Ik kan mij precies vinden in je post. Ik was ook een stille neuker tot ik een ex tegenkwam die een kink had om een (BD)SM-sub te zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:22 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij een beetje verbaas over de negatieve reacties hier. Een substantieel deel van mijn bedpartners vond het juist wel geil om voor zulke zaken uitgemaakt te worden. Ik ben het mezelf juist gaan aanleren, omdat ik meer een stille neuker was.
Dat zeg ik niet, dat is weer iets wat jij er zelf van maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:14 schreef anoniemV het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor een opmerking. Dus als je ooit seks hebt gehad met een random kerel die je dan slet noemt, ben je voor het leven zijn hoer en kan je geen normaal leven meer leiden.
nee. lijkt me dat je vriend hoger aanschrijft en meer mag dan een random neukertjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef anoniemV het volgende:
[..]
"neukertje", wat een woord. Is toch gewoon een heel andere situatie. Als mijn vriend dat graag wil had ie dat maar vroeger tijdens een ONS moeten proberen. Is toch normaal dat dat niet bij iedereen hetzelfde loopt.
Van een vaste partner pik ik dat niet - gebeurt ook niet. De eerste random scharrel die mij meent verbaal te moeten vernederen, wordt op haar plek gezet lichamelijk vernederd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
nee. lijkt me dat je vriend hoger aanschrijft en meer mag dan een random neukertje
Dan heb je gewoon een moeilijke zeurvriendin zonder humor. Het is niet alsof je d'r de hele dag hoer noemt. Gewoon soort rollenspel tijdens seks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:34 schreef Cupfighter het volgende:
Tja, 1 keer gedaan bij een vriendin van me, het resultaat was einde van de vrijpartij en een flinke mep in me gezicht, daarna maar nooit maar meer tegen haar gezegd,
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:34 schreef Cupfighter het volgende:
Tja, 1 keer gedaan bij een vriendin van me, het resultaat was einde van de vrijpartij en een flinke mep in me gezicht, daarna maar nooit maar meer tegen haar gezegd,
Bij latere vriendinnen ook maar niet meer uitgeprobeerd
Nou nee dat was ze nou bepaald niet, qua seks was zij de beste die ik gehad heb maar dat ging haar te verquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een moeilijke zeurvriendin zonder humor. Het is niet alsof je d'r de hele dag hoer noemt. Gewoon soort rollenspel tijdens seks.
Ik zou zelf niet zo snel naar het hoerenhuis gaan, tenzij je al 20 jaar droog staat. Het risico op aids/hiv is veels te groot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:19 schreef dikkedaniel het volgende:
de gedachte van een hoer of slet neuken is gewoon een stuk geiler dan je eigen vriendin geven
Ik noem mijn sletje ook gewoon slet, in bed maar ook wel eens in het openbaar om te shockeren en haar te plagenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:33 schreef Soepeltjes het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel geil wanneer ik in de slaapkamer voor slet wordt uitgemaakt. Het woord 'hoer' vind ik een wat minder woord. Dat associeer ik meer met het beroep, terwijl ik bij 'slet' meer de associatie heb van 'zo geil dat je alles en iedereen overal wel zou kunnen bespringen'.
Nou goed, ik hou er wel van in ieder geval.
Ik vind dit niet kunnen... tenzij je expliciet van haar weet dat ze geilt op dit soort publieke shaming. Maar zoals je het omschrijft speel je gewoon met haar emoties (expres shamen waarvan je weet dat ze boos wordt en het dan weer goedmaken met neppe excuses, een hoop lieve woordjes en seks).quote:Op maandag 28 juni 2021 09:12 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Ik noem mijn sletje ook gewoon slet, in bed maar ook wel eens in het openbaar om te shockeren en haar te plagen
b.v. in de rij bij de kassa en dan liefst als er ook vrouwelijke leeftijdsgenoten in de rij staan: "ja maar jij bent gewoon een slet"
Die blikken van andere vrouwen![]()
En thuis daarna meestal "goedmaak" seks
Zoals hij het brengt dat ik dat zijn vrouw er wel ok mee isquote:Op maandag 28 juni 2021 09:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen... tenzij je expliciet van haar weet dat ze geilt op dit soort publieke shaming. Maar zoals je het omschrijft speel je gewoon met haar emoties (expres shamen waarvan je weet dat ze boos wordt en het dan weer goedmaken met neppe excuses, een hoop lieve woordjes en seks).
Niks boos worden!quote:Op maandag 28 juni 2021 09:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen... tenzij je expliciet van haar weet dat ze geilt op dit soort publieke shaming. Maar zoals je het omschrijft speel je gewoon met haar emoties (expres shamen waarvan je weet dat ze boos wordt en het dan weer goedmaken met neppe excuses, een hoop lieve woordjes en seks).
Ah oke, maar dan kun je het geen "goedmaak seks" noemenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:10 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Niks boos worden!
Geen excuses, gewoon seks omdat ze er geil van wordt
Ik vind dat best kunnen
Daarom staat goedmaak ook tussen aanhalingstekensquote:Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, maar dan kun je het geen "goedmaak seks" noemen
Zoals voor veel dingen: als je er allebei mee instemt, is het toch prima?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef dikkedaniel het volgende:
anaal vernederen doe je toch ook met een chick en is toch ook vernederend (zo zegt 't woord tenminste).
Waarom dan niet als rollenspel d'r slet ofzo noemen?
Dit herkenbaar.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:22 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij een beetje verbaas over de negatieve reacties hier. Een substantieel deel van mijn bedpartners vond het juist wel geil om voor zulke zaken uitgemaakt te worden. Ik ben het mezelf juist gaan aanleren, omdat ik meer een stille neuker was.
Ja ik zou dit toch even wel doen, anders kills it you. Rollenspellen, vernederingen, anaal gedoe: even polsen op voorhand man! Ofwel ben je goed in aanvoelen of iemand ervoor open staat, dat kan ook (en dat weet je meestal wel na een paar keren seks met iemand).quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:31 schreef dikkedaniel het volgende:
ja maar je gaat dit soort dingen niet van tevoren afspreken. it kills the vibe😂😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop