Je mag elke vraag stellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Mooi. Ms had ik een open vraag moeten stellen.
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet k**** goed dat hier niet geneukt wordtquote:
Zou je toch 'ns moeten doen. Is lekker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet k**** goed dat hier niet geneukt wordt
Ze kunnen hier niet normaal doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet k**** goed dat hier niet geneukt wordt
Goed eten hoeft niet perse duur te zijn. Maar dan moet je er wel wat tijd en energie in stoppen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.
Wat heeft ie in de DM gestuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, zo tussen het bedreigingen maken door, ik vind het wel knap
Dat ze het ook ff wetenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Goedkope maaltijden kunnen prima gezond zijn, maar je moet er soms eens een ui of aardappel voor schillen, en dat is voor die mensen een hel op aarde.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed eten hoeft niet perse duur te zijn. Maar dan moet je er wel wat tijd en energie in stoppen.
Maar dit varken is gewoon aartslui.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@Sprokkelaar is zelf Mr. Potato manquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goedkope maaltijden kunnen prima gezond zijn, maar je moet er soms eens een ui of aardappel voor schillen, en dat is voor die mensen een hel op aarde.
Ja of hoe mensen buiten de randstad zogenaamd inferieur zijn aan jouw soort, dat is ook wel een onderwerp dat je kan boeien.quote:
Instant Potquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goedkope maaltijden kunnen prima gezond zijn, maar je moet er soms eens een ui of aardappel voor schillen, en dat is voor die mensen een hel op aarde.
Provincialenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja of hoe mensen buiten de randstad zogenaamd inferieur zijn aan jouw soort, dat is ook wel een onderwerp dat je kan boeien.
Ik had eerder het idee dat de Airfryer de grote hit was, alles wat je erin gooit wordt gekook. Duurt wel veel langer maar je hoeft niks te doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instant Pot
Blijf het zeggen. Beste kookuitvinding ever voor luie mensen waar je wel gezonde maaltijden mee klaarmaakt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000082928562/quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instant Pot
Blijf het zeggen. Beste kookuitvinding ever voor luie mensen waar je wel gezonde maaltijden mee klaarmaakt.
Precies zulke aardappelen kun je prima met schil en al bakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Makrelis het volgende:
Ik doe dat niet meer, aardappelen schillen. Ik ben gek op de culinaire krielen in schil van Lidl uit de oven.
Je was sympathiek totdat je zo begon te doen.quote:
Instant Elly Lustquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instant Pot
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier klaarmaken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eerder het idee dat de Airfryer de grote hit was, alles wat je erin gooit wordt gekook. Duurt wel veel langer maar je hoeft niks te doen.
Iedere Nederlander woont in een provincie.quote:
Of op de waddeneilandenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Iedere Nederlander woont in een provincie.
Tenzij je op Saba, Bonaire of Sint Eustatius woont dan hè.
Ok traktorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Iedere Nederlander woont in een provincie.
Tenzij je op Saba, Bonaire of Sint Eustatius woont dan hè.
Ik herken het denk ik wel, alleen noem ik het kookpot, of crock pot als je modern wil doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier koken.
Instant Pot kan je gewoon alles ingooien en hoef je niet meer naar om te kijken, en dan aardappels,groente, vlees,vis alles. Soms alleen beetje sauteren maar genoeg recepten waar je alles erin dumpt en op je luie reet kan wachten tot het klaar is
Alsof braddie dat gaat doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier klaarmaken.
Instant Pot kan je gewoon alles ingooien en hoef je niet meer naar om te kijken, en dan aardappels,groente, vlees,vis alles. Soms alleen beetje sauteren maar genoeg recepten waar je alles erin dumpt en op je luie reet kan wachten tot het klaar is
Ja klopt. Zijn allemaal beetje hetzelfde met kleine verschillenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik herken het denk ik wel, alleen noem ik het kookpot, of crock pot als je modern wil doen.
Gewoon een slowcooker dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier klaarmaken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof braddie dat gaat doen
Een gebruikte instant pot kun je niet terugsturen na 90 dagen.
Dat doe ik met worsten, kalkoen, vis en kip, gewoon langzaam laten garen en hard na laten garen met stoom.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn allemaal beetje hetzelfde met kleine verschillen
Echt geweldig ding
Nee, want het pressure cooken werkt juist snel en slowcooken traag.quote:
Ik heb een slowcooker, en ik vind het wel ontspannend om zaterdagochtend wat zooi erin te mikken, en dat lekker laten pruttelen. Je huis gaat er ook lekker van ruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat zal hij teveel moeite vinden.
Wel zonde, genoeg succesverhalen online te vinden van luie varkens die zo'n ding kochten en koken leuk begonnen te vinden
Langzaam laten stoven en garen is altijd beter voor de smaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want het pressure cooken werkt juist snel en slowcooken traag.
Al heb je ook instant pots met een slowcook functie.
kan toch ook gewoon in een goede pan met een vlamverdeler?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een slowcooker, en ik vind het wel ontspannend om zaterdagochtend wat zooi erin te mikken, en dat lekker laten pruttelen. Je huis gaat er ook lekker van ruiken
Hehe, ja dat doe ik ook. Gewoon wat vlezen stoven, bakken en stomen en kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een slowcooker, en ik vind het wel ontspannend om zaterdagochtend wat zooi erin te mikken, en dat lekker laten pruttelen. Je huis gaat er ook lekker van ruiken
nou niet altijd palingquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Langzaam laten stoven en garen is altijd beter voor de smaak.
Bij mij gaat dat nog steeds te hardquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan toch ook gewoon in een goede pan met een vlamverdeler?
ah ja als je weg bent is dat niet handig inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat nog steeds te hardEn ik vind het ook geen fijn idee om een gaspit open te hebben staan als ik van huis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |