quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliezen van Hodeg, je zou voor minder..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Gaat lekker nu, 37 en 38 gewonnen en volgens mij ook 39 met de winst van Landa.40 sta ik nipt voor tegen Steven184, Hodeg gisteren 2e maar Theuns 4e, dus die is nog zeker niet gespeeld.
Voorlopig sta je er best goed voor als Teuns een klassement gaat rijden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 02:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Verliezen van Hodeg, je zou voor minder..
Teuns en een klassement rijden. Die weet dit jaar niet meer hoe dat moet volgens mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voorlopig sta je er best goed voor als Teuns een klassement gaat rijden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zag er uit als einde seizoen, wat overigens nog steeds kan.
![]()
En net tegen mij lukt het dus wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Teuns en een klassement rijden. Die weet dit jaar niet meer hoe dat moet volgens mij.
Gezien mijn seizoen wil ik daar bijna mijn excuses voor aanbieden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En net tegen mij lukt het dus wel.Gefeliciteerd.
Daar had ie wel een rondje mee mogen wachtenquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn dat Mattthew Walls na olympisch goud en zilver nu ook iets presteert dat wél punten oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |