abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200007022
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:22 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij een beetje verbaas over de negatieve reacties hier. Een substantieel deel van mijn bedpartners vond het juist wel geil om voor zulke zaken uitgemaakt te worden. Ik ben het mezelf juist gaan aanleren, omdat ik meer een stille neuker was.
Ik kan mij precies vinden in je post. Ik was ook een stille neuker tot ik een ex tegenkwam die een kink had om een (BD)SM-sub te zijn.

Al moet ik zeggen dat het trial-and-error blijft. Soms vergeet ik te vragen of het oké is om dirty talk te bezigen gezien niet iedereen dat kan waarderen. Meerendeel vond het naar mijn ervaring inderdaad geil, maar communicatie hieromtrent blijft key.

Maar goed, hierover communiceren bij een spontane knalsessie is ook wel lastig gezien je daar op dat moment totaal niet aan denkt. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 22-06-2021 12:34:14 ]
pi_200013027
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:14 schreef anoniemV het volgende:

[..]

[..]

Wat is dit nou weer voor een opmerking. Dus als je ooit seks hebt gehad met een random kerel die je dan slet noemt, ben je voor het leven zijn hoer en kan je geen normaal leven meer leiden. 8)7
Dat zeg ik niet, dat is weer iets wat jij er zelf van maakt.

Je uitdrukking "ooit seks gehad" komt over alsof het aantal ONSen van een vrouw amper op 1 hand te tellen zijn. Doorgaans laten dat soort vrouwen (met die zeer beperkte aantallen) zich tijdens een ONS niet bepaald als hoer behandelen of de man hoerentaal naar ze uitkramen. Een keer ongecontroleerd zeer geil geweest en daarom geile praat en handelingen gedaan ook niet.

Maar als je je aan de lopende band als een hoer laat nemen of heb laten nemen, daar gaan aardig wat mannen voor relatiemateriaal niet mee akkoord, zelfs niet de mannen die die vrouwen als hoer behandelden.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:07:32 #53
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_200013962
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef anoniemV het volgende:

[..]

"neukertje", wat een woord. Is toch gewoon een heel andere situatie. Als mijn vriend dat graag wil had ie dat maar vroeger tijdens een ONS moeten proberen. Is toch normaal dat dat niet bij iedereen hetzelfde loopt.
nee. lijkt me dat je vriend hoger aanschrijft en meer mag dan een random neukertje
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 22 juni 2021 @ 21:39:27 #54
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200015786
Bij een scharrel zou ik de term 'sletje' nog wel passend vinden en bezigen, maar 'hoer' niet. Ik vind sletje (in die context) een positieve betekenis hebben en hoer (altijd) een negatieve.

Goor als bijvoeglijk naamwoord vind ik, zelfs in die context, niet opwindend - gewillig, lekker, easy/makkelijk, gehoorzaam of onderdanig (of zelfs goedkoop) des te meer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

nee. lijkt me dat je vriend hoger aanschrijft en meer mag dan een random neukertje
Van een vaste partner pik ik dat niet - gebeurt ook niet. De eerste random scharrel die mij meent verbaal te moeten vernederen, wordt op haar plek gezet lichamelijk vernederd. o|O
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:19:01 #55
348749 dikkedaniel
pi_200051235
waarom het zo serieus nemen? de slaapkamer is toch voor dat soort dingen. Het is niet alsof je je chick hoer noemt bij de kassa😂😜😜
pi_200051296
Tja, 1 keer gedaan bij een vriendin van me, het resultaat was einde van de vrijpartij en een flinke mep in me gezicht, daarna maar nooit maar meer tegen haar gezegd,

Bij latere vriendinnen ook maar niet meer uitgeprobeerd
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:17:20 #57
348749 dikkedaniel
pi_200053685
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:34 schreef Cupfighter het volgende:
Tja, 1 keer gedaan bij een vriendin van me, het resultaat was einde van de vrijpartij en een flinke mep in me gezicht, daarna maar nooit maar meer tegen haar gezegd,
Dan heb je gewoon een moeilijke zeurvriendin zonder humor. Het is niet alsof je d'r de hele dag hoer noemt. Gewoon soort rollenspel tijdens seks.
pi_200053853
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:34 schreef Cupfighter het volgende:

Bij latere vriendinnen ook maar niet meer uitgeprobeerd
:')

Wat een zeurvriendin was dat.
pi_200055367
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon een moeilijke zeurvriendin zonder humor. Het is niet alsof je d'r de hele dag hoer noemt. Gewoon soort rollenspel tijdens seks.
Nou nee dat was ze nou bepaald niet, qua seks was zij de beste die ik gehad heb maar dat ging haar te ver
pi_200055467
Tja wie betaalt bepaalt.

[ Bericht 6% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 25-06-2021 12:21:45 (Woke) ]
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200076904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 14:19 schreef dikkedaniel het volgende:
de gedachte van een hoer of slet neuken is gewoon een stuk geiler dan je eigen vriendin geven :')
Ik zou zelf niet zo snel naar het hoerenhuis gaan, tenzij je al 20 jaar droog staat. Het risico op aids/hiv is veels te groot.
pi_200084211
Het is net rodeo, noem haar een hoer terwijl je in haar zit en kijk hoe lang je kan blijven zitten…
Ik bedoel het niet zo rot, als dat het m’n strot uitkomt!
  zondag 27 juni 2021 @ 21:33:35 #63
478939 Soepeltjes
Alles op rolletjes
pi_200099621
Ik vind het eerlijk gezegd wel geil wanneer ik in de slaapkamer voor slet wordt uitgemaakt. Het woord 'hoer' vind ik een wat minder woord. Dat associeer ik meer met het beroep, terwijl ik bij 'slet' meer de associatie heb van 'zo geil dat je alles en iedereen overal wel zou kunnen bespringen'.

Nou goed, ik hou er wel van in ieder geval.
  maandag 28 juni 2021 @ 08:49:18 #64
27929 piere
doe mij maar bier
pi_200103959
Ik houd juist van een vrouw die zich een sletje voelt en als sletje behandeld wilt worden. Buiten bed normaal maar in bed mijn geile sletje die ik zo kan noemen en aanpakken :P
fok you ja!
pi_200104157
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 21:33 schreef Soepeltjes het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel geil wanneer ik in de slaapkamer voor slet wordt uitgemaakt. Het woord 'hoer' vind ik een wat minder woord. Dat associeer ik meer met het beroep, terwijl ik bij 'slet' meer de associatie heb van 'zo geil dat je alles en iedereen overal wel zou kunnen bespringen'.

Nou goed, ik hou er wel van in ieder geval.
Ik noem mijn sletje ook gewoon slet, in bed maar ook wel eens in het openbaar om te shockeren en haar te plagen
b.v. in de rij bij de kassa en dan liefst als er ook vrouwelijke leeftijdsgenoten in de rij staan: "ja maar jij bent gewoon een slet"
Die blikken van andere vrouwen _O-
En thuis daarna meestal "goedmaak" seks
pi_200104439
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 09:12 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ik noem mijn sletje ook gewoon slet, in bed maar ook wel eens in het openbaar om te shockeren en haar te plagen
b.v. in de rij bij de kassa en dan liefst als er ook vrouwelijke leeftijdsgenoten in de rij staan: "ja maar jij bent gewoon een slet"
Die blikken van andere vrouwen _O-
En thuis daarna meestal "goedmaak" seks
Ik vind dit niet kunnen... tenzij je expliciet van haar weet dat ze geilt op dit soort publieke shaming. Maar zoals je het omschrijft speel je gewoon met haar emoties (expres shamen waarvan je weet dat ze boos wordt en het dan weer goedmaken met neppe excuses, een hoop lieve woordjes en seks).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 28 juni 2021 @ 10:17:05 #67
27929 piere
doe mij maar bier
pi_200104821
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 09:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik vind dit niet kunnen... tenzij je expliciet van haar weet dat ze geilt op dit soort publieke shaming. Maar zoals je het omschrijft speel je gewoon met haar emoties (expres shamen waarvan je weet dat ze boos wordt en het dan weer goedmaken met neppe excuses, een hoop lieve woordjes en seks).
Zoals hij het brengt dat ik dat zijn vrouw er wel ok mee is :Y
fok you ja!
pi_200108797
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 09:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Niks boos worden!
Geen excuses, gewoon seks omdat ze er geil van wordt
Ik vind dat best kunnen :)
pi_200109603
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:10 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Niks boos worden!
Geen excuses, gewoon seks omdat ze er geil van wordt
Ik vind dat best kunnen :)
Ah oke, maar dan kun je het geen "goedmaak seks" noemen ;)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200110045
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ah oke, maar dan kun je het geen "goedmaak seks" noemen ;)
Daarom staat goedmaak ook tussen aanhalingstekens :P
  maandag 28 juni 2021 @ 21:53:11 #71
348749 dikkedaniel
pi_200116533
anaal vernederen doe je toch ook met een chick en is toch ook vernederend (zo zegt 't woord tenminste).
Waarom dan niet als rollenspel d'r slet ofzo noemen? :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:25:39 #72
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200122970
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef dikkedaniel het volgende:
anaal vernederen doe je toch ook met een chick en is toch ook vernederend (zo zegt 't woord tenminste).
Waarom dan niet als rollenspel d'r slet ofzo noemen? :')
Zoals voor veel dingen: als je er allebei mee instemt, is het toch prima?
  donderdag 8 juli 2021 @ 23:31:52 #73
348749 dikkedaniel
pi_200276507
ja maar je gaat dit soort dingen niet van tevoren afspreken. it kills the vibe😂😂
  donderdag 8 juli 2021 @ 23:39:29 #74
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200276583
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:22 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij een beetje verbaas over de negatieve reacties hier. Een substantieel deel van mijn bedpartners vond het juist wel geil om voor zulke zaken uitgemaakt te worden. Ik ben het mezelf juist gaan aanleren, omdat ik meer een stille neuker was.
Dit herkenbaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 10 juli 2021 @ 11:13:04 #75
441859 crew  Lenny77
pi_200296579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 23:31 schreef dikkedaniel het volgende:
ja maar je gaat dit soort dingen niet van tevoren afspreken. it kills the vibe😂😂
Ja ik zou dit toch even wel doen, anders kills it you. Rollenspellen, vernederingen, anaal gedoe: even polsen op voorhand man! Ofwel ben je goed in aanvoelen of iemand ervoor open staat, dat kan ook (en dat weet je meestal wel na een paar keren seks met iemand).
Maar zo niet: was meteen de laatste keer dat je mij zag.

Je wil toch ook niet onverwachts een vuist in je kont hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop