SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit ging wel iets te snel dus quote ik jou per ongelijk. Enfin. We hebben een nieuw topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is te doen als het niet te snel gaat.
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREETBOEIquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb van die goedkope invriesijsjes gekocht.
Nóg een goede reden om eten te bestellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk altijd dat mijn oven/gasfornuis enz allemaal wel schoon is maar hoe langer ik goed kijk des te meer vet enz ik zie zitten.Wat stom. Maar ik zal niet de enige zijn hoop ik.
Af en toe moet je toch koken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nóg een goede reden om eten te bestellen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:59 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is echt alleen maar in problemen denken.
Maar dan wil ik soms wel eens knakworstjes op brood doen ofzo en dan moet het gasfornuis ook weer aan.quote:
Gewoon in de waterkokerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wil ik soms wel eens knakworstjes op brood doen ofzo en dan moet het gasfornuis ook weer aan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |