En dat het half afgebakken brood gebraden wordt, zou niet eens zo slecht zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Is een broodbakmachine niet wat voor Braad?
Hij koopt graag brood voor een euro 99 cent. Daar koop je bij de Lidl 2 zakken broodmix voor. En dan heb je vers brood -dat veel lekkerder is dan die fabrieksmeuk- waar je niet veel meer bij hoeft doen dan water afmeten en een zakje leeggooien.
Vroeger als kind deden mijn ouders dat vaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij koopt graag brood voor een euro 99 cent. Daar koop je bij de Lidl 2 zakken broodmix voor. En dan heb je vers brood -dat veel lekkerder is dan die fabrieksmeuk- waar je niet veel meer voor hoeft te doen dan water afmeten en een zakje leeggooien.
Op zijn favoriete website zijn er genoeg te vinden:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger als kind deden mijn ouders dat vaak.
Zelfgebakken Ciabatta![]()
![]()
Soberso zelfgebakken broodquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger als kind deden mijn ouders dat vaak.
Zelfgebakken Ciabatta![]()
![]()
Ik vind een palingmachine wel wat voor jouquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
dit lijkt mij wel heel nice om te hebben in de tuin, de thumbnail lijkt trouwens net gemaakt met paint of zo
Als water en kant-en-klare broodmix al te veel gevraagd is dan is het nog erger dan ik vreesdequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
''Is een XXX niet wat voor Braddie?''
Nee, tenzij het vreten is wat hij direct kan opeten is niets geschikt voor braddie. Dan moet hij nadenken wat voor ingrediënten hij moet kopen, hij moet moeite doen en hij kan het product niet terugsturen.
Het perfecte jurylid voor onze creaties.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
Nee, tenzij het vreten is wat hij direct kan opeten is niets geschikt voor braddie. Dan moet hij nadenken wat voor ingrediënten hij moet kopen, hij moet moeite doen en hij kan het product niet terugsturen.
wat moet ik mij daar precies bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind een palingmachine wel wat voor jou
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij koopt graag brood voor een euro 99 cent. Daar koop je bij de Lidl 2 zakken broodmix voor. En dan heb je vers brood -dat veel lekkerder is dan die fabrieksmeuk- waar je niet veel meer voor hoeft te doen dan water afmeten, een zakje leeggooien, een knop indrukken en 2 uur wachten.
Het is een beetje hetzelfde als hele dagen lang over andere formaties dan 5-3-2 lullen, je weet toch dat het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
Dat had ik nou van jou gedacht te horenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat moet ik mij daar precies bij voorstellen
HA HA HA! Nee, een broodbakmachine is niks voor mij. *kruist armen en kijkt heel moeilijk* Weet je wat het is? Dan moet ik dat apparaat helemaal uit de kast halen en al dat spul erin doen. En als ik even snel wat te eten wil dan kan dat ook niet. Nee, dat vind ik echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als water en kant-en-klare broodmix al te veel gevraagd is dan is het nog erger dan ik vreesde
Die gesprekjes bewaar je voor je palingclubje waar de mensen je begrijpenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb het sowieso minder over paling dan dat jullie het over braddie hebben
nouja dan is het gewoon een ouderwetse rookkistquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had ik nou van jou gedacht te horen
Ik hoor het hem zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HA HA HA! Nee, een broodbakmachine is niks voor mij. *kruist armen* Weet je wat het is? Dan moet ik dat apparaat helemaal uit de kast halen en al dat spul erin doen. En als ik even snel wat te eten wil dan kan dat ook niet. Nee, dat vind ik echt helemaal niks.
Als je iets in de airfryer kunt mikken kan dit toch ook wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
HA HA HA! Nee, een broodbakmachine is niks voor mij. *kruist armen en kijkt heel moeilijk* Weet je wat het is? Dan moet ik dat apparaat helemaal uit de kast halen en al dat spul erin doen. En als ik even snel wat te eten wil dan kan dat ook niet. Nee, dat vind ik echt helemaal niks.
Zo diep kan ik helaas niet in braddie's hoofd kijken. Logica is ver te zoeken iig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je iets in de airfryer kunt mikken kan dit toch ook wel?
Met zo'n overdreven harde lach erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik hoor het hem zeggen![]()
Sowieso elk idee dat met de beste wil door iemand anders aangedragen wordt is helemaal niks
Fopkok Gordon Ramsayquote:
We mogen het best wat vaker over paling hebben ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
die andere engelse gek jamie oliver die zat dat laatst ook aan te raden, een pan met anti-aanbaklaagp; en dan zei die nog hem echt goed heet te laten worden ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fopkok Gordon Ramsay
Echte chefs gebruiken geen pannen met antiaanbak. Eerder goed ingebakken stalen koekenpannen en sauteerpannen.
eensquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:13 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
We mogen het best wat vaker over paling hebben ja!
Ik wil een videofuck van Braddie die dingen kookt en Gordon Ramsay die staat te schreeuwenquote:
Ga dat maar eens aan Gordon vertellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fopkok Gordon Ramsay
Echte chefs gebruiken geen pannen met antiaanbak. Eerder goed ingebakken stalen koekenpannen en sauteerpannen.
Hij zegt toch ook dat ze geen non-stick moet gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fopkok Gordon Ramsay
Toen er nog ruimte was voor humor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil een videofuck van Braddie die dingen kookt en Gordon Ramsay die staat te schreeuwen![]()
Amerikanen hé, dan krijg je datquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Hij zegt toch ook dat ze geen non-stick moet gebruiken.
Vanwege de pannensets die dat soort lui zelf bij de Blokker verkopen zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die andere engelse gek jamie oliver die zat dat laatst ook aan te raden, een pan met anti-aanbaklaagp; en dan zei die nog hem echt goed heet te laten worden ook
Wat is het nu met jou en palingquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Godverdekankerquote:
Jamie Oliver en Herman den Blijker hoereren zich voor dat soort dingen jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanwege de pannensets die dat soort lui zelf bij de Blokker verkopen zeker
Do you speak English?quote:
geen idee maar om mensen aan te raden een pan met anti-aanbaklaag erg heet te laten worden is vrij bedenkelijk iigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vanwege de pannensets die dat soort lui zelf bij de Blokker verkopen zeker
ja ieder zijn ding he papoeaquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is een gefaalde Schotse voetballer.
Ach, hooguit vallen je parkietjes dood neerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
geen idee maar om mensen aan te raden een pan met anti-aanbaklaag erg heet te laten worden is vrij bedenkelijk iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |