quote:
Katjoesja wannabe.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Total Direct Energie is nu Team TotalEnergies
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat die odds dateren van vorig jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
vreemde odds: Evenepoel 6, Dumoulin 11
Bij een offensive rider denk ik toch eerder aan Simmons of Moscon.quote:
Is het hele bestaan van Israel Colonial Start-Up Nation niet offensive te noemen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij een offensive rider denk ik toch eerder aan Simmons of Moscon.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is het hele bestaan van Israel Colonial Start-Up Nation niet offensive te noemen?
sow, vieslelijk shirtjequote:Op woensdag 16 juni 2021 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Total Direct Energie is nu Team TotalEnergies
[..]
[ afbeelding ]
En Bernal deed toch niet eens mee? Dan zou ik een inzet op Kruijswijk, Uran of Kelderman niet verkeerd vinden met deze odds. Die hebben een grotere kans dan Evenepoel of Dumoulin lijkt me zo. Maar uiteindelijk zijn er maar twee echte grote favorieten lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
vreemde odds: Evenepoel 6, Dumoulin 11
Dumoulin en Evenepoel rijden toch ook niet?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En Bernal deed toch niet eens mee? Dan zou ik een inzet op Kruijswijk, Uran of Kelderman niet verkeerd vinden met deze odds. Die hebben een grotere kans dan Evenepoel of Dumoulin lijkt me zo. Maar uiteindelijk zijn er maar twee echte grote favorieten lijkt me.
Volgens mij niet nee, maar ik dacht dat er misschien iets was veranderd. De foto uit de OP zal wel heel oud zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dumoulin en Evenepoel rijden toch ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |