deze Tour is het gewoon iets minder."
"Dan zoek je naar verklaringen natuurlijk. Ik brak mijn staartbeentje in de Dauphiné, ik had veel last van mijn tweede coronaspuit, ik viel in de eerste etappe van deze Tour. Dat zijn allemaal dingen die niet echt goed doen aan je lijf."
Welke renner in de ontkenningsfase is dit?
Zoals Peter Koelewijn al zong:quote:
quote:Je wordt ouder Greg, geef ´t maar toe
Je wilt er alles aan doen, maar je weet niet hoe
Je wordt ouder Greg, je wordt ouder Greg
Je wordt ouder Greg, geef ´t maar toe
Je bent nog snel maar ook eerder moe
Je wordt ouder Greg, je wordt ouder Greg.
Schuld ligt ook bij de ASO. Volgens mij kun je dezelfde kilometers ook in een koers van 2,5 week doen. Dan begin je op een woensdag of donderdag. Vroeger duurde de Vuelta ook maar 2,5 week.quote:
Dit is hetzelfde standpunt als die user laatst waar je om moest lachen. Ik trap er dus niet in!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Zie niet in hoe je het oneens kunt zijn met Willem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |