abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199990808
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:17 schreef skrn het volgende:

[..]

Het grootste probleem is dat weinig bedrijven zich willen commiteren aan harde oplever-data in contracten aan consumenten. Beginnen ze niet aan. Dus moet je als consument altijd proberen door te vragen hoe het zit met vertragingen / hun orderboek / et cetera.

Bij een conflict over data ben je als consument ALTIJD de lul.
Bovendien kun je risico's verkleinen door je verbouwing en verhuizing minder strak te plannen. En lukt het niet om binnen de planning te blijven, dan is flexibiliteit nodig. Hoort erbij. Wat deze kwestie hooguit bijzonder maakt, is dat het erop lijkt dat het bedrijf zelf te laat is geweest met bestellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199991118
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bovendien kun je risico's verkleinen door je verbouwing en verhuizing minder strak te plannen. En lukt het niet om binnen de planning te blijven, dan is flexibiliteit nodig. Hoort erbij. Wat deze kwestie hooguit bijzonder maakt, is dat het erop lijkt dat het bedrijf zelf te laat is geweest met bestellen.
Zeker, mee eens, je moet er zelf op voorbereid staan.

Het is gewoon heel lastig om als consument harde data af te spreken. Vervolgschade claimen wordt nog lastiger. Daarnaast verwacht ik dat (eventuele) vervolgschade altijd in verhouding moet staan met je contract-waarde.

TS kan gewoon niks. Mijn verwachting is dat je zelfs het contract niet kan opzeggen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')