abonnement Unibet Coolblue
pi_199909160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:55 schreef Cherni het volgende:

[..]

Yup,
Starhopper, kom er maar in :)
@Starhopper
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:57:08 #52
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199909172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
Terecht. Een drugsdealer staat ook niet te stunten met 1+1 gratis speed of heroïne.
Dat denken :') zit niet erg veel zakelijk inzicht daarboven volgens mij.


OT: Symboolpolitiek viert weer hoogtij
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199909175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:55 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Niet. de horecalobby heeft het dus goed gedaan :')
Waarom de :') ?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_199909181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Waarom de :') ?
omdat het dus een halfbakken maatregel is.
pi_199909218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef spinazieruiker het volgende:
Oftewel de reguliere prijs kan naar beneden *O*
Dat gaat niet gebeuren :')

Je mag de volle mep blijven betalen.

Vaak was het niet lonend om naar Duitsland te rijden als je hier een aantal aanbiedingen mee pakte. in Duitsland is veel vaker goedkoper maar kennen ze maar weinig echte aanbiedingsknallers
pi_199909219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:57 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

omdat het dus een halfbakken maatregel is.
Als de doelstelling is de jeugd niet te laten drinken maakt het niet uit of in de cafe's happy hour is toch?
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 12:04:23 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199909268
nee maar de jeugd koopt ook niet massaal Grolsch en Hertog Jan enzo als ze zich klem willen zuipen en dat is toch waar de bonussen vaak op zit

althans dat deden wij iig nooit, alleen als het 1+1 is komt het in de buurt, dan heb je gewoon een avondje wat lekkerder bier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199909276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Als de doelstelling is de jeugd niet te laten drinken maakt het niet uit of in de cafe's happy hour is toch?
Zou dat de doelstelling zijn? De jeugd van nu zal niet anders zijn dan de jeugd van pak weg 40 jaar geleden toen je zelfs als 14jarige gewoon een meter bier kon bestellen. De meeste leven nog steeds en werken nog steeds.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 juni 2021 @ 12:05:25 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199909281
Op naar een totaal verbod op alcohol _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 12:08:44 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199909315
waarom?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199909365
Alcohol mag nog wel meer flink in de ban. Hoe volkom n normaal en sociaal geaccepteerd het in dit land is om je vol te laten lopen tot het punt dat je amper nog kunt lopen staat totaal niet in verhouding hoe we hier andere vormen van drugs benaderen.
blablablabla
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:26:18 #62
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199909523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:13 schreef Elan het volgende:
Alcohol mag nog wel meer flink in de ban. Hoe volkom n normaal en sociaal geaccepteerd het in dit land is om je vol te laten lopen tot het punt dat je amper nog kunt lopen staat totaal niet in verhouding hoe we hier andere vormen van drugs benaderen.
Nou doe je voorkomen alsof iedere nederlander dat ieder weekend doet maar op zich heb je een punt dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is terwijl andere drugsvormen dat niet zijn. zal wel met legaliteit te maken hebben.

Sowieso heb ik nog nooit 1+1 kratten heineken of amstel etc gezien (wel eens bavaria maar wie drinkt dat nu?). sixpacks blikken wel maar dat is natuurlijk alsnog duurder dan een kratje.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gunner op 16-06-2021 12:34:06 ]
pi_199909565
Goed nieuws!!
pi_199909590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:13 schreef Elan het volgende:
Alcohol mag nog wel meer flink in de ban. Hoe volkom n normaal en sociaal geaccepteerd het in dit land is om je vol te laten lopen tot het punt dat je amper nog kunt lopen staat totaal niet in verhouding hoe we hier andere vormen van drugs benaderen.
Wat maakt jou het uit als iemand zich klem zuipt? Daar hebben ze puur en alleen zichzelf mee.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199909682
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat maakt jou het uit als iemand zich klem zuipt? Daar hebben ze puur en alleen zichzelf mee.
Was dat maar zo de maatschappelijke kosten van alcoholmisbruik liggen tussen de 2 en 4 miljard euro. Staat een bak accijns tegenover natuurlijk maar ik doel meer op persoonlijk leed dat het veroorzaakt. Verkeersongevallen, (huiselijk) geweld etc. Menig leven is verpest door drankmisbruik terwijl de sociale acceptatie enorm groot is.

Je wordt in dit land eerder aangekeken als je niet drinkt dan als je stevig drinkt.
blablablabla
pi_199909774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:43 schreef Elan het volgende:

Je wordt in dit land eerder aangekeken als je niet drinkt dan als je stevig drinkt.
Geen last van en ik voetbal bij een derde helft team.....
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:50:06 #67
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199909778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:43 schreef Elan het volgende:
Verkeersongevallen, (huiselijk) geweld etc. Menig leven is verpest door drankmisbruik terwijl de sociale acceptatie enorm groot is.
Drugsgebruik kent dat soort gevolgen ook. Minder, maar ze zijn er wel. Neem bijvoorbeeld lachgas. Lijkt heel onschuldig maar hoeveel nieuwsberichten ik wel niet gelezen heb over dat er weer eens een hele fles van die zooi werd aangetroffen?
pi_199909781
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:26 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nou doe je voorkomen alsof iedere nederlander dat ieder weekend doet maar op zich heb je een punt dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is terwijl andere drugsvormen dat niet zijn. zal wel met legaliteit te maken hebben.

Sowieso heb ik nog nooit 1+1 kratten heineken of amstel etc gezien (wel eens bavaria maar wie drinkt dat nu?). sixpacks blikken wel maar dat is natuurlijk alsnog duurder dan een kratje.
Die krat is symbolisch denk ik al stunten ze daar ook regelmatig mee. Sixpack mag ook niet meer, toevallig deze week in de bonus tweede gratis :')

https://www.ah.nl/product(...)remium-pilsener-blik
blablablabla
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:51:58 #69
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199909804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:06 schreef Anti_schaap het volgende:
Nederland weer het braafste jongetje van de klas in europa :r :r

Lekker deugen, boehoe alcohol is slecht
Gelukkig, er kan weer gereuteld worden over ‘deugen’ omdat de overheid alcoholisme wil proberen te voorkomen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:52:30 #70
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199909809
quote:
83s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:04 schreef sp3c het volgende:
nee maar de jeugd koopt ook niet massaal Grolsch en Hertog Jan enzo als ze zich klem willen zuipen en dat is toch waar de bonussen vaak op zit

althans dat deden wij iig nooit, alleen als het 1+1 is komt het in de buurt, dan heb je gewoon een avondje wat lekkerder bier
Jawel hoor. Wij kochten altijd gewoon whatever merk in de aanbieding zat. Ook studenten kopen liever geen Pitt ofzo
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_199909828
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:50 schreef Gunner het volgende:

[..]

Drugsgebruik kent dat soort gevolgen ook. Minder, maar ze zijn er wel. Neem bijvoorbeeld lachgas. Lijkt heel onschuldig maar hoeveel nieuwsberichten ik wel niet gelezen heb over dat er weer eens een hele fles van die zooi werd aangetroffen?
Maar dat bedoel ik juist met het meten met twee maten vanuit overheden..
Lachgas is in de helft van de gemeentes al verboden, terwijl de overlast een fractie is van dat van alcohol.

https://nos.nl/artikel/23(...)elf-lachgasverbod-in
blablablabla
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:04:51 #72
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:06:24 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199909953
quote:
83s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:08 schreef sp3c het volgende:
waarom?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:09:32 #74
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199909992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gelukkig, er kan weer gereuteld worden over ‘deugen’ omdat de overheid alcoholisme wil proberen te voorkomen.
Waar kan ik lezen dat deze wet vanwege alcoholisme is ingevoerd?
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:17:18 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199910087
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik juist met het meten met twee maten vanuit overheden..
Lachgas is in de helft van de gemeentes al verboden, terwijl de overlast een fractie is van dat van alcohol.

https://nos.nl/artikel/23(...)elf-lachgasverbod-in
Ik heb zelf niet zo veel fiducie in dat soort verboden. Dan moet je het ook kunnen handhaven. Ik denk niet dat het iemand tegen gaat houden om aan zo'n ballon te gaan lurken.

Hoeveel mensen zij jij bijvoorbeeld met een mobiele telefoon in hand tijdens het fietsen? ik in ieder geval niet minder dan voor het verbod. Young people don't care.

(bovenstaande houdt niet in dat ik het niet met je eens ben, alleen ik ben kritisch op symobolische verboden)
pi_199910088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
Terecht. Een drugsdealer staat ook niet te stunten met 1+1 gratis speed of heroïne.
Dan heb jij nog nooit een dealer gesproken.

Halfje voor 20, 3 voor 50.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199910220
Kunnen ze ook even die dure prijzen voor deo, shampoo, douchegel aanpakken? Dan kan die prijs ook weer naar normaal dat scheelt de helft.
pi_199910223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit een dealer gesproken.

Halfje voor 20, 3 voor 50.
Natuurlijk heeft ie dat niet, er is geen vegacoke.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199910310
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik heb zelf niet zo veel fiducie in dat soort verboden. Dan moet je het ook kunnen handhaven. Ik denk niet dat het iemand tegen gaat houden om aan zo'n ballon te gaan lurken.

Hoeveel mensen zij jij bijvoorbeeld met een mobiele telefoon in hand tijdens het fietsen? ik in ieder geval niet minder dan voor het verbod. Young people don't care.

(bovenstaande houdt niet in dat ik het niet met je eens ben, alleen ik ben kritisch op symobolische verboden)
Maar als je zo redeneert kun je elk verbod wel afschaffen.

Je ziet gewoon in de hele overheidsaanpak van roken het afgelopen decennium dat ontmoedigen wel degelijk een positief effect heeft als het gaat om de cijfers verder naar beneden te brengen. Al is die trend in feite al jaren dalende ligt het percentage probleemdrinkers nog steeds absurd hoog vergeleken met andere drugs.
blablablabla
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:40:09 #80
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199910365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar als je zo redeneert kun je elk verbod wel afschaffen.
Daar heb je gelijk in.
quote:
Je ziet gewoon in de hele overheidsaanpak van roken het afgelopen decennium dat ontmoedigen wel degelijk een positief effect heeft als het gaat om de cijfers verder naar beneden te brengen. Al is die trend in feite al jaren dalende ligt het percentage probleemdrinkers nog steeds absurd hoog vergeleken met andere drugs.
Het kost alleen een paar generaties. Je ziet dat op scholen inderdaad campagnes zijn voor 'rookvrije generaties' en dat is zeker een goed ding.
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:42:59 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199910413
Interessante mindfuck;

https://www.nu.nl/gezondh(...)ager-opgeleiden.html

https://www.ad.nl/politie(...)erwachting~a576f377/

Hoger opgeleiden drinken meer, maar worden ook ouder. Nee, dat heeft natuurlijk geen direct verband, maar als je ziet wat voor onzin er soms in het nieuws komt. Als je maar een leuke kruistabel kunt maken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199910445
Alsof KORTING de reden is dat mensen bier drinken. Wat een idiote redenering. Je gaat naar de winkel om bier te halen omdat je er zin in hebt. Lekker een koud pilske met je vrienden. De korting doet daar niks aan af. En als hij ergens te duur is dan haal je hem ergens anders.

De overheid denkt wel weer even papa / mama te kunnen spelen voor ons en komt wederom niet verder dan 'mag niet / duurder'. Kom eens met iets nieuws.
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:49:36 #83
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199910489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef matigeuser het volgende:
Alsof KORTING de reden is dat mensen bier drinken. Wat een idiote redenering. Je gaat naar de winkel om bier te halen omdat je er zin in hebt. Lekker een koud pilske met je vrienden. De korting doet daar niks aan af. En als hij ergens te duur is dan haal je hem ergens anders.

De overheid denkt wel weer even papa / mama te kunnen spelen voor ons en komt wederom niet verder dan 'mag niet / duurder'. Kom eens met iets nieuws.
Misschien dan maar warm weer verbieden.

Wacht even....

Daarom is dat broeikaseffect natuurlijk zo erg... Men gaat meer zuipen!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199911318
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:42 schreef thedeedster het volgende:
Interessante mindfuck;

https://www.nu.nl/gezondh(...)ager-opgeleiden.html

https://www.ad.nl/politie(...)erwachting~a576f377/

Hoger opgeleiden drinken meer, maar worden ook ouder. Nee, dat heeft natuurlijk geen direct verband, maar als je ziet wat voor onzin er soms in het nieuws komt. Als je maar een leuke kruistabel kunt maken.
Er is enorm veel verborgen "alcoholisme". Iedereen kent wel de typische junk of alcoholist die met een halve liter gladiator in het parkje zit. Ja die mensen zijn er.

Maar er zijn enorm veel hoger opgeleide mensen die zonder probleem een fles wijn per dag wegtikken. Als ik kijk in mijn eigen omgeving, is iedereen hbo of hoger opgeleid. Zitten genoeg mensen bij die dagelijks drinken (incl ikzelf). En het lijkt wel hoe dichter ze naar pensioen gaan, hoe meer dat word. Dan heb je ook meer tijd natuurlijk en is het in de middag al een glaasje port bij het aperitief.

En geen van die mensen loopt op de aanbiedingen of pakt een kratje Hertog Jan uit de bonus voor 9.99 (weer incl ikzelf). Het is eerder een goede wijn, speciaalbiertje of een mooi glas whisky of port.
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:02:14 #85
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199911433
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:10 schreef Farenji het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik drink alleen kneiterduur craft beer. :7
(die is overigens wel vaak in de bonus, 6 halen, 5 betalen!)
mijn kneiterdure craft beer ligt echt nooit bij de AH of Jumbo.
Ik weet niet wat jij met kneiterduur bedoeld.

Maar ik vind het dan wel raar dat mijn biertje van 4 euro niet meer in de aanbieding mag maar dat ze maar dat de halve liters van 69ct dan weer wel mogen.
Tot nooit .......
pi_199911659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Er is enorm veel verborgen "alcoholisme". Iedereen kent wel de typische junk of alcoholist die met een halve liter gladiator in het parkje zit. Ja die mensen zijn er.

Maar er zijn enorm veel hoger opgeleide mensen die zonder probleem een fles wijn per dag wegtikken. Als ik kijk in mijn eigen omgeving, is iedereen hbo of hoger opgeleid. Zitten genoeg mensen bij die dagelijks drinken (incl ikzelf). En het lijkt wel hoe dichter ze naar pensioen gaan, hoe meer dat word. Dan heb je ook meer tijd natuurlijk en is het in de middag al een glaasje port bij het aperitief.
Ja, vooral die zuipende gepensioneerden zijn een enorm probleem. Na een productief leven zomaar plezier hebben en een fles goede wijn per dag wegtikken. Het is zo jammer, ze zijn bijna op de leeftijd dat ze nog jaren een verpleeghuis kunnen onderpissen met een kunstheup en een 12-vaks pillendoos maar als ze zo drinken knijpt een deel er tussenuit voordat ze echt omzet voor de zorgindustrie beginnen te maken.

quote:
En geen van die mensen loopt op de aanbiedingen of pakt een kratje Hertog Jan uit de bonus voor 9.99 (weer incl ikzelf). Het is eerder een goede wijn, speciaalbiertje of een mooi glas whisky of port.
En zo ook voor de volksvertegenwoordigers en hun omgeving. Ze willen maar wat graag betuttelen, maar de eigen groep wat minder.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199911982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, vooral die zuipende gepensioneerden zijn een enorm probleem.
Het is van mijn kant in ieder geval geen oordeel, had hetzelfde gedaan. In de vakantie begin ik ook lekker in de namiddag met een drankje en pak ik er 's avonds eentje extra.

Maar ik snap dat mensen inderdaad zo lang mogelijk moeten leven, want dat is het beste voor de overheid. En gebruik van alcohol, sigaretten, drugs etc is eigenlijk gewoon vernietiging van eigendom van de overheid. Net als zonder helm op de snorfiets bijvoorbeeld. Beste is gewoon elk mogelijk risico wegnemen, zodat je melkvee zo lang mogelijk in leven blijft.
pi_199911991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:42 schreef thedeedster het volgende:
Interessante mindfuck;

https://www.nu.nl/gezondh(...)ager-opgeleiden.html

https://www.ad.nl/politie(...)erwachting~a576f377/

Hoger opgeleiden drinken meer, maar worden ook ouder. Nee, dat heeft natuurlijk geen direct verband, maar als je ziet wat voor onzin er soms in het nieuws komt. Als je maar een leuke kruistabel kunt maken.
En om scherp te blijven kan een lijntje coke natuurlijk ook geen kwaad. Coke snuiven is hip.
pi_199912138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef sp3c het volgende:
Waarom?
Horecalobby, doel hiervan is het verkleinen van het prijsgat tussen horeca- en supermarktbier. Dat is tenminste wat een vriend van mij me vertelde die in die sector werkt, lijkt me wel een plausibel argument.
pi_199912381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het is van mijn kant in ieder geval geen oordeel, had hetzelfde gedaan. In de vakantie begin ik ook lekker in de namiddag met een drankje en pak ik er 's avonds eentje extra.

Maar ik snap dat mensen inderdaad zo lang mogelijk moeten leven, want dat is het beste voor de overheid. En gebruik van alcohol, sigaretten, drugs etc is eigenlijk gewoon vernietiging van eigendom van de overheid. Net als zonder helm op de snorfiets bijvoorbeeld. Beste is gewoon elk mogelijk risico wegnemen, zodat je melkvee zo lang mogelijk in leven blijft.
Of op je 88e doodgaan aan een virusinfectie, pure broodroof. Maar het probleem is juist dat het niet in het belang van de overheid is. Het leidt alleen maar tot veel hogere zorgkosten, veel hogere pensioenlasten, veel hogere AOW uitgaven en meer woningnood.

Juist die mensen die lekker lopen te tanken na hun pensioen zijn een uitkomst. Daar is geen enkel legitiem of publiek belang om dat terug te dringen. Het zijn geen kinderen die je moet beschermen tegen beinvloeding en groepsdruk, hun hersencapaciteit wordt sowieso niet meer nuttig aangewend, ze hebben levensgeluk, ze betalen zich blauw aan accijns, maar juist die groep was de afgelopen jaren een groot probleem. Er is geen redelijk argument om je daar druk over te maken. Dan zie je dus betutteling en/of corruptie is zijn pure vorm.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weltschmerz op 16-06-2021 17:19:15 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 16:37:58 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199912771
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:46 schreef J.B. het volgende:

[..]

Horecalobby, doel hiervan is het verkleinen van het prijsgat tussen horeca- en supermarktbier. Dat is tenminste wat een vriend van mij me vertelde die in die sector werkt, lijkt me wel een plausibel argument.
dat klinkt niet onwaarschijnlijk idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 16:54:54 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199912946
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:06 schreef Anti_schaap het volgende:
Nederland weer het braafste jongetje van de klas in europa :r :r

Lekker deugen, boehoe alcohol is slecht
bij lange na niet man, ik snap dat we corona hebben gehad maar probeer straks eens over de grens heen te stappen joh _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199913016
Dat wordt dan een kratje Hertog Jan voor ¤13 in de aanbieding ipv ¤9-10
Ze zullen de adviesprijs wel omlaag gooien. Er zijn denk ik maar bar weinig mensen die de reguliere pils niet in de aanbieding kopen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 17:35:14 #94
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199913304
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:46 schreef J.B. het volgende:

[..]

Horecalobby, doel hiervan is het verkleinen van het prijsgat tussen horeca- en supermarktbier. Dat is tenminste wat een vriend van mij me vertelde die in die sector werkt, lijkt me wel een plausibel argument.
het halve litertje klok blijft gewoon zijn prijs houden.
alleen het stunten is aan banden gelegd en dat gebeurt bijna alleen maar met merk-pils volgens mij.

en verder, gewoon de adviesprijs wat omlaag dan kan er gewoon gestunt worden.
Tot nooit .......
pi_199913352
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:18 schreef Gunner het volgende:
De normale prijs gaat naar beneden. Feitelijk is de prijs na korting altijd al de 'normale' prijs geweest.

Denk je dat de supermarkten gek zijn (of de brouwers)
Gek niet, maar voordelig bier is een middel om klanten binnen te krijgen. Dat mag een paar Euro kosten. Dat verdien je terug als mensen daardoor hun wekelijkse bij jou toen ipv bij de concurrent.
  woensdag 16 juni 2021 @ 17:42:11 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199913354
Wat gaat dit nou opleveren?

Je kan voor bijna niets bij Aldi/Lidl cheap ass bier kopen, voor minder dan de helft van Heineken of HJ. Maar je mag dus nu geen A-merken meer aanbieden, ook al zijn ze in de aanbieding nog steeds duurder of gelijk aan dat goedkope bier....

Dit gaat echt geen enkel voordeel voor de volksgezondheid opleveren hoor...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:50:36 #97
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_199914496
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:52:12 #98
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199914522
Als je denkt dat een persoon alcoholist wordt door kortingen in supermarkten begrijp je het niet zo goed.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:53:18 #99
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199914553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 17:42 schreef HeatWave het volgende:
Wat gaat dit nou opleveren?

Je kan voor bijna niets bij Aldi/Lidl cheap ass bier kopen, voor minder dan de helft van Heineken of HJ. Maar je mag dus nu geen A-merken meer aanbieden, ook al zijn ze in de aanbieding nog steeds duurder of gelijk aan dat goedkope bier....

Dit gaat echt geen enkel voordeel voor de volksgezondheid opleveren hoor...
Ik heb personen gekend die zelf spiritus gingen filteren omdat ze wodka te duur vonden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:54:41 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199914579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
Als je denkt dat een persoon alcoholist wordt door kortingen in supermarkten begrijp je het niet zo goed.
Daarom geloof ik er ook geen moer van dat dat het idee erachter is.

Ik kan nu niet meer voordelig drank kopen voor een feestje ofzo, maar iedereen kan voor bijna niets nog steeds klok of schultenbrau kopen dat sowieso altijd al goedkoper was dan A merken in de aanbieding...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')