Je weet gewoon dat hij 's nachts in bed wakker ligt omdat er nog 2 cheeseburgers in de ijskast liggenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:34 schreef Boze_Eend het volgende:
2 voor nu en 2 voor mocht ik snachts nog honger krijgen wat een vreetzakecht waar kansloos
Ze zijn zo lekker goedkoopquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Modus het volgende:
"Ik vind ze niet te vreten maar douw wel 4 van die lompe dingen in mijn bolle bek, zonde om weg te gooien"
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat hij 's nachts in bed wakker ligt omdat er nog 2 cheeseburgers in de ijskast liggen
ja of blok tofu en een paprika mixquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
"Voer voor mensen die weinig geld hebben"![]()
![]()
Mensen die echt weinig geld hebben kopen van dat geld 5 kilo aardappelen.
Zijn best bekend hier om hun kwaliteit, maar vrij duur. Boterham Express op Zuidplein ook goed te doen en heel schappelijke prijzen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de rimboe. Maar ik heb die wagens van ze wel zien rijden. Ze hebben schijnbaar heerlijke verse vis.
Mensen die echt weinig geld hebben én kunnen kokenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
stiekem is hij teleurgesteld dat hij geen geld had voor 8 van die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en deze vond hij ook al niet lekker
Ranzig varken hoe kom je zo dik als je alles zo vies vindt
Wat heeft ie gestuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, zo tussen het bedreigingen maken door, ik vind het wel knap
Macaroni met smac en ketchupquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.
Ja dat was een recept uit de jeugd van mijn vriendin. Kampermaximum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |